« Föregående · 330896 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nu börjar uppladdningen
Svanru: Vi är många som ska dricka nymalet löfbergs lila på onsdag, får man bjuda dej på en kopp?
Sv: Nu börjar uppladdningen
Boråsindian: Gissa om vi är motiverade. Vi kommer inte att ställa ut grillorna vi kommer att krossa mala er som ett tack för senast :-)
Sv: Nu börjar uppladdningen
Svanru: Jag är inte ett dugg nervös. Vi är obesegrade hemma, så ni lär få kämpa för att plocka mer er poäng hem. Ni vann mot oss senaste efter sudden, men då ska du tänka på att vi spelade INTE bra. Så när vi spelar bra, då får ni det tufft. tro inte att ni bara kan ställa in skridskorna. Vi kommer ge er en match.
Sv: Nu börjar uppladdningen
Boråsindian: Ni börjar bli nervösa men det kan ni behöva.
Vi är vackrast vi är bäst
FFFFFBBBBBKKKKK
Vi är vackrast vi är bäst
FFFFFBBBBBKKKKK
Nu börjar uppladdningen
Vi är guuula och liiiila. Vi är framgångsriiika.
3 dagar till revanchen i eran lada.
Vi skall krossa vi skall mala och bara lämna sumpen kvar i er arena.
Mycket öl mycket stoj nu skall vi ha sköj.
FFFFFBBBBBBKKKKKK
3 dagar till revanchen i eran lada.
Vi skall krossa vi skall mala och bara lämna sumpen kvar i er arena.
Mycket öl mycket stoj nu skall vi ha sköj.
FFFFFBBBBBBKKKKKK
Sv: Vinstraden fortsätter
Puh!
Trodde inte jag skulle komma hem efter dagens match.
Kan någon förklara för mig varför det inte finns en fjärde domare i hockeyn.
Det finns ju en fjärde i fotbollen som sitter och lurar nere vid sidlinjen men inte i hockeyn....skumt.....
Både fotboll och hockeydomare kan ju bli skadade.
Idag var det inget vidare tryck i Scandinavium, med 12000 personer på läktaren så borde det höras ordentligt.
Det positiva idag var Henkes målvaktspel och de två poängen.
Trodde inte jag skulle komma hem efter dagens match.
Kan någon förklara för mig varför det inte finns en fjärde domare i hockeyn.
Det finns ju en fjärde i fotbollen som sitter och lurar nere vid sidlinjen men inte i hockeyn....skumt.....
Både fotboll och hockeydomare kan ju bli skadade.
Idag var det inget vidare tryck i Scandinavium, med 12000 personer på läktaren så borde det höras ordentligt.
Det positiva idag var Henkes målvaktspel och de två poängen.
Sv: Vinstraden fortsätter
BROS4EVER: Jag var inte på VF idag, men vat på maiden också. Man har haft ett gott humör sedan konseren.
Sv: Vinstraden fortsätter
danoj: Håller med helt och hållet förutom i det att matchen hade allt. Glädjen var det lite dåligt ställt med, tur man var på Maiden igår så att man hade med sig ett gott humör :o)
Sv: Fullsatt?
Jaha, hemma efter en maratonmatch då. Mina intryck från idag:
Säsongens segaste match så här långt. Så fort det tände till blev det avbrott. Inget av lagen spelade särskilt bra. Passarnsa studsade fel hit och dit. Bah! Månne det bli bättre på tisdag!
Matchens två dominanter var helt klart de bägge målvakterna som bägge fick briljera. Hmm..sen finns nog inget mer att nämna om skiten. Jo två pinnar var ju skoj...
Säsongens segaste match så här långt. Så fort det tände till blev det avbrott. Inget av lagen spelade särskilt bra. Passarnsa studsade fel hit och dit. Bah! Månne det bli bättre på tisdag!
Matchens två dominanter var helt klart de bägge målvakterna som bägge fick briljera. Hmm..sen finns nog inget mer att nämna om skiten. Jo två pinnar var ju skoj...
Sv: Vinstraden fortsätter
danoj:
Hoppas att Canal+ styr upp kvaliteten på kommentatorerna nu när de tar greppet om sändningarna.
Näslund var helt OK, men i den konkurenser...
Hoppas att Canal+ styr upp kvaliteten på kommentatorerna nu när de tar greppet om sändningarna.
Näslund var helt OK, men i den konkurenser...
Sv: Vinstraden fortsätter
Bebben:
Jo, hans "tjöt" går en på nerverna ibland, dock måste jag ge cred till Mats Näslund som iaf jag tycker har tendenser till att bli småtråkig att lyssna på, idag var han briljant!
Jo, hans "tjöt" går en på nerverna ibland, dock måste jag ge cred till Mats Näslund som iaf jag tycker har tendenser till att bli småtråkig att lyssna på, idag var han briljant!
Sv: Vinstraden fortsätter
danoj: Drygt 3 timmar med Peter Gyllanders usla kommentarer tar knäcken på även den bäste....
VF får nog vara ganska nöjda med 2 pinnar i dag.
VF får nog vara ganska nöjda med 2 pinnar i dag.
Vinstraden fortsätter
Kan bara hålla med kommentatorerna, denna matchen hade faktiskt allt och lite till, har nog aldrig sett en liknande tillställning.
Tycker det är starkt av VF att som i andra perioden gå ut och dominera, iaf dom första 8 minuterna, efter den miserabla första perioden.
Backarna idag vet jag inte vad dom höll på med, sega, slöa och kunde inte slå en pass på 4 meter, skärpning!!
Men som sagt, kombinationen Scandianvium + Frölunda slutar aldrig med förlust, iaf inte hittils :)
Magns Kahnberg tillsammans med den "vita kedjan" bäst idag.
Tycker det är starkt av VF att som i andra perioden gå ut och dominera, iaf dom första 8 minuterna, efter den miserabla första perioden.
Backarna idag vet jag inte vad dom höll på med, sega, slöa och kunde inte slå en pass på 4 meter, skärpning!!
Men som sagt, kombinationen Scandianvium + Frölunda slutar aldrig med förlust, iaf inte hittils :)
Magns Kahnberg tillsammans med den "vita kedjan" bäst idag.
Bandyskola på Gripens GB
Se nu till att lägga upp Gripens GB bland era favoriter. Engagera er i bandyskolan,ställ frågor och kommentera, åk med på matcher och ta examen fram i vår som en given Gripare!!!
Klinth & Guinness står för utbildningen, efter bästa förmåga.... Viss information fås enbart genom att ställa frågor och vara aktiv.
Lycka till!!!
Klinth & Guinness står för utbildningen, efter bästa förmåga.... Viss information fås enbart genom att ställa frågor och vara aktiv.
Lycka till!!!
Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
Sannes: Ser till min stora glädje att Esbjörs är tillbaks inför dagens match. Dessutom tror dem att NIemi är tillbaks om några dagar. Den mannen är verkligen en hårding. EN axelskada som blir bättre på nolltid.
Källa: Internetbibeln som annars går under namnet Frölundas officiella hemsida
Källa: Internetbibeln som annars går under namnet Frölundas officiella hemsida
Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
Dragan 2k:
Klart Brynäsgrabben skall vara iförd vår indiantröja, jag skall ju bara krafsa på ryggen och vips så har han tröjan på sig.....
Lätt som en plätt......
Klart Brynäsgrabben skall vara iförd vår indiantröja, jag skall ju bara krafsa på ryggen och vips så har han tröjan på sig.....
Lätt som en plätt......
Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
Sannes: Helt rätt. En ständigt växande familj är vi.
Och när vi ändå är på ämnet så vore en liten fin bild på 65:an iklädd en vacker indiansskrud en mycket fint tillskott på Selanders "förbryatargalleri".
Och när vi ändå är på ämnet så vore en liten fin bild på 65:an iklädd en vacker indiansskrud en mycket fint tillskott på Selanders "förbryatargalleri".
Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
65Selander:
Usch....nej du, blir inget med det.....jag håller mig till Frölundafamiljen, känns tryggast så....
Men du....mina Brynäskompisar här i stan gör sannerligen skillnad på ALLT, tycker jag.
Hm, krävs det bara att jag krafsar dig på ryggen, då blir det inga problem med att se dig i Indiantröja...... :-)
Usch....nej du, blir inget med det.....jag håller mig till Frölundafamiljen, känns tryggast så....
Men du....mina Brynäskompisar här i stan gör sannerligen skillnad på ALLT, tycker jag.
Hm, krävs det bara att jag krafsar dig på ryggen, då blir det inga problem med att se dig i Indiantröja...... :-)
Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
Sannes:
Om du joinar oss i Brynäsfamiljen så slipper du fjäsket för att tippa. Vi Brynäsare gör inte skillnad mellan Folk och Frölundaiter .-))
EN FÖR ALLA - FRALLOR FÖR ALLA!
Minns ert 1980 ;-)
ps/Jag lovar att visa mig med den beryktade Indiantröjan om du krafsar mig på ryggen! ;-)
Om du joinar oss i Brynäsfamiljen så slipper du fjäsket för att tippa. Vi Brynäsare gör inte skillnad mellan Folk och Frölundaiter .-))
EN FÖR ALLA - FRALLOR FÖR ALLA!
Minns ert 1980 ;-)
ps/Jag lovar att visa mig med den beryktade Indiantröjan om du krafsar mig på ryggen! ;-)
Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
ajaj jag inser mitt misstag och ändrar mig snabbt till 3-1 =)
« Föregående · 330896 · Nästa »