Brynäs IF

716053 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs årsmöte 2023

« · 2548937 · » Till forumet


Sv: Brynäs årsmöte 2023
Svensson_62: "Och bra att man ändå körde omröstningen för att undvika konspirationsteorier."
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Svensson_62: Bättre än 6:a om jag måste tippa :)
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Davey85: Var tippar du Brynäs i kommande grundserie? 🙂
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Svensson_62: Ja, det var väl bra. Hade ingen insyn, konstaterar bara att Brynäs är en klubb som berör
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
puffe: Ge exempel på min hybris då, Puffe. Jag tror aldrig jag tippat Brynäs bättre än 6:a i en grundserie någonsin.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Davey85: Ärligt talat, är inte så förundrad över era så kallade kaos.(som jag inte gottar mej i)

Supportrar som jag växt upp med, har alltid trott att Brynäs alltid ska vinna.

Det finns en enorm övertro på att ni alltid ska vara i topp, vilket aldrig sker , oavsett lag.

Trots din o flera andras hybris, kan jag konstatera att Brynäs borde vara med i högsta serien, men jag hade varit orolig om MoDo utsatts för kuppförsök. Demokrati är inte detsamma som att ett gäng huliganer kuppar in sej i AIK fotboll ex.vis
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Peja: Jag kan förstå oppositionens frustration, lite onödigt att inte J.H fick komma till tals. Det hade varit ännu skönare om han fick propagera för sitt och sedan få siffrorna rätt upp.

Det fanns ändå inte en chans i världen att blendrökerskan skulle vinna.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Svensson_62: Tänkte inte på det ??
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Peja: Jag håller med, men enligt vissa så är det ju tydligen problematiskt..
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Davey85: Jag tycker det är bra att medlemmar kan nominera andra medlemmar oavsett vilka de är. Att bli nominerad och att bli vald är ju uppenbarligen två olika saker.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
puffe: Men isåfall var det väl ett styrkebesked att hon blev motröstad med utklassningssiffror?

Tycker för övrigt att det var otroligt klantigt av ”kuppmakarna” att sitta tysta när det frågades efter om det fanns någon motkandidat. ”Kaoset” får de ta på sig helt.
Och bra att man ändå körde omröstningen för att undvika konspirationsteorier.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
puffe: Nä, det hade inget med tur att göra, det kallas också demokrati. Du säger att du är för demokrati men du tycker inte om demokratiska processer?

Sorry, men när du säger såna saker så känns det som att du bara hoppas kunna gotta dig i ett nytt Brynäskaos.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
BIF1224: Revisorerna blev ju återvalda 🙂
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Davey85: Är absolut inte emot demokrati, tvärtom. Du smetar själv så det räcker, men lite märkligt att en sådan suspekt kandidat dyker upp. Hon erkänner ju i princip att hon inte kan något om den nobla sporten hon vill företräda. Tur ni slapp henne då.
Men märkligt att Era årsmöten blir sådana happenings. Tror Brynäs skulle behöva lugn och ro, komplementera över tillvaron liksom. Hitta en självbild som gynnar föreningen, typ
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Attila: det är lugnt! Han är på väg hem och filar på sin novell som ska skrivas på Brynäs FB-sida. Från att månlandningen är fejk, jorden är platt till att Brynäsvalet är riggat.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Costanza: Ny ordförande o 2 nya ledamöter. Varför är det samma skit?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
puffe: Du gillar inte demokrati eller? Är det inte hennes rätt att göra så? Du försöker smeta nåt på Brynäs som inte finns, hon förlorade förkrossande stort. Nothing to see..tyvärr.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Ville inte Joakim redogöra för sin omfattade facebook-research efter att Camilla förlorat?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Davey85: Men, bara att hon ställer upp, känns väl som ett litet problem för Er?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Peja: Bra! Och bra med demokrati! Men när så svaga kandidater som Lars-Erik utmanar har vi problem! Sorry, men det är ju lyteskomik!
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
puffe: Brynäs kör på med samma skit. Denna gång kanske det funkar.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Valberedningens förslag vinner också omröstningen om val av styrelseledarmöter.

Valberedningens förslag Johan Lindström och Patrik Sjölund kammade hem 405 röster, medlemsförslagen Daniel Nordvall och Karl Ulric Björnsson endast 16 respektive 4 röster.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Som folk hetsat upp sig över den här Camilla Westman, det fattade ni väl att det aldrig skulle bli hon? Men roligare med moralpanik kanske..
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
puffe: 33 Smygleksingar...Bara förstör och håller på!
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Peja: Man undrar bara, vilka mirakel trodde 33 individer skulle ske?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
JohnnyBotox: Vann Ove Molins gäng igen?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
snart kommer herrarna klä sig varmt i sina offerkofter
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Peja: så jäkla gött. Ändå bra att det blev röstning så att det inte blir en massa tjafs om riggat möte.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Haha så underbart!
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Peja: Det firas med en Mojito 🥳
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Conny Jonsson vinner omröstningen mot Camilla Westman med förkrossande 401 - 32.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Peja: Vad händer? Ingen som slåss va?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Lesky: De kommer få sin omröstning trots allt. Otroliga scener.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Zzz: Pinsamt, man skäms
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Attila: Daniel Knuts, Henrik Wigert och Joakim Hellström hade ordnat med de alternativa valen till alla poster, som skulle utmana valberedningens, men nu verkar hela deras mästerplan ha gått åt helvete!!!!????
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
dabif: haha; oväntat att det skulle bli kaos.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Jag trodde jag missade röstningen men det blev alltså ingen.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Lesky: Nu är det strul, gällande val av ordförande 😂
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Joakim Hellström har väntat i ett år på detta - och ska snart ta till orda på mötet - det är momentet alla väntat på! Spännande!
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Kepsen: George kan ta över Brynäs!
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Costanza: Det är sant, visserligen! :)
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Costanza: Stämmer bra. Ove är boss. I Övik så heter bossen fortfarande Rahimi.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Kepsen:
Vem bryr sig. Det är Ove Molin som bestämmer.
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Lesky: Okej, jag ringde till Easymeet nu och det var jag inte ensam om att göra. Enligt dom har Brynäs missat att gett access till en helvetes massa personer som blivit medlem det senaste året. :/
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Kepsen: Japp, för mig fans mötet där sedan 16-17.00 då jag loggade in för första gången via länken!
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Lesky: Nej, men lär väl göra det då antar jag. :)
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Kepsen: Har du ringt support numret?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Lesky: Inte alls! Finns ingeting under nån av dom där flikarna för mig att välja!
Uppladdat:

450x300-img1166.jpegimg1166.jpeg

Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Kepsen: Det rullar på fint, antar att det funkar för dig nu med?
Låst ämne

Sv: Brynäs årsmöte 2023
Jag avser att delta digitalt! Har loggat in på Easymeet men får inte fram nånting.. Är det igång för er andra?
Låst ämne

« · 2548937 · »