Södertälje SK

2611 inlägg · 374 ämnen

Brynäs-SSK 081011

1074007 · » Till forumet


Sv: Brynäs-SSK 081011
ante08: "vad är det för snubbe som har skrivit matchrapporten på eran hemsida. Angående Brynäs matchen. Snacka om dåliga förloare."

Haha...
"Snubben" pikade arrangörerna för deras ngt töntiga låtval i pauserna, inget annat. Ngt som dessutom flera brynäsare håller med om.
I övrigt en klockren och neutralt skriven matchrapport.
Känns mer som att det är DU själv som agerar dålig vinnare.
Vilket är värre än en dålig förlorare...
Kommentera

Sv: Brynäs-SSK 081011
ante08:
Det är webbisen Tommy Nordin som har skrivit matchrapporten och han brukar vara allt annat än någon dålig förlorare. Nu såg jag inte matchen så jag kan inte kommentera just den här matchrapporten men jag känner Tommy rätt bra och det är en kille med mycket självdistans och han brukar inte tveka att rosa motståndaren om de gjort sig förtjänta av det.

Tyvärr verkar SSK glidit in i gamla hjulspår där man är bra med i matcherna men inte kan göra mål. Kul dock att Pontus fick göra sin debut och tydligen skötte sig bra. Nu känns det som att SSK åter har lite press på sig att ta poäng mot DIF i morgon. Ska bli intressant att se om Richter är med då.
Kommentera

Sv: Brynäs-SSK 081011
Puh: vad är det för snubbe som har skrivit matchrapporten på eran hemsida. Angående Brynäs matchen. Snacka om dåliga förloare.
Kommentera

Brynäs-SSK 081011
Josefsson borta sedan tidigare och Cibak avstängd efter tacklingen på Luleås Radek Philipp. Däremot verkar skadan på Jason Morgan inte ha varit värre än att man hoppas att han ska kunna vara med idag. Det vore skönt om så är fallet, att ersätta två centrar är lite tufft. Om Jason spelar lär han gå in i röjar-kedjan med Hallin och Kollar, vilket borde kunna funka bra.

Den klara segern mot Timrå har gett laget lite arbetsro efter en tung period. Hoppas att man kan fortsätta i samma stil idag, även om det lär bli tuffare än mot ett sargat TIK.
Kommentera

1074007 · »