Trav

165 inlägg · 47 ämnen

Stallskriiiiiiiiiiiik 2007-02-17....

835043 · » Till forumet


Sv: Stallskriiiiiiiiiiiik 2007-02-17....
Frisco: OK, jag sökte efter den strykna Spansk hästen på nätet men jag kunde inte urskilja strykningarna och då resluterade det i detta mail till [email protected] ...

//
Gnägg!
Sidan 572 som visar sträcken och strykningarna på V75, den är helt OK när man ser den via TV:n..... Men har Ni försökt urskilja
strykningarna på sida 572 om man kollar via nätet....? Du har inte en suck att se vilken häst som är struken där för att allt bara flyter ihop.
De färgskillnader som visas på TV:n syns inte på nätet. Sedan kan jag ju säga som så att jag har inte rödgrön färgblindhet heller....

Snälla, kan ni inte markera bättre på nätet vilka hästar som är strukna. Ska det vara så svårt att göra en ring kring siffra eller något???

Snälla, svara nu på detta så jag får se om ni överhuvudtaget tänker något........

Puss...
//

Jag, min travtok, har för mig att [email protected] har fått ett mail om detta tidigare, hoppas det hjälper nu då....

O fan. är det en spansk häst struken alltså......;-)........?
Kommentera

Sv: Stallskriiiiiiiiiiiik 2007-02-17....
Friman SR: Såg att den Spanska hästen i V75-5 var struken.
Kommentera

Sv: Stallskriiiiiiiiiiiik 2007-02-17....
Friman SR:
Jag tror ju mer på Erik Adielsson i det loppet förstås, sen är nog Made for Victory rätt så mycket tippad också.
Men det klart Bowie Mant kan nog ge en del pengar antar jag.
V75:1 och V75:5 är lopp som är svåra att peka ut en vinnare tycker jag.
Kommentera

Stallskriiiiiiiiiiiik 2007-02-17....
På dubbeln ska den med, definitivt.... V75:7 och DD:2 då... Hippos numero 6 Bowie Mant... Heta Bowie i förnamn och sedan Ulf Ohlsson i jollen som ju nästan jämt hittar jinaste vägen runt Bergsåkers oval... Seså, speka på..;-)
Kommentera

835043 · »