Brynäs IF

714004 inlägg · 7953 ämnen

Brynäsare i Nordamerika

« · 1684210 · » Till forumet


Sv: Brynäsare i Nordamerika
Powerfade: Han kanske heller inte trivdes, men hoppas vi får reda på vad det finns för planer för honom, min gissning är nog att han gjort sitt i Brynäs tyvärr!
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
h4llon:Olden känns som en av Sundlövs chansningar. Han kan inte ha kostat mycket så fullt acceptabel. Att man sedan lånade ut honom till Norge ger ju indikationer på att Sondre själv inte var mogen att ta steget ut i hockeyvärlden,
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Forsberg 1978: döma av att han blev utlånad hem till Norge och inte allsvenskan kanske man kan anta att det inte fanns någon plan. Ny tränare och nya möjligheter. Hoppas på Sondre! Han var bra i VM förra året. 
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Carl Lejonkräk: Håller med, personligen så gillar jag Olden och tror han skulle kunna bli ett utropstecken, så det skulle vara roligt att veta vad Brynäs har för planer för honom?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Dallemas: Jag undrar om Brynäs har någon plan för Olden? Har de lagt upp ett träningsprogram för honom så att han bygger på sig lite muskler? Varför var han utlånad till norska ligan och inte till Allsvenskan?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Lunkan: kallur, nää. Tänkte mer på Sanna Nielsen-klass 😂
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Rumpelstiltskin: Ja, jag vet. Självhatet är enormt i Sverige tragiskt nog. För dessa spelare är det en självklarhet att representera Sverige och Tre Kronor, inte en ära som det borde vara. De tar sina platser för givet. Det går minsann att spela NHL men när semestern lockar blir det inte lika kul med hockey längre. Håller med om att OS-platserna ska försummas om man skiter i andra stora events som VM. Så oerhört besviken på detta.

Tacka fan för Lindholm som kliver fram och är alldeles enastående!
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Sjukt spännande match ikväll ! Lindholm blir nog bara bättre o.bättre ju längre turneringen pågår ..
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Chris11: Kallur?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Skrubben: förhoppningsvis kan lindblom nå ungefär sanna klass :)
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Lindström: Kung Lindholm! Fan vilken klasspelare Brynäs fått fram där alltså.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Vilka ska slå straffarna nu då?
Jocke, Jocke, Jocke, Möller, Jocke, Möller
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Skrubben: ok
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Dallemas: Spelar ej. Skadad.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Brynäsgubbe: Ett enkelt svar på den frågan.. I Sverige finns ingen patriotism, som i övriga länder. Så fruktansvärt illa.

Nobbar man VM, så ska man inte spela OS heller! Oavsett namn på ryggen.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Zappaholic: å andra sidan tabba han sig vid tjeckernas 2-3 mål
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Lindström: Nu gjorde han ett rätt. Det tog 45.52.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Nån som hsr sett hur olden har skött sig mot Ryssland?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Yoda: Det va väl 23 nej tack för nåt år sedan...
Är nog inte riktigt den nivån i andra landslag...
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Vilket pass av Lindholm. Tänk vad lite vi fick dra nytta av honom egentligen...
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Yoda: Stör mig på det som fan också. Jävla kärringar.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Jajjen: Snart är Joel inne och briljerar i PP.. Ingen som sett till han efter 1a perren..
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Lander och Josefsson i VM. Inte Järnkrok! Mårts är fan dummare än han ser ut. Säger inte lite.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Zappaholic: Möjligt, men han är en bra coach.
Bara att kolla hans track record.
Skaplig assist av Elias till 1-3 annars...😄
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Zappaholic: Jocke Lindström vad gör han i truppen? Inte ett rätt på 30 min.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Huge: Mårts har en blick som en död brax. Helt uttryckslös
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Yoda: Tittar du på övriga lag så är jag rätt säker på att det finns lika många spelare där som
också skyller på skada, familjeskäl, sliten osv.
För du har väl jämfört innan du påstår att just svenska spelare är överrepresenterade, eller?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Skrubben: apropå vm, varför är alltid svenska NHL-spelare "skadade", "slitna", "familjeskäl", "finne på näsan"? När Jagr -65år ställer upp, Crosby ringer och ber att få va med, alla ryssar hoppar på första bästa plan till vm?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Kan tycka att det är lite synd att inte Lindholm får lira pp. Det är väl ändå i pp man får ut mest av han?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Carl Lejonkräk: Hade varit mäktigt med kusinerna i samma VM-lag :)
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Jajjen:Mårts vet väl inte vem Järnkrok är eller så glömde han att ringa eller så står järnkrok för en kreativ hockey som inte passar i Mårts utan hakas lag.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Har inte läst svenska tidningar på nån vecka - varför har inte fiskMårts tagit med Järnkrok till VM?
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Markan blev uppkallad till NHL inatt och hade fina 96,33 i räddningsprocent. Ökar troligtvis inte våra chanser att få hem honom men otroligt roligt för honom, tror han kommer bli ordinarie i ett lag så småningom.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
70 Rodrigues: Riktigt vacker pass fram till 3-2 av Silfverberg. Han är 4a i interna poängligan bland forwards nu! Stort, med tanke på laget han spelar i.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Underbar läsning, man blir varm i hjärtat😃
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Verkar som Svedberg gjorde en riktig stormatch för Bruins i natt, fansen gillar honom!
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Silfverberg med nytt mål i kvällens match (tidig match mot Winnipeg).
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Brynäsgubbe: skön statistik :-)
Kommentera


Sv: Brynäsare i Nordamerika
Silfverberg 1+1 ikväll. Avgörande målet på straffar!
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Toronto–Pittsburgh 1–2

(0–0, 0–1, 1–1)

Toronto: Cody Franson. Målvakt: Jonathan Bernier 95,0 procent . Pittsburgh: Pascal Dupuis 2. Målvakt: Thomas Greiss 96,8 procent.
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Silfverberg 1+1 och straffmålskytt. Vilken FANTASTISK match. Underbar hockey och rätt lag vann!
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika

70 Rodrigues:

Larsson borde väl vara less vid det här laget...?

När Sundlöv slutade o börja ta bladet fr munnen o göra lite media sa han att Johan kanske var en av de viktigaste spelarna i guldlaget, framför allt utanför matcherna

Såg det skit o lojt ut på träningar var det han som gick igång o började köra o smälla på...

Känns som han vore värd en bättre karriärutveckling...men jag har iofs inte sett vad han presterat när han väl varit i "the show"

Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
tjugo8: Larsson nerskickad till AHL igen. Nu hoppas jag att Bengtzén gör allt i sin makt för att få hem honom till Brynäs😃
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika

Kroken tillb i spel i helgen

Men nu 10 matcher utan poäng, trots 13-14 min/match

AHL? Brynäs?

Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
Elias Lindholm fick avgöra i OT inatt mot Blue Jackets. Kul för honom. :)
Kommentera

Sv: Brynäsare i Nordamerika
70 Rodrigues: Hoppas han blir bortbytt till ett annat NHL-lag. Något lag borde ju se hans talang.
Kommentera



Sv: Brynäsare i Nordamerika
Silfverberg inför nattens match mot Sabres. Blir det 6e raka för Ducks?
Kommentera

« · 1684210 · »