Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: SVT mönstrar en duktigt trött kommentatorduo i detta VM. Gxxxn "OOEEEIH!" "AOOOUH!" Sxxxxxxxg - är det någon som vet vem jag menar? Hans radarpartner Chris "snett-inåt-bakåt" Härenstam är inte mycket bättre. Nu hade TV4/Play tagit hem en jordskredsseger ändå eftersom skillnaden är oändligt stor, för jag menar SVT bjuder inte ens upp till dans.