Brynäs IF

715128 inlägg · 7953 ämnen

Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16

« · 1722866 · » Till forumet


Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Carl Lejonkräk: Jag personligen anser att matchbilden ändrades i och med det målet. Karlskrona fick en boost medan Brynäs mest såg ut som om man fått ett slag i magen, vilket man på sätt och vis fick. Jag kan definitivt hålla det som ett stort avgörande moment för matchens utgång och resultat.

Varför skulle det inte kunna vara så?
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Carl Lejonkräk: "Riktigt kul för Honken måste jag säga"

Du måste ha blivit tappad mer än en gång. Hur fan tänker(eller inte) du egentligen😠😠😠😠
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Saxat ur GD:

Brynäs tränare Thomas "Bulan" Berglund toppade laget på slutet och tog timeout med tre minuter kvar.

Med Porseland på isen.... JO TJENA!!!
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Chris11: Såklart det är kul för Honken, han är en legend och jag unnar honom detta. Vi kommer tillbaka.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Carl Lejonkräk: Ja härligt!! Underbart att han fick vinna!
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
munkas: Tråkigt men såg Enter i mitten av andra bytas in..Såg TRÖTT ut 11 min in i 2a perioden..
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Carl Lejonkräk: Khk fick energi av målet vad tror du brynässpelarna fick förutom frossa och kräk känningar?

Det kan mycket väl vara det som vände matchen med tanke på de senaste matcherna och bifs usla självförtroende.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Zzz: Sant. Måste nämna Blomman också idag..tar in pucken bra och sliter på. Upp med honom.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Luleå har 2 förluster på senaste 15 matcherna. Noll chans att vi slår dom, hoppas alla har det klart för sig. Ser jag massa 5-1-tipp blir jag less. Sån jävla usel verklighetsförankring hoppas jag ingen har här.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Lunkan: Du kan väl inte seriöst mena att 1-1 målet avgjorde matchen???
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Kul o köra hem 10 mil nu ja....Grymt besviken. Ett plus hittar jag..eller två..Olden och Carlsson. Carlsson kommer bli grym. Älska Brynäs.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Lunkan: Ja, tyvärr är Enter och Ollas blott skuggor av vad dom var. Jag tror fan Enter gjorde sin bästa match i comebacken mot Dif, efter det idel slätstrukna insatser. Sorgligt,
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Carl Lejonkräk: Är du på riktigt?
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Lindström: Ja varken #59 eller #11 går att känna igen. Det är inte bara att knyta på grillarna och leva på gamla meriter, att komma tillbaka efter skada är nog svårare än man överhuvudtaget kan tänka sig. Vilket inte bådar så gott med tanke på våra andra miljoner skadade spelare......
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Carl Lejonkräk: Ja, extra roligt för honom eftersom du hade tippat enkel Brynäsvinst med 7-1. Bra tips förresten! Igen...
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Jag har köpt Bulans rollfördelning i kedjorna till 100% tidigare. Men om man nu inte kommer att få in någon ersättare till Rödin måste man spetsa till det man har offensivt. Varför harvar Blomqivst fortfarande i fjärdekedjan? Sätt honom med Scott och Lindblom i första och försök att få till lite tyngd och en vettig miljö runt Scott, han kan ju inte dra allt själv. Det är inte realistiskt att tro att Boqvist ska kunna gå in och producera direkt, han kommer bli riktigt bra på sikt men man behöver fasa in honom i en mindre roll. Jag skulle vilja se Patrik Westerholm på kant tillsammans med Vrana och Johnson, det är dags att frigöra honom från sin brorsa. Det skulle ge den kedjan ytterligare fart och spelsinne, han har ju helt kört fast dom senaste 15 omgångarna. Då skulle man återigen kunna få till två producerande kedjor. Spelare till tredje och fjärndekedjorna har vi gott om ändå.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Forsberg 1978:
Tror på målexplosion hemma
BIF-LHF 3-7
LHF-BIF 5-1...
Kommentera


Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
bradberry: "Brynäs har 1-0 och klart spelövertag. Jag hävdar att Porselands groda är matchavgörande"

Rejäl groda visst men matchavgörande? Inte riktigt......
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Fy fan. Vilken bitter jävla smak i munnen....
Det här var många år sen jag såg ett så otroligt uddlöst Brynäs.
Jag kräks lite och går och lägger mig.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Porse är katastrof på alla sätt MEN Starkbaum är fan ingen bra målvakt för han kliver fan aldrig fram när det som bäst behövs! Tack för allt Starten men Hejdå!
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Lunkan: Riktigt kul för Honken måste jag säga
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Forsberg 1978: Mycket möjligt. Luleå antagligen bäst i serien nu, från ingenstans. Jag hävdar att de fick igång spelet efter vår 5-4-förlust där uppe.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
8 nyanser av brunt, så kan man beskriva Bif just nu.

Hur bra var: Ollas, Enter, 7, 8 & Sållet i mål idag?
4 av våra sk stomm spelare...
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Dubbelmöte mot Luleå härnäst!

Tips: BIF - LHF 1-6
Tips: LHF - BIF 9-1
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
70 Rodrigues: Tja, det blir svårt att vinna matcher när man bjuder på 1-2 mål varje match och sällan gör mer än 2 framåt. Ganska enkel logik tycker jag. Det är tydligen upp till en 17-åring att ersätta vår bästa målskytt och en av seriens bästa spelare. Kan bli tufft för honom. Lycka till.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Brynäs har 1-0 och klart spelövertag. Jag hävdar att Porselands groda är matchavgörande. Jag räknar med frysboxen för honom när spelare börjar komma tillbaka...
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Man får väl hoppas att detta är en väckarklocka likt 2-7 mot SAIK eller var det blev. Nu borde Bengtzén ligga på högvarv för att fimpa Porseland och ta in spelare som gör att vi blir preofessionella hockeyseniorer på isen istället för ett pack vilsa valpar. Spyr på detta. Det är så jävla värdelöst så jag vet inte vad. Hockeysverige skrattar.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Bengtzén din jävla lallare, det är dags att börja jobba. Allt jävla surrande om att "spelaren måste passa in" det är fan inte scouterna vi håller på med. AGERA ELLER AVGÅ din jävla tomte😠😠😠
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
mk: Inget ont om Brynäs, tycker till och med att ni förtjänar att hamna topp 6 efter att ha fått ihop ett lag som presterar bättre än vad många trodde på förhand. Dock jävligt nöjd att Starkbaum åker på diving och att domarna fr.o.m. nu kommer ha ögonen på SHLs värste filmare någonsin.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Qvarre: Det var det jag menade när jag sa att våran räddningsplanka i år heterMODO
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Kopparjimmie: kan man inte bara hoppa över allt och börja om på nästa säsong redan? Fantastiskt dålig insatts. Fantastisk dåligt agerande att inte ersätta Salmela/Rödin
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
70 Rodrigues: Nu är mitt tålamod slut! BZ agera ikväll/i morgon eller så packa ditt skrivbord!
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Äh, denna säsong är så körd tack vare alla jävla skador. Tack och lov så har vi nog med poäng för att förhoppningsvis slippa ett kval.

God natt och tack för kaffet..
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
70 Rodrigues: Avgå Bulan! Nu väntar dubbelmöte mot ett hockeylag.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Pinsamt. Är helt mållös.

Men ändå väntat. Var det någon som sa 1-7 till Brynäs?
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Chris11: Minst fem? Är du onykter?

Denna insatsen var svårslaget usel!
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Rossa: Tappat allt förtroende för allt
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Ni förstör klubben, fy faaaaaaaaaann
Kommentera


Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Bulan toppar med Porseland i slutminuterna.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Nu är det jobbigt.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
70 Rodrigues: Så jävla uselt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
70 Rodrigues: Tappat allt förtroende för Bulan, Porseland på isen igen..
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Undrar när våran coach ska börja coacha?
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
rafalski: Hur kan precis vartenda pass gå fel? Inget pass sitter på bladet.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Måste fan stänga av ljudet på TV. Jag står fan inte ut med hennes jälla röst.
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
rafalski: Det patetiska är att det finns folk här i GB:n som kommer att försvara den här obeskrivligt usla insatsen😠
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Bengtzén måste värva minst 5 spelare om vi ska ha en chans till slutspel
Kommentera

Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 27/1-16
Det funkar inte att spela med en sån här backuppsättning tyvärr. Det blir ingen stabilitet bakifrån i spelet. Måste få tillbaka backarna från skadelistan. :/
Kommentera

« · 1722866 · »