Attans försäsong!!!
« Föregående · 443233 Till forumet
Sv: Attans försäsong!!!
BolticGöta(?) har dom någonsin vunnit en match? :) Bollnäs GIF tar SM-guld iår! Till helgen är det World Cup, då vinner Bollnäs och alla bandy supportrar får höra och se att Bollnäs blir med i toppen iår!
Sv: Attans försäsong!!!
Försäsongen har varit rätt god och ikväll möter SAIK rejält motstånd i Vodnik på Jernvallen,Men jag ska ej dit och se...Känns inte riktigt att gå på Bandy ännu de är för tidigt och någon snö har inte ramat in Jernvallen heller så den rätta känslan finns inte(Dessutom slö efter dagens slit)
Sv: Attans försäsong!!!
T.o.m. Bollnäs spelade ju 4-4 mot Vodnik.. Så antar att dom ej kör för fullt :)
Sv: Attans försäsong!!!
Sandberg: Varken Vodnik ellre SAIK körde för fullt,Närkamper va de inte mycket av men Tempot var högt enligt tidningen....
Man skrev ju dessutom på ett avtal om samarbete i framtiden före matchen och själva matchen var nog menat som lite uppvärmning för båda lagen inför WorldCup (2x30 minuter spelade man)
Man skrev ju dessutom på ett avtal om samarbete i framtiden före matchen och själva matchen var nog menat som lite uppvärmning för båda lagen inför WorldCup (2x30 minuter spelade man)
« Föregående · 443233
Bäva månde BolticGöta!!!!!!!