1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577965 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17

1865370 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
jokklas: Om 2018 personer i snitt besöker Timrås kvarvarande hemmamatcher så landar man på i snitt 2800/match över hela grundsäsongen. Känns således troligt att vi hamnar en bit över budgeterat antal om än inte mot drömsiffrorna som det lutade åt i början där 3200pers kändes hyfsat hoppfullt.
Sedan får man ju hoppas på betydligt roligare läsning under eventuella kval, race etc..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
actionleif: vi måste kääääämpa för att vinna
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Knylan: jaja heja timrå
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
El Maco: inte riktigt men jag känner hans föräldrar väldigt bra min fru har jobbat med hans mor.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Drömmen hade varit om beskedet ang. Dahlén hade presenterats imorgon under lineupen. Kan inte ens föreställa mig hur stämningen i hallen hade blivit
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
”....är jag kvar så lovar jag ge 140 procent och verkligen köra järnet”
Mmmmm...vad ska man tro om den kommentaren? 😊
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Sputnik: Jag minns jublet mot Västervik när Dahlén kom tillbaka inför 3000 pers. Men hur kommer det låta i ett förmodat fullsatt NHK imorn om man offentliggör att han spelar säsongen ut med oss...? ;)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
kulltorp: Har ju givetvis inte plus på den här tidningen men det man kan läsa bådar ju gott. Tror Dahlén stannar. 💪
Hur det än blir så tycker jag grabben är värd en växelramsa från hela hallen.
Kommer för evigt minnas Dahléns Timråhjärta!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
JonteD: Jonte... är det verkligen du?!?!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
kulltorp: Jag vet att han stannar kvar han är klipsk den där grabben varför byta bort kamrater som man trivs med!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Röda Tallen: Klart han stannar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Puckat: EK19 har nu fått assist på 3-1 målet!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Puckat: Har du underlag på "papper"? Tänker att man kan skicka på ligan det. Om man har det svart på vitt så kan de inte blunda.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Röda Tallen: ´Jag kan inte se att Dahlén skulle utvecklas bättre denna säsong om han byter till SHL i vår. Massivt med förtroende och istid i ett Timrå i topp med kval och allt med vad det innebär kan inte vara fel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Röda Tallen: hoppas hoppas han blir kvar han behövs
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
tjobba: Hade en härlig dröm inatt där Dahlen ger besked imorgon strax innan nedsläpp. Han säger att han stannar. Efter ett gigantiskt jubel börjar klacken skanderada Vi ska tillbaka", hela hallen följer med.

Stannar han har han chansen att bli ikon, legend.
Hur många såna chanser får man under en kariär?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
mikenomad: Viktor Hertzberg var 1+2 igår mot Modo. Han är ju hemmatam i regionen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Hahl Bundy: Bra kämpat. Har kön släppt ännu?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Propagandus: Får samma känsla när jag läste vad han sa. "Någon typ av besked kommer på fredag".
Ska han dra är det bättre att säga det på lördagen. Fan vet om han inte stannar, och att man presenterar detta på isen som en extra tändning!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Propagandus: ja det skulle betyda oerhört mkt om #54 stannar men ikväll tycker jag nog #55 var bättre. Kul också att Pearson (som han heter på Lavve engelska) och Liljendahl var tillbaka och såg pigga ut. Vågar man hoppas på att vi kan stapla några 3 poängare nu eller är det för mkt jinx att ens våga drömma så?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
11 min speltid på Hållander och 12 på Lavoie känns lite fel. Tycker Hållander ska spela med Liljendahl som han gjorde i början av säsongen och Lavoie tillbaka med 21 och 22.

21 Johnsson - 22 Berglund - 17 Lavoie
91 Hållander - 29 Enqvist - 63 Liljendahl

Helt ok bottom 6 det😍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Puckat: Om han spelat i Vita Hästen hade du kunnat lägga på minst 10 assist till. Där har de inflation på andraassister.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
EK19 utan assist på Boyces 3-1 mål. Har räknat ihop från början av säsongen att det är den SJÄTTE (!) assisten som han inte har fått i statistiken. Står nu på 22 poäng (7+15) men ska egentligen ha 28 poäng (7+21). Är så sjukt dåligt av ligan att inte korrigera sånt här i efterhand
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Sputnik: The big red machine!!!! 💪👏👌
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Sitter alltså ff i den här bilkön. Förbjud alla långtradare!!11!1 AVGÅ alla !!!!1!1
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Propagandus: Hockeygodis för oss alla som missade matchen ikväll. 😀
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Börjar få en liten dröm om att Dahlén har planer på att kröna sig själv odödlig med att skriva en förlängning på isen med nubben mot MoDo..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Signature: Inte ni heller ;-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
1.a perioden...va gryyym..wow..wow
mer sånt...niiiice
härlig match..härliga 3poäng
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Knylan: Skön cyklopgimmick Timrå kör efter matchen, hehehe... Bra stämning verkar det onekligen vara i laget. Viktigt.
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
palleparling: Vår tabellplacering har till mycket stor del grundlagts av målvaktsspelet, men vettefan om inte Berglund/Johnsson också har en enormt stor del i det hela också. Johnsson är otroligt bra, match efter match. Mycket av det som genomsyrar det här laget i form av snabbhet och kreativitet tycker jag går att härleda till det sätt Johan Johnsson spelar hockey. Jag har för mig att han gick skadad rätt länge första säsongen, sedan kom han tillbaka och någonstans där hände något. Vi var skridskostarka redan innan men något hände med nivån överlag, som då sedan levde vidare under förra säsongen.

Han och Berglund är en duo jag inte riktigt kan beskriva. Oerhörda arbetshästar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Bragd-Birger: Det här var ett styrkebesked för laget Timrå vad gäller inställning, beslutsamhet, offervilja och laganda mm.
Måste berömma Freddan för hur han får ihop laget. Det kuggar i och man blir glad 😁.
Nu vill jag fortsatt se ödmjukhet, fokus, fokus och ödmjukhet. Då ka det inte uteslutas en topp 2 placering.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
hubbenorlen: Mycket bra försvar! Håller med leksandstränaren om att leksingarna höll sig mycket på utsidan. Å andra sidan kan man inte klandra dom, ikväll gjorde det ont att kliva in centralt. Skön signaltackling av #19 där, precis sånt vill man se mer av.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Modo har det tungt men saknar inte ljuspunkter. En är Emil Molin, tycker Nubben ska hugga lite där om han är redo för nästa steg i karriären.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Bragd-Birger: Leksand vad riktigt bra, men vilket styrkebesked att man ändå aldrig blev orolig på riktigt. Otroligt bra moral och försvar!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Börjar verkligen gilla Emil Berglund. Vilken krigare. Synd att han inte fick sätta sin målchans
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Viktig seger! En period avklarad av 3. 2:a perioden på fredag. Överlag en riktigt bra insats där Liljendahl o Persson kommer in o nästan dominerar. Men grymt bra laginsats och första 10 min idag var som när vi var som bäst förr. Hög forecheck och bara kör över motståndarna!

Nu njuter vi 😃
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
SEXTIOSEX IKVÄLL!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Fantastisk match! Bra tredjeperiod av Timrå, men nog faen var det svettigt. Leksand är riktigt bra och tunga.

Pjuh! Fanimej svettig här. Underbar inställning rakt över, och fantastiskt jobb av Boyce, Johnsson, Gallo mfl. #10 såg riktigt het ut också. Underbart byte när han hängde med leksingen genom hela zon och snöt pucken innan dom passerat blå.
Kul att Tobbe är tebaks också.

Nu är det ordning på torpet igen vad gäller tabelltoppen. Mysa på det här, sen full pepp mot derbyt. Bör bli lite mer folk nu.

Hockey är en underbar sport!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Heisenberg: Äntligen spelar vi hockey igen. Med kamp, vilja och jävlaranamma. Gör det oftare nu!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Bra kväll. Tappar AIK 1 eller 2 pinnar?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Webmaster: fy f_n i he_v_te vilken match grabbsen gör ikväll. Suveränt helt enkelt!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Lyssna på SMÅLANDRABBEN...
Vi VINN IKVÄLL!!!
Serieledning ..
TJOHOOOO .
Skål tamjefan 👍 👊💪👏
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Vilken match! Snabba raka passningar, rejält, fysiskt, kreativt, tar pucken till mål, fartfyllt, riktigt bra genomfört på alla håll!

Jag vill speciellt lyfta fram hela laget. Nu vill jag inte se en "baksmälla" mot modo utan vi ska vinna den också!

Vi visar att vi hör hemma i toppen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
kulltorp: skönt att ha fel ibland. :-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Timrå IK - Leksands IF 4-1
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Woody: Timrås spelare tippade 4-1 i intervjun före match. Hoppas de har satsat en slant! :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
Grattis! Bra match av er. Så jäkla kul å se Leksand åka på tokstryk. hoppas ni vinner serien!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2018-01-17
kulltorp:

Färgad av vad?
Låst ämne

1865370 · »