« Föregående · 213072 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: 6 sek...........
frölundaindian: japp, radion börja fungera lagomtill andra :) ser ju resultat om den skulle sluta igen...
Sv: 6 sek...........
frölundaindian: jag missa ju hela första perioden för att den förbannade webbradion inte fungerade :(
Sv: Slutspelet
laking: slutspelet kommer jag ju gå på i vilket fall.....men frågan e ju vilka platser man får i så fall....om man inte är medlem.....
Sv: Slutspelet
mysmi:Gör det så vi alla kan spränga scandinaviums tak när vi har vunnit SM-GULD GO INDIANS GO
Sv: Slutspelet
asson: äsch, läska mig inte med en massa skidsnack nu oxå när jag inte har någon att åka ner med :( .........
Sv: Slutspelet
Hejsan!
Är för närvarande i Österrike och kör lösnöokning hela dagarna, loter ok. va, o blir istället för a med en punkt om ni förstor.
Hoppas iallafall vf tar en viktig skalp ikväll, att slo hv e alltid lika kul, särskillt när jag är här med en massa hv fan.
Hort hordare FRÖLUNDA!!!
Är för närvarande i Österrike och kör lösnöokning hela dagarna, loter ok. va, o blir istället för a med en punkt om ni förstor.
Hoppas iallafall vf tar en viktig skalp ikväll, att slo hv e alltid lika kul, särskillt när jag är här med en massa hv fan.
Hort hordare FRÖLUNDA!!!
Sv: Hockeysnack 4
laking: mmmm, det är riktigt kul nu........och du har ju alldeles rätt, visst e vi landslaget :)
Sv: Hockeysnack 4
mysmi: hoppas det
hockeyn här slår ju alltannat just nu
vi skulle slagit landslaget också om det hade varit så
ja just det ja vi ÄR JU LANDSLAGET
hockeyn här slår ju alltannat just nu
vi skulle slagit landslaget också om det hade varit så
ja just det ja vi ÄR JU LANDSLAGET
Hockeysnack 4
Då var hockeysnack version 4 igång. Verkar som om man inte behöver uppdatera sidan något mer. Hockeylive automatiskt. I like it.
Nu jäklar ska det spelas hockey igen. Tänk om man känner sådan här abstinens när det är några dagars mellanrum undrar då hur det kommer kännas efter VF:s SM guld. Det är flera månaders paus då.
Nu jäklar ska det spelas hockey igen. Tänk om man känner sådan här abstinens när det är några dagars mellanrum undrar då hur det kommer kännas efter VF:s SM guld. Det är flera månaders paus då.
Sv: HV 71 - Frölunda
frölundaindian: JAG VILL OCKSÅ ÅKA DIT UÄHHHHHH!!!
samma här...hockeydirekt alltså........
samma här...hockeydirekt alltså........
Sv: HV 71 - Frölunda
Klinth: JAG VILL OCKSÅ ÅKA DIT UÄHHHHHH.
fan, jag får följa hockey direkt och p4.
Ha det så skoj och hälsa Kinnarps :)
fan, jag får följa hockey direkt och p4.
Ha det så skoj och hälsa Kinnarps :)
Sv: HV 71 - Frölunda
Klinth: att ni tar hem seriesegern e nog ganska säkrat. Kvällens match vinner ni säkerligen oxå...ska bli jävligt spännande med slutspel nu, kan knappt vänta!
HV 71 - Frölunda
3 timmar kvar till nedsläpp, nystart efter SHG. Det känns gött som satan att ES är igång igen. Slutspurten innan slutspelet. Seriesegern skall säkras, och det börgar ikväll. 3 poäng mot HV 71, slutsiffror 1-5. Om 15 minuter åker man till Kinnarps Arena för att bevittna denna seger, det skall bli kul.....
FORZA FRÖLUNDA MOT SERIESEGER & SM-GULD!!!
FORZA FRÖLUNDA MOT SERIESEGER & SM-GULD!!!
Sv: Tjöt-tråd
Klinth:
T ex:
I går då, Biljetter, om vi snackar om det så är det ju ganska svårt att hoppa in (hade iaf jag tyckt)
men det är ju ba bra om ni tycker det är lätt att hoppa in i en sådan Debatt.
Tjöt?, ja tråden heter ju Tjöt-tråden(skratt) inte så eriös kanske, mest för att skriva vad man vill som te x Nu. men vi är ju måna om att följa Trådarna det är ju posetivt.
T ex:
I går då, Biljetter, om vi snackar om det så är det ju ganska svårt att hoppa in (hade iaf jag tyckt)
men det är ju ba bra om ni tycker det är lätt att hoppa in i en sådan Debatt.
Tjöt?, ja tråden heter ju Tjöt-tråden(skratt) inte så eriös kanske, mest för att skriva vad man vill som te x Nu. men vi är ju måna om att följa Trådarna det är ju posetivt.
Sv: Tjöt-tråd
Klinth: Håller med där, men tanken är ju att få igån en "debatt" men ämnet kanske är lite svår debatterat, men om det bara hade hjält oss två hade vi skrivit brev , vilket vi också gör,
Men det kan ju bli mycket av det där "chatt-stuket" håller med dig där,
Men som sagt svara gärna så fler kan delta.
Men det kan ju bli mycket av det där "chatt-stuket" håller med dig där,
Men som sagt svara gärna så fler kan delta.
Sv: Tolsa till Detroit
ribba9: Nej, Tolsa i Nhl och DETROIT, ja förstår att han e sugen, men han ska vänta, Absolut.
Sv: Tolsa till Detroit
Klinth: ja risken e ju väldigt stor att inte tolsa tar plats i nhls kanske bästa lag för närvarabde..
Sv: Tolsa till Detroit
Frasse99: Förvisso, men det sk tvåvägskontraktet brukar ju tillämpas, och då är det inte mycket bättre betalt i AHL än vad det är i ES. Dessutom är risken/möjligheten att få spela i landslaget större om man spelar i ES. Det finns många aspekter. Personligen tyckte jag "Z" gjorde rätt som tog sig tid att utvecklas såpass att han hade möjligheten att verkligen slåss om en plats i NHL laget. Där befinner sig varken Jari eller Joel i daglsäget, även om dom är riktigt bra. Detsamma gäller för Henke. Jag ser inte någon risk för Frölundas "egna" produkter efter denna säsongen, däremot t.ex Norrena!
Sv: Tolsa till Detroit
Frasse99: Ett tillägg bara. Sjöström åkte över för att han inte platsade i VF, det gör dragkedjan.
Sv: Tolsa till Detroit
Klinth:
Det stavas pengar och fler lag än Frölunda har fått känna på hur det känns att förlora spelare som inte har kännts "flyg färdiga".
Stannar de så lär det inte bli i mer än en säsong beroende förstås på hur mycket uppmärksamthet de får i media......
AHL avskräcker nog inte speciellt mycket titta bara på Fredrik Sjöström som dessutom åkte över för att spela college hockey.
Nej öppnas stora plånboken ja då kan den mest hemma käre tänka sig att flytta.
Det stavas pengar och fler lag än Frölunda har fått känna på hur det känns att förlora spelare som inte har kännts "flyg färdiga".
Stannar de så lär det inte bli i mer än en säsong beroende förstås på hur mycket uppmärksamthet de får i media......
AHL avskräcker nog inte speciellt mycket titta bara på Fredrik Sjöström som dessutom åkte över för att spela college hockey.
Nej öppnas stora plånboken ja då kan den mest hemma käre tänka sig att flytta.
« Föregående · 213072 · Nästa »