« Föregående · 1150164 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Premier League
Poffa: Jävla Telia, då ställs jag inför valet att antingen starta om boxen och missa fem minuter eller ha infon om de portugisiska rivalerna i bild.
Rättivst om den här frisparken sitter.
Rättivst om den här frisparken sitter.
Sv: Premier League
Gusten: inte jag i alla fall.
Total hönsgård i Uniteds försvar så här långt. Om Aston Villa vågar fortsätta anfalla så kommer de att vinna den här matchen.
Total hönsgård i Uniteds försvar så här långt. Om Aston Villa vågar fortsätta anfalla så kommer de att vinna den här matchen.
Sv: Premier League
Snart avspark mellan ManU och Aston Villa. ManU saknar Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Wayne Rooney, Berbatov och Scholes och kanske någon fler också så det är lite smygläge för Villa. Jag slängde in en hundring på en tvåa till oddset 8.00, det kändes som ett enormt överodds. Så dåliga är inte Villa även om de har varit ur form på sistone.
Sv: Allsvenskan
Bissett19: Allbäck och Santos omtalade återförening verkar ge resultat med en gång. Härligt!
Sv: Allsvenskan
Paddan: ...och 1-4 efter 29! Grymt underhållande match - förutom för de som inte håller på ÖIS förstås.
Sv: Premier League
Hence: Med tanke på alla ramträffar så har de några retroaktiva. Förlust för United i morgon så...
Sv: Premier League
renen: JAAAAA!!!! Satt precis och var så irriterad på Benayoun (och Babel), och sen gör Yossi det där!!! Så oerhört jekla välförtjänt mål!
Sv: Premier League
renen: Man blir ju lite skraj... Men det känns som att firma Torres o Gerrard fixar en eller två baljor i andra. :)
Sv: Allsvenskan
mattias - 74:
Jag sticker ut hakan o säger att vi redan sett årets mål i Allsvenskan.
Emils pärla är underbar att skåda.
Jag sticker ut hakan o säger att vi redan sett årets mål i Allsvenskan.
Emils pärla är underbar att skåda.
Sv: Allsvenskan
Frisco:
Premiär imorgon, vilka vinner allsvenskan ? Inte för att jag kommer kolla så vansinnigt mycket men det är kul och tippa.
Själv tror jag så här...
1. Elfsborg
2. AIK
3. Malmö FF
4. Blåvittspacket
5. Kalmar FF
6. DIF
7. Bajen
8.Helsingborg
9. Halmstad
10. Örgryte
11. Häcken
12. Örebro
13. Gefle
14. GAIS
15. BP
16. Tjångavallens FF
Premiär imorgon, vilka vinner allsvenskan ? Inte för att jag kommer kolla så vansinnigt mycket men det är kul och tippa.
Själv tror jag så här...
1. Elfsborg
2. AIK
3. Malmö FF
4. Blåvittspacket
5. Kalmar FF
6. DIF
7. Bajen
8.Helsingborg
9. Halmstad
10. Örgryte
11. Häcken
12. Örebro
13. Gefle
14. GAIS
15. BP
16. Tjångavallens FF
Sv: Damfotboll
Portello: Med tanke på att det tyb är bara Umeå som dragit folk så är det imponerade.
Sv: Damfotboll
Fin start för Piteå i Allsvenskan. 3-0 hemma mot Kristianstad.Norskan June Pedersen tvåmålsskytt. Hela 2243 åskådare på plats, dock inte jag. Men någon match lär man säkert kolla in.
« Föregående · 1150164 · Nästa »
Varför ställer sej Friedel bakom muren o lämnar hela målet öppet?