Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen
« · 1217686 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Champions League

Wayne Gresky:

Milan - United. Inter - Chelsea Dessa 2 är väl mest intressanta mest ovissa.

Beckham på OT igen.


Sv: Champions League
mattias - 74: Det är ju ingen av matcherna som får en att längta direkt.

Stuttgart-Barcelona
Olympiacos-Bordeaux
Inter-Chelsea
Bayern München-Fiorentina
CSKA Moskva-Sevilla
Lyon-Real Madrid
Porto-Arsenal
Milan-Manchester United

Sv: Champions League

sylf:

Lottning klockan 13 för oss som är med på fotbollens bakgård :-)


Sv: Premier League

sylf:

varför skulle det inte vara det. Tror inte dom hänger plagiat i omklädningsrummet och säger till gästerna att INTE röra dom.


Sv: Premier League
mattias - 74: Och du trodde det var deras riktiga tröjor?

Jävligt häftigt på den där puben, även den närliggande the Sandon var helt ok, för övrigt där klubben bildades 1892.

Sv: Premier League

T T:

Den där puben var jag på innan matchen mot Arsenal i FA cupen 2007 och jag kan väl säga som så att man hade tur att man var där tidigt 2 timmar före match var det fan inte lätt att röra sig där inne :-)

Guidade turen var en upplevelse på Anfield men vi fick inte röra tröjorna för rädslan av baciller :-)

Redigerad kommentar




Sv: Premier League
Poffa: Ett sånt där gör ju Bellamy i varannan match...

Sv: Premier League
Vaaaalencia. Ett sånt otroligt vackert mål. Fotbollsgodis.

Sv: Premier League
mattias - 74: Inte sämre än silvestre iaf. obegripligt att den mannen fortfarande håller på.

Sv: Premier League
Wayne Gresky:
Som ett stort Arsenalfan mår man ju rätt okay nu, om man bortser från baksmällan då ;)

Sv: Premier League

Bissett19:

Han hade rätt konstig nivå på dömningen under hela matchen. Aurelio är sämre än ja jag vet fan inte vem.


Sv: Premier League
Bissett19: Jag tycker att matchen dog lite efter 2-1. Liverpool var numret för litet idag för att kunna hota Arsenal efter det

Sv: Premier League
Wayne Gresky:

När kommer Webbs första röda kort?nu smäller det rejält...

Sv: Premier League
Bissett19: Ja, det var ett snyggt mål

Sv: Premier League
Bissett19: Ja det var snyggt! Matchen tar sig...

Sv: Premier League
sylf:

Okej kanske inte lika snyggt som den lille Tsarens 2-1;)

Sv: Premier League
Bissett19: Inget speciellt mål, ganska fult självmål, vad var det som var snyggt?

Sv: Premier League
mattias - 74: pool är det största loosergäng jag sett. Samma visa gång på gång.

Sv: Premier League
mattias - 74:Snygg kasse av Johnson;)

Sv: Premier League

Wayne Gresky:

Hyfsad 1:a halvlek !


Sv: Premier League
mattias - 74: Allt annat än en fantastisk match är en besvikelse. Jag tippar att det blir en besvikelse.

Sv: La Liga
mattias - 74:

Det blev en skräll,RM vann på Mestalla;)

Sv: Premier League

Dream Team:

Gerrard och Torres från start idag troligtvis.


Sv: La Liga
mattias - 74:

Skulle Valencia vinna skulle knappast jag kalla det en skräll,hemma på Mestalla är dom starka..

Sv: Premier League
mattias - 74: Snudd på obefintlig.

Sv: La Liga

Bissett19:

Valencia - RM ikväll kl 22. Skrällvarning då RM saknar både KAKA och Ronaldo


Sv: Premier League

renen:

Jävligt liten.


Sv: Premier League
LL: Vinst mot Arsenal imorgon så finn en liiiiten chans att haka på.

Sv: Premier League
T T: Villa har dock två matcher mer spelade än Arsenal. Men onekligen var det intressanta resultat - fyra av de fem högst placerade lagen innan omgången spelade i dag och bara Aston Villa vann.

Sv: La Liga
Ibrahimovic dundrar in 1-0 på straff för Barca i derbyt mot Espanyol.
Straffsituationen såg annars ruskigt billig ut.

Sv: La Liga
Straffmål av Zlatan men usch så billig den var.

Sv: Premier League
Intressanta resultat i dag. Villa smyger upp på tredje plats.

Sv: Champions League
...och där slår Messi in 1-2 med en perfekt frispark.

Sv: Champions League
Bissett19: Spel mot en mål...

Sv: Champions League
sylf: vilket mål av barca, fotbollsgodis

Sv: Champions League
Bissett19: Även förlust räcker tydligen, beroende på......

Sv: Champions League
sylf:

Kryss räcker.

Sv: Champions League
Bissett19: Måste Barca vinna?

Sv: Champions League
Berka:

Kiev-Barca 1-0 i andra spelminuten,efter en redig tavla av Valdes.
Nu blir det framåt för Barca..

Sv: The Championship
Får han sparken så kommer man väl upp till 10 st på 3,5 år om man räknar in 'care takers'.

Sv: The Championship
JD: De tycks byta manager oftare än jag byter skjorta.

Sv: The Championship

Varför hålla på nåt beigt P.L-lag när QPR finns ?
Här händer det grejer hela tiden.

http://www.svenskafans.com/england/qpr/artikel.asp?id=329604


Sv: Champions League
Bissett19:Är väl lite skadebekymmer i truppen. Kul namn i alla fall.

Sv: Champions League
Berka:

Wenger verkar ta matchen med en klackspark när han låter Tom Cruise lira från start;)

Sv: Champions League
Go gunner´s, ja just, dom vann sin grupp så matchen ikväll mot grekerna blir rätt obetydelselös =)

Sv: Champions League
Michael Owen ggr 3 sänkte Wolfsburg.

Sv: Champions League
mattias - 74: Owen gör hat-trick. Tyvärr med United.


« · 1217686 · »
Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.

Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna