« Föregående · 667816 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: brynäs -FBK
Helgesen:
hehe, jo förvisso men under ES historia har ni ett SM-guld mindre än oss ;)
hehe, jo förvisso men under ES historia har ni ett SM-guld mindre än oss ;)
Sv: brynäs -FBK
Sibbe: Synd då att vi kan stoltsera med 12 SM-guld, varav sex av åtta möjliga under stohetstiden ;)
Sv: brynäs -FBK
Helgesen: ja att vända ett 3 -1 underläger är svaret p åatt dom skulel fått in seger pucken också
Sv: brynäs -FBK
eltifoso: Färjestad var väl förtjänt en poäng idag, de spelade bra och kämpade bra. Brynäs hade det extra flytet, men två poäng är vi värda idag.
Sv: brynäs -FBK
Sibbe: Grymt starkt att vända ett 1-3 underläge till oavgjort, vilka som fick bonuspoängen känns inte så viktigt, och kolla skotten. Jisses vi skjuter dem av banan, januaris hetaste lag detta trots skador i truppen.
Trodde inte på poäng innan matchen, och ännu mindre efter 2 perioder, men grabbana visar att de aldrig ger upp nu under de nya tränarna och en bragdpinne plockades hem från Gävle.
Tack för det FBK
Trodde inte på poäng innan matchen, och ännu mindre efter 2 perioder, men grabbana visar att de aldrig ger upp nu under de nya tränarna och en bragdpinne plockades hem från Gävle.
Tack för det FBK
Sv: brynäs -FBK
Sibbe: Måste ändå säga att jag är nöjd med 1 poäng vi har börjat visa hjärta och viljan att kämpa förut kändes det som att låg vi under med två mål så var de kört nu i dag har vi visat att vi åter igen kan och de kommer att gå uppåt nu på våran bana som har dalat neråt nej små steg åt rätt håll och nu är vi snart redo för ett slutspel men men en bonuspoäng vore ju inte helt fel de helelr kom igen nu!
Sv: brynäs -FBK
Jörgen Jönsson Jörgen Jönsson oooooooo Jörgen Jönsson Jörgen Jönsson oooooooo Jörgen Jönsson Jörgen Jönsson oooooooo Jörgen Jönsson Jörgen Jönsson oooooooo Jörgen Jönsson Jörgen Jönsson oooooooo
Sv: brynäs -FBK
Sibbe: tackar och bockar till Högga då asist till Hamr var väll inte så illa de heller :D
Sv: brynäs -FBK
Om de är nått jag hatar så är de det dom nyss sa spelare skadad av hög klubba hallåå dommaren görnått åt saken oavsett vem som gjort de oavsett vem så ska de kännas!!!!! Hade så en FBK:are gjort de på en brynäsare så ska han UT och lika så åt andra hållet
Sv: brynäs -FBK
Helgesen: Fasen en Brynäsare som säger så..... De trodde jag inte....Men ni har varit bra de sista matcherna... så en enkel match trodde man aldrig detta skulle bli.
Sv: brynäs -FBK
bucken:
Ja han spelar för oss numera och spelar just nu sin andra match, bra fart har han haft men ännu inga poäng...ungefär som hela laget då alltså....
Ja han spelar för oss numera och spelar just nu sin andra match, bra fart har han haft men ännu inga poäng...ungefär som hela laget då alltså....
Sv: brynäs -FBK
Namtrac: Tjaba undrar bara om crippe spelar för er nu & i så fall hur går det för han ???
TIK 4 EVER
TIK 4 EVER
Sv: brynäs -FBK
Dragan 2k: Hmm. Eller rättare sagt att de tjeckerna har samma agent. Ibland är jag lite suspekt i mina uttalanden.
Sv: brynäs -FBK
Sibbe: Aaah tjecker. Ni har ju samma agent som en viss Hlinka... Se till att de inte bilar någon annanstans än Karlstad.
Sv: brynäs -FBK
Sibbe:
"Men ineffektiviteten är som vanligt under all kritik!"
Tycker den verkar vara alldeles strålande. *lol*
"Men ineffektiviteten är som vanligt under all kritik!"
Tycker den verkar vara alldeles strålande. *lol*
Sv: brynäs -FBK
Sibbe: "Men ineffektiviteten är som vanligt under all kritik!"
Ja, den borde absolut vara högre.... :-/
Ja, den borde absolut vara högre.... :-/
Sv: brynäs -FBK
Ganska ofattbart:
14-21 i skott efter 2 perioder. Räddnings%: BIF:95,2, FBK: 78,6.
Allt detta oxå säger dom att Korhonen är instabil. Vad krävs det för att få lilagula mål kan man undra...hoppas att det är tjecker om de nu blir klart med dom....
14-21 i skott efter 2 perioder. Räddnings%: BIF:95,2, FBK: 78,6.
Allt detta oxå säger dom att Korhonen är instabil. Vad krävs det för att få lilagula mål kan man undra...hoppas att det är tjecker om de nu blir klart med dom....
Sv: brynäs -FBK
eltifoso:
sett till spelet och målchanserna är detta mycket möjligt. Men ineffektiviteten är som vanligt under all kritik!
sett till spelet och målchanserna är detta mycket möjligt. Men ineffektiviteten är som vanligt under all kritik!
Sv: brynäs -FBK
Sinuhe:
Dom verkar lyssna på dig, 2 stolpskott på kort tid...
...hade varit skönt med stolpe in för en gångs skull =(
Dom verkar lyssna på dig, 2 stolpskott på kort tid...
...hade varit skönt med stolpe in för en gångs skull =(
Sv: brynäs -FBK
Sinuhe:
ser att dom ändrat det nu ja, första stod det Prestberg iaf. Dom sa dessutom Prestberg på webbradion men står det Jönsson så e de väl de =)
ser att dom ändrat det nu ja, första stod det Prestberg iaf. Dom sa dessutom Prestberg på webbradion men står det Jönsson så e de väl de =)
« Föregående · 667816 · Nästa »
Ny arena är dock på gång så snart ska vi konkurera med er på allvar..