1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577860 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11

2022832 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Kanske kan prova Lindberg i förstakedjan ? Stå å skymma framför mål
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
SMÅLAND: Han hade sina ljus tända ibland , J18 målis .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Clay.2: Va Dallas bra igår? Vem fan ä andra målis nu nä Orre har lånats yt?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
SMÅLAND: Tryck igen på ståplats ... ! om kramades och var sams igen .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
SMÅLAND: Kul med många mål för en gångs skull , stirrigt i egen zon som vanligt ,Lindholm tja så där i först kedjan , Westerlund blir övermodig och tror att han är bättre än han är , 3kedjan var faktiskt bra , Kaijser kanon å Jansson bra jobbade stenhårt , Å denne Haredegård han blir så vek å osäker ibland man förstår inte varför , Nässen formidabel , kedjan så där ., Första kedjan.. du vet .. kanon eller dålig ibland .
Trycknigen på ståplats
Man var iallafall glad när man for där ifrån .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Clay.2: Hur va matschen igår...
Många mål fram å bak!..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Synct: Det är de 5 som har kontrakt över 20/21 och kanske några som har underpresterat som vi kommer få behålla. De som pratar om att bygga långsiktigt drömmer om att HA är något annat än en farmarliga.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
gustav9: Nej, jag förstår att fler än Lundin kommer lämna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Synct: Det är nog inte bara Lundin som lämnar,men vi har ju lander kvar så det kommer nog ordna sig
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Bara jag som tror att Djurgården plockar hem Lundin till nästa sässe snabbare än man hinner säga DIF?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
nice jonteD 👍
här e grymt..vita stränder
varmt runt 30...🇲🇽
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
JonteD: Hoppas ni får en varm och trevlig semester och att Modo fortfarande ligger före Timrå
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
roger_sundsvall: De e väldigt skönt med värme elr hur? Jag och min familj mina söner o bihang o min fru åker till Thailand den 31/1 i tre veckor på Koh Chang!! De blir jävligt skönt men jag hoppas att man får lite rapporter om Timrå hur de går!!😎😎😎😎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
kulltorp: 🤣
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Tikkare: Helt sjukt....törs man åka reguljärflyg över den staden??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Hassan: sjukaste moderatorn måste fan va idioten Sven.Savage i Luleås forum. Där kan bi snacka diktatur. Herregud vilken tönt det är! Jag blev blockad 3490 timmar för att jag hade en annan åsikt än han ang Zlatan statyn. Stackars lilla människa.!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Bamse: Knappast någon nyhet att båda bröderna pettersson gillade modo som små.
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
roger_sundsvall: njuter av en GT och en punschrulle tillägnad Clay
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
läste om segern med 8-4 👍niiice
sitter o njuter av en ÖL🥃 i
mexico 🇲🇽
i 30 grader värme...LOL
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Costanza: Du håller rätt låg nivå, men nog om dig. :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Clay.2: Har förstått det. Ni gillar varann? MoDo är på en annan nivå...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
hockey_21: sundbergs family - lövare och timråit
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Clay.2: 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Costanza: Jag gillar Löven bättre än MoDo och i år är dom värdiga att gå upp ..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Costanza: Levt i misär men jag har inte påstått något annat heller!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
dempa: Tack:)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Clay.2: Löven? Vi krattar bort dem när våren kommer.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Costanza: Just nu ligger dom före er och det räcker !
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
hockey_21: Du glömmer Otso Rantakari! Han fick väl ”årets idrottsprestation” det året ni åkte ut?

Det tycker jag är modos bästa spelare genom tiderna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
GatstenenRules1: jag skrev senaste 20, inte 30. men cool bedrift av Patrik tvillingen. Sen var det väl Mario Lemieux han delar den med, inte Messier. Men det är lördag, du är förlåten :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Kerstin_k: hoppsan Kerstin ;)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Kerstin_k: Inte ens den bästa Näslund 😎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
GatstenenRules1: Kan inte du berätta lite om vad Björklöven lyckats med i hockeyvärlden de sista 20 åren?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Donald: men du höll med om Zäta och Näslund?


;)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Såg kvällens match lite på efterhand pga annan aktivitet. Är det någon jag skulle vilja lyfta lite extra här som på slutet varit mycket mer framstående är det Kaijser.

Snacka om styrka, vilja och attack på mål. Går runt kassen sen direkt in. Han vill dit. Tycker han lyft sitt spel enormt mycket på slutet, även om han tyvärr tenderar att falla bort i matcherna emellanåt. Kanske med anledning av att han spelar i fjärde femman,

Tycker man skulle kunna flytta upp honom till tredje och kanske rent av lira honom i andra PP runt motståndarnas mål.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Kerstin_k: haha E Pettersson bästa svensk i NHL någonsin??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Jim80: Tänker att en överdriven benägenhet att gaffla om egen storhet oftast tyder på osäkerhet. Tänk dig själv; en människa som bara pratar om sig själv i positiva ordalag sorterar man ganska snabbt in i facket "osäkra människor". Samma lika med Modoiter.

Vi, å andra sidan, vet att Zäta, Näslund och Pettersson är dom bästa svenskarna NHL någonsin sett - men inte faan tjafsar vi om det varje tillfälle vi får...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
GatstenenRules1: Elias Pettersson........ Är modoit
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
GatstenenRules1: Har någon av dom vunnit hart, art ross eller ted lindsay?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
dempa: Jag vet att Modoiter bara accepterar listor som spär på deras egen hybris och gynnar dem själva men listan var ett försök att visa på att ni inte är störst bäst och vackrast även om jag visste att det är omöjligt att få er att hoppa ner från de höga hästarna, speciellt idag då ni återigen är bäst och har vunnit VM-guld.

Elias Pettersson........
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
sargad:
Just faan ja,, det var en modoit .
Jag glömde dom ska man inte ta på allvar och ignorera som att läsa mellan raderna. Ska försöka göra det nästa gång 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
GatstenenRules1: Kul tabell. MoDoiter vinner poängligan i NHL ibland.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
dempa: Daniel Alfredsson,Mats Sundin, Niclas Lidström...och min personliga favorit, Patrik Sundström som också har gjort flest poäng i ett NHL slutspel (delat med Mark Messier).
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Jim80: Det gäller att kunna läsa mellan raderna och veta de olika karaktärerna på olika skribenter på hockeysnack. I just det här fallet om att skrävla;Modo är världens genom tiderna bästa lag, objektivt sätt, är om jag fattat IcingOves karaktär ett inlägg med glimten i ögat och också lite provocerande för att se om någon sväljer betet. Det finns dock ett par Voodosignaturer som humorfritt kunnat skriva det.(Precis som det finns Timråshiiter och Brunäsor som kan göra det)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
GatstenenRules1: gått i draften är väl ändå ingen egentlig måttstock. har de blivit NHL-spelare att räkna med?

Titta på de som vunnit individuella priser i NHL senaste 20 åren. Poängligan, bäste back, mvp, bäst enligt spelarna själva osv. Blir en annan tabell det. Kvalitet 🙂

Zäta blev väl slutspelets mvp när Detroit vann? Stort. Han är given på listan, men den ende från Timrå.
Har vi nån Brynäsare med?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
dempa: Den är pinsam, där är vi överens. Resten du skrev är oviktigt. Sovjet var ju jättebra i hockey en gång i tiden, det har sovjet ingen glädje av idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Hassan: jag är verkligen inte glad i den sloganen, den är en smula pinsam. sen går det ju inte att förneka att klubben kanske eller mest troligt producerat de bästa spelarna som spelat i NHL jämfört med andra svenska lag. Men flest sm-guld och "bäst" har vi inte varit, och är självklart inte.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Costanza: Fakta/Så här många spelare från SHL- och allsvenska klubbar har gått i NHL-draften mellan 1974 och 2018.

1 Frölunda: 70
2 AIK: 67
3 Djurgården: 66
4 Brynäs: 54
5 Modo: 53
6 Färjestad: 45
7 HV71 och Leksand: 34
9 Skellefteå och Södertälje: 30
11 Linköping, Luleå och Malmö: 21
14 Rögle: 20
15 Timrå och Västerås: 18
17 Björklöven och Mora: 9
19 Örebro: 7
20 Almtuna och Troja/Ljungby: 5
22 Karlskrona: 2
23 Karlskoga, Vita Hästen och Växjö: 1
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2020-01-11
Herminator: Rött och vitt? Troja Ljungby?...
Låst ämne

2022832 · »