Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: Skönt kryss att dra in.
Känns ju som en seger efter 1-5 innan.
Samtidigt kunde vi mycket väl ha vunnit efter alla chanser mot slutet.
HEJA SVERIGE!!!
Känns ju som en seger efter 1-5 innan.
Samtidigt kunde vi mycket väl ha vunnit efter alla chanser mot slutet.
HEJA SVERIGE!!!
Sv: Fotbolls VM 2026
NuMo: Japanerna är naturligt lätta i kroppen, svenskarna har ett antal kilo mer att springa runt med.
+ 1
Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:
Japanerna verkar ju inte ha anlag för kramp eller så har de druckit saltvatten i tre veckor innan.
I Sverige var det många med krampkänslor. Men det gick ju bra ändå, den här matchen.
Japanerna verkar ju inte ha anlag för kramp eller så har de druckit saltvatten i tre veckor innan.
I Sverige var det många med krampkänslor. Men det gick ju bra ändå, den här matchen.
Sv: Fotbolls VM 2026
Sofialäktaren :
Sömnpillret har gått ur i alla fall. Surt med ett i baken, tur att Elanga pressade hårt i sitt "inlägg" Eller var det det ett skott? Det blev ju ett i alla fall.
Sömnpillret har gått ur i alla fall. Surt med ett i baken, tur att Elanga pressade hårt i sitt "inlägg" Eller var det det ett skott? Det blev ju ett i alla fall.
Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Riktigt sömnpiller. Stroud riktigt bra idag resten svaga insatser JWZ också bra.
Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-:
Hien drog ju på sig ett kort också och äntligen får Bergvall en rejäl chans. Lindelöv som mittback är i min känsla ett plus i den här matchen, jämfört med Hien.
Vi har på högerbacken - Lagerbjelke - stora problem då 10 meter säkerhetsavstånd inte verkar räcka till för att få kontroll på bollen.
Brenhardsson verkar ha för långa ben och hamnar även han i tidsnöd.
Potter såg extremt nervös ut på slutet, vilket inte var så konstigt. Vi har sämre och sämre kontroll på vårt eget spel med boll. Passningskvaliteten är usel. Vi har ju knappt något som våra anfallsspelare kan göra något med. Nu är vi ju säkerhetstänkande, men vårt eget spel är vår största säkerhetsrisk.
Hien drog ju på sig ett kort också och äntligen får Bergvall en rejäl chans. Lindelöv som mittback är i min känsla ett plus i den här matchen, jämfört med Hien.
Vi har på högerbacken - Lagerbjelke - stora problem då 10 meter säkerhetsavstånd inte verkar räcka till för att få kontroll på bollen.
Brenhardsson verkar ha för långa ben och hamnar även han i tidsnöd.
Potter såg extremt nervös ut på slutet, vilket inte var så konstigt. Vi har sämre och sämre kontroll på vårt eget spel med boll. Passningskvaliteten är usel. Vi har ju knappt något som våra anfallsspelare kan göra något med. Nu är vi ju säkerhetstänkande, men vårt eget spel är vår största säkerhetsrisk.
Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Det hela föranleds ju av att Hien inte lyckas att rensa en enkel boll och i samma veva snubblar.
Vill inte vara skadeglad, men nog för det bästa för laget. Sen får vi in kreativitet på köpet i Bergvall..
Vill inte vara skadeglad, men nog för det bästa för laget. Sen får vi in kreativitet på köpet i Bergvall..
+ 1
Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Extra angeläget efter det gula kortet han drog på sig. Skadad nu dessutom.
+ 1
Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Klumpfötter har vi gott om i allafall.
Och snälla but it Hien, den största klumpen i laget.
Och snälla but it Hien, den största klumpen i laget.
Sv: Fotbolls VM 2026
dempa: Han har tydligen kört det i Aston Villa denna säsong. Och gjort det hyffsat bra tydligen. Så får se hur väl det slår ut idag!
Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen: nu tror de på att VNL blir defensiv mittfältare, har han testat det förr??
Ojdå, straff nu för
Sorry fick slå en mygga, det blev inte straff.
Ojdå, straff nu för
Sorry fick slå en mygga, det blev inte straff.
Många skrev under kvalet att Sverige har ingeting i WM att göra, Nu är vi vidare som bästa 3: a.
Så små är marginalerna i Fotbollen..
Vi har haft landslag som har gjort sämre WM än det här laget.