« Föregående · 939006 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Premier League
LL:
Efter att ha sett 2:a halvlek mellan reading och Arsenal så kan man ställa sig frågan om readingspelarna visste att det var match ?
Arsenals 3 - 0 var som kommentatorn sa ett mer eller mindre träningspass från hleb. spelarna stod som statister och kollade på när han i princip gjorde vad han vill.
Visst skall man ha respekt för Arsenal men frågan är vad readingspelarna sysslade med igår ??
Efter att ha sett 2:a halvlek mellan reading och Arsenal så kan man ställa sig frågan om readingspelarna visste att det var match ?
Arsenals 3 - 0 var som kommentatorn sa ett mer eller mindre träningspass från hleb. spelarna stod som statister och kollade på när han i princip gjorde vad han vill.
Visst skall man ha respekt för Arsenal men frågan är vad readingspelarna sysslade med igår ??
Sv: Diverse
Et tu Brute: Vad snackar du för skit? Allsvenskan är ju skitbra, titta bara hur bra förra årets mästare går nu i europa.
Fast galan har nog inte fattat hur bra fotbollen i Sverige är, jag menar var Andreas Isaksson som varit både bänkad och skadad nominerad till årets målvakt då vi exempelvis här i Timrå har en kille som höll nollan sju matcher i rad i korpens division 3? Pajasvarning.
Fast galan har nog inte fattat hur bra fotbollen i Sverige är, jag menar var Andreas Isaksson som varit både bänkad och skadad nominerad till årets målvakt då vi exempelvis här i Timrå har en kille som höll nollan sju matcher i rad i korpens division 3? Pajasvarning.
Sv: Diverse
Årets fotbollsgalefrischa ventilerade om nya kategorier av fotbollspriser.
Årets Träben och Årets Snedsparkare hade varit klockrent. Tänk vad spännande när 70-80% av samtliga allsvenska spelare är nominerade till samma pris. Eller när det till tittarnas förtjusning vevas incidenter från samtliga matcher i årets allsvenska.
Årets Träben och Årets Snedsparkare hade varit klockrent. Tänk vad spännande när 70-80% av samtliga allsvenska spelare är nominerade till samma pris. Eller när det till tittarnas förtjusning vevas incidenter från samtliga matcher i årets allsvenska.
Sv: Diverse
Frisco: Vilken av TV 4:as fotbollsgalor menar du? Och vilken är den vanliga av dem?
Skojar bara..
Jag tycker att nomineringarna och vinnarna känns lite tveksamma i en del fall. Isaksson - skadad eller på bänken över halva året. Varför i h-e är han ens nominerad när vi har en allsvensk målvakt som höll nollan i hälften av sina spelade matcher, tex?
Skojar bara..
Jag tycker att nomineringarna och vinnarna känns lite tveksamma i en del fall. Isaksson - skadad eller på bänken över halva året. Varför i h-e är han ens nominerad när vi har en allsvensk målvakt som höll nollan i hälften av sina spelade matcher, tex?
Sv: Premier League
scim: Jag hann bara se andra halvlek av Pompey-City, men Hart var i alla fall i den halvleken väldigt stabil och det kändes aldrig särskilt farligt förutom på skottet som ändrade riktning på Richards och tog i stolpen. Tycker inte att det är ett dugg konstigt att Isaksson sitter på bänken. Han är en bra närstridsmålvakt, men ganska medioker i luften trots sin längd och han har ingen vidare teknik med fötterna.
Sv: Premier League
City behåller tredjeplatsen efter 0-0 mot Portsmouth. Portsmouth var det bättre laget men Hart gjorde sin bästa match i Citydressen. Jag har väldigt svårt att tro att Isaksson ställs i mål efter uppehållet.
Sv: Premier League
mattias - 74:
Det tror jag inte, men kryss är väl inte omöjligt. Pompey ser rätt starka ut, i år igen.
Det tror jag inte, men kryss är väl inte omöjligt. Pompey ser rätt starka ut, i år igen.
Sv: Champions League
Wayne Gresky:
Thanks!
Japp, det var snyggt det också, men kommer som sagt lite i skymundan av Ibras mål...
Thanks!
Japp, det var snyggt det också, men kommer som sagt lite i skymundan av Ibras mål...
Sv: Champions League
Bissett19: Inte utan att man ställde sig upp o jublade. Fruktansvärt snyggt mål, gåshud.
Nu vill man se lite mer sånt där även i landslaget.
Maestro Ibra, please!
Nu vill man se lite mer sånt där även i landslaget.
Maestro Ibra, please!
Sv: Champions League
Någon som har en länk till Källströms mål?
Det var visst också rätt snyggt har jag hört, men tyvärr inte sett...
Det var visst också rätt snyggt har jag hört, men tyvärr inte sett...
Sv: Champions League
Nu har en annan fått sett hästsparken också. Starkt jobbat av Brassarna också i CSKA.
Zlatans första såg ut som det var Brynäsare i CSKA's försvar.
Zlatans första såg ut som det var Brynäsare i CSKA's försvar.
Sv: Champions League
Bissett19: När det är fotbolssporr på TV så somnar en strax före 2030 för att vakna 0300 för att stänga v TV'n. Life sucks
Sv: Champions League
wap.hockeysnack.com
Satan i gatan vad snyggt Zlatans mål var.Bra match,snygga mål,fotbollsporr helt enkelt.
Satan i gatan vad snyggt Zlatans mål var.Bra match,snygga mål,fotbollsporr helt enkelt.
Sv: Champions League
Wayne Gresky:
Verkligen, en av de bättre man sett på ett tag. Är imponerad över Moskvas insats.
Svennis:
Kööööp Wagner Love.
Verkligen, en av de bättre man sett på ett tag. Är imponerad över Moskvas insats.
Svennis:
Kööööp Wagner Love.
Sv: Champions League
mattias - 74:
Vilken match, först två klassmål av Moskvas brassar och sedan snabb replik av Inter via Zlatan och Cambiasso!
Vilken match, först två klassmål av Moskvas brassar och sedan snabb replik av Inter via Zlatan och Cambiasso!
Sv: Champions League
Mike Skinner: 8-0 till Pool, vilken slakt! Lobbmål från utanför straffområdet med röven, när hände det senast?
Sv: Champions League
Det rann iväg till slut ändå. 8-0 och största vinstmarginalen i CL. Får hålla med TV6-kommentatorerna dock om att det var pinsamt från Besiktas sida. Jag hade nog kunnat hindra 8-0 målet, och jag är 1,73...
Sv: Champions League
Projta:
Jävligt roligt att Rosenborg leder faktiskt! Och själv känner jag mig lite nöjd med att i halvtid ha haft åsikten om att Benayoun verkar glödhet. ;)
Jävligt roligt att Rosenborg leder faktiskt! Och själv känner jag mig lite nöjd med att i halvtid ha haft åsikten om att Benayoun verkar glödhet. ;)
Sv: Champions League
sylf: Jaja jag får äta upp de där långt tillbaka känns det som :) . Aja skoj med Rosenborg leder iaf med 2-0 nu
« Föregående · 939006 · Nästa »
Annars blir den kommentatorn, Jonas Dahlqvist, bara bättre och bättre. Jag gillade hans totalsågning av linjedomaren när han felaktigt vinkade av Adebayor för offside, för han sågade inte baserat på "men titta här på reprisen det är ju fem millimeter på rätt sida" utan på att domaren var helt felplacerad i förhållande till offsidelinjen - vilket han också var. Passningen var dessutom bara fem-sex meter lång och Adebayor var på rätt sida med ganska bred marginal, det ska fan i mig linjedomaren kunna läsa rätt.