En sak son jag tänkt på är att ni fortsatt satsa på stora starka spelare, likt Qatar gjort i Norrbotten. Hockeyn har gått vidare, och den här ryggsäckshockeyn fungerar inte u dagens SHL. Tycker ni istället borde satsa PP lite kvickare spelare likt Nygårds som är bra.
Lycka till nästa säsong, övertygad att ni kommer igen!
Yoda Marklund: ja säsongen tog slut, vi och Växjö ut samtidigt det är väl helt ok att åka i kvarten som sjundeplacerade , men att åka i kvarten som seriesegrare är ju ett direkt fiasko
eltifoso: fast de gav oss en massa poäng😜 I Götet händer konstigt nog alltid tvivelaktiga domar insatsen eller andra incidenter inte för att jag tycker om SAIK eller BIF men mot SAIK tre videobedömningar alla till VFs fördelar och igår tre-fyra man i utvisningsbåset (radion sa 4 men GP 3) mot en vfare efter slagsmål i slutminuten+ Även om en av dem var för att tränare skrek Pinsamt vilket jag håller med om.
eltifoso: Nu har man skjutit upp "stängningen" till säs 18/19, så tillvidare är det som vanligt dvs ett lag upp:) Kan för intyga att Jens Westin är en flitig herre på gymmet, dessutom ser han till att träna ordentligt när han väl är.där. Tränade alltid efter matchdag, tom en gång på lördagkväll.
Bengt: Förövrigt roligt med alla tennissiffror i fettavlagring slutspel
Samtidigt skönt att äntligen har medias fokus minskat sitt fokus på tacklingar och domarinsatser och skriver om sporten mer igen, måtte det fortsätta på denna bana
Otroligt menlöst och på lång sikt, förödande för sporten att efter varje match analysera ett eller flera domslut in i minsta detalj
eltifoso: Påskafton idag och match#2 i U18vm , denna dag mötet vi Tjeckien
I seniorsammanhang slog som väntat Brynäs ut sillastryparna, detta trots att knappt något brynösfan gillade tränaren i vintras eller sin målvakt förra veckan😄
Mot Hv blir det lite intressantare, två lag som inte varit final på länge länge , till och med vi har spelat final senare än dessa kombattanter
Får väl följa det hela med ett öga iallafall , hoppas media fortsätter skriva om hockey istället incidenter med tacklingar och domslut, även om vissa fans inget mer önskar att just sådant skall granskas, märkligt
Matchen mot Tjeckien ikväll tror jag vi tar komfortabelt, borde ha slagit ryssarna också, men som vi sett i SHL kan allt hända
tjugo8: Hallen har jag noll koll på. När det kommer till fans har staden forbollsfans som är komplett galna, har en känsla av att en viss försiktighet bör intas även om det är hockey man skall på. Nu är inte jag typen som tycker man skall springa runt och vara rädd för än det och än det andra, med tanken på kulturen hos fotbollsfansen så är det iaf "heads up" för att använda en hockeyterm.
Vilka ska bort, vilka ska vara kvar och vilka ska in. Let the games begin!