« Föregående · 652247 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: FBK-LIF
Sibbe: Nyss hemkommen, var länge sen jag såg ett så tafatt lag som leksand i denna arenan. Pang, pang, pang, pang, pang. 5-0 efter 2 perioder. Sen fick leksand tröstmåla 2 gånger i powerplay, men trepoängaren var inte ens nära att försvinna. Fortsätter leksand på detta viset blir det inte slutspel i vår
Sv: FBK-£€k$and
65selander: Färjestad överaskade positivt ikväll, och mitt tips på 3-3 kan kastas i arkivet. Det blev hela 5-2
« Föregående · 652247 · Nästa »
Jag tror dock att det blir en jämnare historia än senast då mora vann med ganska stora siffror, jag tippar 3-3.