« Föregående · 1226574 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Poffa: Fetknoppen kommer att sitta kvar, han är för dum för att avgå själv. och klubben lindar in sig i nån sorts jävla tradition av att aldrig sparka en manager.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Poffa: det påstås ju att Liverpool inte har råd att sparka honom pga alla pengar de i så fall måste betala honom, men får han inte foten nu så får han det aldrig.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
T T: och nu har Reading till och med tagit ledningen. Fem minuter kvar av första förlängningskvarten.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
renen: ...och både Torres och Gerrard har klivit av matchen mot Reading pga skador.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Jo, du sa ju att han hade ryktats för inte länge sen ;-) Får se hur sannolikt det ryktet var då..
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Dream Team:
Precis viktigt som fan. Maxi Rodrigues har f.ö synts till i Liverpool =)
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Ok. Sen fick ju laget en välbehövlig vila då helgens matchande uteblev.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Men en någotsånär ordinarie laguppställning känns det väl inte som en omöjlighet. Inställningen blir förstås viktig.
Sv: Afrikanska Mästerskapet
mattias - 74: En timme kvar till det stekheta derbyt mellan Kamerun och Gabon.
Sv: Afrikanska Mästerskapet
Wayne Gresky: Ja det är en turnering med många goda spelare, synd bara med attentatet mot Togo.
Egypten såg bra ut idag när dom slog Nigeria med 3-1.
Sv: Afrikanska Mästerskapet
T T: 2-1 till Benin mot Mocambique efter en intressant första halvlek. Det känns riktigt lyxigt med mästerskapsfotboll varje kväll på tv. Har man inget vettigare för sig så känns det som ett trevligt alternativ.
Sv: Premier League
Vet inte om intresse finns för sånt här men håll till godo...
Länkar:
Transfer League
Transfer League
Sv: Premier League
NuMo:
2:a gula kortet på Fletcher är horribelt, kontakt visst men inte ens varning. Kände att jag ville vara lite ödmjuk :)
Sv: Premier League
scim:
Fan vad ruskigt.
Känns som denna turnering har gjort sitt.
Nu lär ju debatten om säkerheten i VM i Sydafrika komma.
Fan vad ruskigt.
Känns som denna turnering har gjort sitt.
Nu lär ju debatten om säkerheten i VM i Sydafrika komma.
Sv: Premier League
Togos spelarbuss attackerades idag i Angola. Föraren dödades och fyra av spelarna skadades, oklart hur svårt. City gick precis ut med att Adebayor inte är en av de skadade spelarna.
Redigerad kommentar
Länkar:
Adebayor unhurt - News - Manchester City FCAfrican Cup of Nations - Togo driver killed after Angolan rebel attack - Yahoo! Eurosport UK
Adebayor unhurt - News - Manchester City FCAfrican Cup of Nations - Togo driver killed after Angolan rebel attack - Yahoo! Eurosport UK
« Föregående · 1226574 · Nästa »
sylf:
Han har ju kontrakt till 2012 så det skulle kosta honom i runda slängar nånstans mellan 140 - 180 miljoner att sparka honom. Det är rätt mycket pengar.. Förstår ärligt talat inte vad fettot håller på med? Byter ut Gerrard och Torres? Jag tyckte inte mig se den minsta tillstymelse till skada
Degen måste vara den sämsta fotbolsspelare jag nånsin skådat. Kuyt jobbar och sliter men kan inte slå en passning rätt.. Fantastiskt.
Redigerad kommentar