Första trepoängaren är i hamn. BIK slog Arboga med 5-3 borta. Skönt att det kom en seger efter den mindre goda insatsen i onsdag. Nu är vi på rätt väg igen:-)
Arboga- Bofors
« Föregående · 758321 Till forumet
« Föregående · 758321