1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581116 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06

2306186 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sonnenberg: Jag tror att om man ger Pansar-Paigin anfallsorder att tackla i varje byte så blir alla i de andra lagen lite mer försiktiga att gå i närkamp med han för han e en bjässe!!!!🇺🇦🇺🇦
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Andersson: Det lustiga med Dickens situation är att huvuddomaren står precis framför men gör ingenting. Precis som fasthållningen på Svensson, precis framför och tar inte utvisning trots att djurgårdaren sitter fast som ett jävla penntroll runt benet på honom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Olle: alltså det är svensk hockey…

Godtycklighet och maktfullkomlighet…

Kul om man var FBK i början på 00 talet och klubben för inbördes beundran har inte ändrat styrdokument allt för rejält…

Dif kommer inte drabbas av ett jäkla skit.

Det räcker med att dom i stort sett måste upp i klass med 5 min för att få en tvåa…

P Svenssons blyfot senast visar att allt är ok…

Om man överdriver allt så går det bra..

Medan erixons kunde eventuellt ha snuddat hakan på en oskadd djurgårdare…

Måste genast videogranskas nooooga…





Jaja…

Inget vi kan göra något åt.
Knyta näven i fickan och jobba hårdare.


I NHC arena kan man åtminstone vissla och vråla men det stödet uteblir i all sportslig anda eller brist på lungkapacitet…

Livet är surt sen dör man.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Villervalla: avd . Sista chansen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Andersson: Imorgon hoppas vi på Leksands, Oskars och Timrå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Olle: Vi mailar ....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Dubbeld: är det bara domarna eller överbefälhavarzebran som kan anmäla i efterhand? Kan Åberg stängas av för ingenting så kan dicken bli avstängd för det där.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Hoppas Svensson kan skruva upp tacklingarna en eller två nivåer till eftersom ingen annan i laget har den kompetensen. Vill se stenhårda men justa tacklingar så fulgårdarna får ont. Tjocksnoppen får förhoppningsvis dubbelhakorna i kläm om Svensson trycker till ordentligt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Kom ihåg också att detta blir vår hängmatch mot Malmö ... typ . Dom spelar inte imorrn så till kvällen står vi på samma antal matcher
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Greven: påminn mig inte om västerviks tuta.. som dom missbruka den! Kräks
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Dubbeld: Tack!! Ofattbart om detta får passera utan åtgärd? Fyfaan för att möta DIF/domarkåren i eventuellt kval... Må vi vinna imorgon och sen bara köra över resterande lag och gå helt ren av bara farten. Vilket drömcenario!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Dubbeld: Snälla Timrågrabbar krossa DIF imorn. Orkar inte med en överkaxig Dick och Djurgårdsfans som tor han är värlsbäst när han snubblar in ett hattrick pga horribla försvarstabbar i Timrå. Ta ner dem på jorden imorn tack.

Alla medel tillåtna, gärna lite hårda tag..
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Gorkyman: Jag skickade dit och bad dom vidarebefordra till rätt adress
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Andersson: Till vilken adress då? Jag hittade bara [email protected]
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
falconuggla: precis efter slutsignalen period 3 . Axelsson ska knuffa till en timråspelare men domaren står mellan dom och får en knuff i ryggen . Åberg blev ju avstängd för sin putt så
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Andersson: Missade denna sekvens? Vars kan jag hitta den? Nån som kan tidpunkt i match?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Jag skickade ett mail till DIF -iplin-nämnden angående Axelssons domarknuff . Det mailet lär dom ge fan i , men bara för att ....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Greven: En bättre med biltuta och allt. youtu.be/3x-hNc3ajGQ
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: istället för hesa Fredrik på taket av hallen kan vi sätta Sune med en meganfon "AVGÅ ALLA!"
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
sargad: Är inte överdrivet orolig och olyckstänkande vanligvis. Mest vad det gäller Timrå, av vissa anledningar. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06 Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
sargad: Bara visste hur det skulle sluta igår...samma känsla som efter Horavas häl-mål. Katastrof de luxe innan den var ett faktum!!.

Liggandes i sängen i fosterställning med täcket över huvet utan att ens kolla klart matchen eller ens slutresultatet senare på kvällen. Budda göre sig icke besvär...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: Ja fy fan....wedda, Lander, kanske EP d.ä. och nåra till ess i ena vågskålen, måltutan i västervik i den andra....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
AVGÅ ALLA!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: Tips till alla nervösa rödvita själar, nu går vi in i stoicistiskt allternativt buddistiskt lugn och lämnar katastroftänkandet :-)

"Katastroftänkande
Räknar du alltid med att det värsta skall hända? Tar du ut olyckan i förskott? Katastroftänkande är en energikrävande tankefälla. Oro fyller i sin naturliga form en viktig funktion, men när vi oroar oss för mycket och föreställer oss katastrofliknande scenarion ägnar vi oss åt ett onödigt lidande. Att oroa sig över framtida potentiella katastrofer är som att gå runt med ett uppfällt paraply en solig dag.

Kom ihåg att viss oro är naturligt och behöver inte vara negativt i sig, det är ok att bära med sig paraplyet i väskan, men fäll upp det först när det behövs. "
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
fantasilos: Ja jag minns inte hur man pallade med senaste debaklet. Då hade det väl iofs varit total misär mest hela säsongen och kunde väl knappast bli sämre, plus att vi mötte ett lag från HA som gjorde att man kanske trodde det skulle gå hyffsat enkelt.

Denna säsong har man ju fått upp hoppet och tappat det lika snabbt otaliga ggr. Det tär nästan mer på psyket kan jag känna. När det gick så dåligt 18/19 så var vi ju klara för kval väldigt tidigt.

En Lander och Wedda i potten mfl är ju det som på allvar ger mig ångest deluxe. Tanken på att åka ur och vinka av stjärnorna på perongen. Sen förmodligen ner i ökenvandring i HA i många år framöver.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: Jag undrar uppriktigt sagt hur man psykiskt ska klara av närmsta veckorna om det blir kval.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
HELA HS, KOM IGEN TIMRÅ
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
fantasilos: Magsår redan nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: Hej kvalångest
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Tonymontana:

Timrå, Modo, Skellefteå, Växjö. Där har ni hans klubbar i Sverige tidigare. Men kommer han hem, och Timrå spelar i SHL nästa säsong, så är det nog i den rödvita tröjan vi kommer att få se honom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: Vet du vad han skrev om Emil Pettersson?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Hur många matcher fick Axelsson för domarknuffen ... nä just ja , Djurgården
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: Själv tänkte jag lobotomera bort hockeyintresset om så blir fallet...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
JanneH: Inte läste nått om Fille tyvärr.
Däremot får man ju inte mindre kvalångest nu precis. Innan har vi Lander i SHL potten och nu det här från Madhawk.

"Anton Wedin, Dynamo Moskva

Hade en tuff start på KHL-livet, men lossnade i Dynamo Moskva. Vet att han vill hem till Timrå och pratar man bara samma språk på ekonomin, så får vi nog se en långtidslösning mellan parterna där."

Blir Tvångströja och psykavdelning om vi åker ur framåt våren..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: inget nytt om Fille-Filur kan spela imorgon?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
sargad: Madsen gick ju back nån träning förra ceckan har jag för mig. Satt och tänkte om man inte borde klra han som back i BP i allafall när vi är kort om backar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
bar mofftak: vi har ju fortfarande en match mindre spelad men efter fiaskot i söndags blev pressen att vinna imorgon helt plötsligt mkt tyngre. Om vi så "bara" vinner i OT/straffar så är det vinna som gäller. Jag är tyvärr jävligt skeptisk när vi nu inte kunde vinna hemma trots 3-1 ledning. Jag undrar om jag inte varit Örebroare i tidigare liv för det här "går aaaldri'"
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Förbannar dagen man blev TIK-supporter. Känslan av att vara en supporter hela tiden på väg att drunkna. Man kämpar sig till ytan, får andas luft ett tag men dras sedan ner i djupet igen och tvingas på nytt kämpa tills ytan på nytt nås och man för en kort stund får andas friskluft igen och för ett ögonblick förledas tro att simförmågan äntligen infunnit sig. Ibland slänger någon åt en en livboj eller ett par simringar men de är alltid defekta så strax börjar man sjunka igen...

På land sitter FBK, Frölunda, Skellefteå, Luleå m fl och roat ser på när de stackars jävlarna där ute ibland sticker huvudet ovanför vattenytan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
DenRöda: Synd att vi har två matcher mot Färjestad då. Vi har haft det svårt mot dem så jag räknar inte med poäng där. Oskars, Luleå, Örebro, Rögle borde vi kunna plocka poäng mot. Men är tuffa matcher helt klart. Skulle säga att vinner vi inte imorrn kan vi ställa in oss på kval.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Bragd-Birger: Vad gäller plocka upp ev juniorback litar jag helt på att våra ledare gör korrekt bedömning om de anser att vi inte har någon som är så pass mogen att vi kan skicka in denne i det utsatta läget vi är i.
Som lekman leker jag vid tanken att t ex Madsen skulle kunna ta några väl valda backskift för att avlasta övriga lite men tar för givet att coacherna har koll på om det är en rimlig lösning.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Satte mig nyss och kikade igenom spelschemat och fick mig ett spratt. Kalkylerade ner botten 5-lagen och antalet vinster på senare tid och samt deras reseschema framöver. Vi har det absolut bästa schemat framför oss just nu. Jag kom fram till att vi har chans att ta poäng i varenda match om vi fortsätter som nu. Lagen vi möter har egentligen inte alls mycket att spela om längre förutom Färjestad och Örebro som försöker kämpa sig in i topp6. Det kan gå! Men först måste vi vinna imorgon! Annars ser det rätt kört ut.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Sputnik: Om vi hamnar i kval, i den bästa av världar så önskar jag att få slå ut äckliga Djurgården med Dicken i spetsen. Men!! Tror att vi har större möjligheter att vinna i bäst av 7 mot Malmö.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Rallarn: Alla lag har samma regelbok men vissa spelare har en annan regelbok.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Labban: Har han inte blivit avstängd för domarknuffen än ? Borde vara lika för alla lag tycker man.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
DenRöda: Ja mitt i misären finns det mycket att ta med från igår. Gud förbjude, men skulle det böi negativt kval så spelade ju vi stundtals ut DIF och det är klart de har sånt i bakhuvudet inför ett möjligt kval med, oavsett att de vann igår.
Sen rör inte Freddan Rattie-Hanzl-Lodin kedjan. Tar han bort Lodin mot tex Alvarez så kaskadspyr jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
DenRöda: Och mer matcher än DIF vilket plötsligt blev det svåra efter gårdagens debacle. Alternativt vinna 3 matcher mer än LHC och 2 matcher mer än Malmö (på ordinarie tid).

Det är alltså mer eller mindre bara segrar som gäller från nu om vi ska ha en chans.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
Vi har fortfarande en chans att undvika kval. Vi behöver vinna 2 matcher mer än Malmö bara. Kom igen nu! DET KAN GÅ!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
På tisdag kan vi inte låta snoppen härja fritt i vårat målområde. Ett nej är ett nej.
Låst ämne

2306186 · »