« Föregående · 342238 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Expertpanelen siar vidare
Eftersom sidan låg nere igår så fick aldrig expertpanelen chansen att tippa matchen igår, tur var väl det för är rätt så säker på att vi samtliga hade fått så in i h-e fel!
Men men, ny match imorrn och åter är det ett defensivt hak- och böklag som står för motståndet. Viktigast är att få första målet, vilket Frölunda också får imorrn, för då kommer det förhoppningsvis rinna på sen.
Frölunda-Mif 5-1
Men men, ny match imorrn och åter är det ett defensivt hak- och böklag som står för motståndet. Viktigast är att få första målet, vilket Frölunda också får imorrn, för då kommer det förhoppningsvis rinna på sen.
Frölunda-Mif 5-1
Sv: Frölundaträffen
Då var allt bokat och klart. Gå in och kika på min sida. Nu vill jag inte veta av några återbud!
Om ni är så illa tvungna så hör av er SNARAST till mig eller slashpuppie eftersom jag måste ändra bokningen då.
Hjärtligt välkomna allihopa!
Om ni är så illa tvungna så hör av er SNARAST till mig eller slashpuppie eftersom jag måste ändra bokningen då.
Hjärtligt välkomna allihopa!
Sv: WildWestSupport
Underdog:
Kolla i rutan till höger där det står "senaste match". Där ska det finnas en blå länk att klicka på.
Kolla i rutan till höger där det står "senaste match". Där ska det finnas en blå länk att klicka på.
Sv: WildWestSupport
Danne_L: Precis det jag menar... det står att matchrapport finns här bredvid..? För inte är det de uttömmande 7 raderna som menas?
Sv: WildWestSupport
Underdog:jo, det är jag ju faktiskt... :(......men på tisdag när jag ska med till Karlstad så har Färjestad inte en chans ;)
Sv: WildWestSupport
slashpuppie: Kanske lika glad för det? ;)
Då ställer jag frågan till någon som vet... :)
Då ställer jag frågan till någon som vet... :)
Sv: WildWestSupport
MoK: nope, men så här är det både på jobbet och hemma. Nu sitter jag tex vid en dator där jag aldrig varit på den gamla sidan med
Sv: WildWestSupport
slashpuppie: Rensa allt vad cach, filer etc heter på datorn din. Funkar det om du skriver in adressen manuellt då?
Sv: WildWestSupport
slashpuppie: Verkligen skumt med tanke på att den sidan som var den "gamla sidan" som du nämner inte ens finns kvar på servern längre. Först förlust igår mot Linköping igen och nu detta. Var är världen på väg?
Sv: WildWestSupport
slashpuppie: Antagligen är det som så att den gamla sidan ligger kvar i dina temporary internet files som finns lagrad på din dator. Du kan testa att tömma dina tempfiler via verktyg, internet alternativ. Den gamla sidan har jag nämligen tagit bort från servern
Sv: WildWestSupport
Dragan 2k: mycket konstigt, även på min dator hemma blir det fel.....vem är det som vill mig så illa?!
Sv: WildWestSupport
slashpuppie: Antagligen är det bara du. Jag har klickat på både två och kommer fram till den nya, förträffliga och vackra sidan som någon extremt talangfull person måste ha komponerat...:--)
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
slashpuppie: 0 raka vinster har ni just nu i alla fall. Och vi 2. Pilutta dig. ;)
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
Underdog: 0 raka i Scandinavium har vi väl knappast, några fler än så är det allt ;)
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
Skalpjägaren: Skojade bara lite med er... Vi har två raka i Scandinavium - ni har 0.
Tyckte jag var lite rolig - men tji vad man bedrog sig.
Tyckte jag var lite rolig - men tji vad man bedrog sig.
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
Underdog:
"... Ni får jobba ett tag för att slå vår svit... 2 raka i scandinavium..."
Får vi svårt att slå sviten att vinna 2 raka i skandinavium? bara undrar...
"... Ni får jobba ett tag för att slå vår svit... 2 raka i scandinavium..."
Får vi svårt att slå sviten att vinna 2 raka i skandinavium? bara undrar...
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
bobbe:
Japp, tur med sargstudsarna;)
Nä men alltså, Linköping börjar ta sig nu. Imponerad över att de klarar av att ställa till det så för Frölunda två matcher i rad i Scandinavium. Sen har ni den där finnen i mål också...;)
65selander: Bli jämförd med FBK, bah vik hädan!;)
Japp, tur med sargstudsarna;)
Nä men alltså, Linköping börjar ta sig nu. Imponerad över att de klarar av att ställa till det så för Frölunda två matcher i rad i Scandinavium. Sen har ni den där finnen i mål också...;)
65selander: Bli jämförd med FBK, bah vik hädan!;)
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
Danne_L: Nej då, LHC har enbart haft röta för att kunna göra mål i alla segermatcher som t.ex. 7-2 och 5-2 mot Brynäs, 5-1 mot Färjestad etc... laget LHC modell 2003/2004 kan både spela taktiskt defensivt och offensivt, tro det eller ej. :)
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
Danne_L: Reagerade på dina sista ord "För inte kan väl dom spela anfallshockey?" Du börjar likna FBK där ;-)
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
Underdog:
Linköping spelar smart mot VF. Det enda laget som har fattat att man inte kan tokanfalla mot Frölunda i Gbg. Men vad ska LHC göra när Frölunda lärt sig hantera det spelet? För inte kan väl dom spela anfallshockey?
Linköping spelar smart mot VF. Det enda laget som har fattat att man inte kan tokanfalla mot Frölunda i Gbg. Men vad ska LHC göra när Frölunda lärt sig hantera det spelet? För inte kan väl dom spela anfallshockey?
WildWestSupport
Är det bara jag som har det problemet att när jag trycker på WWS-länken så kommer jag till den gamla sidan???
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
GuldIndianen: Jag tror att Frölunda kommer att gå till final, men att det andra laget vinner tack vare nervspelet.
Frölunda var bättre under förra sesongen.
Frölunda var bättre under förra sesongen.
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
pepparn: Vi får inget guld tror inte jag heller däremot så tror att att vi tar det igen. ;)
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
El Aka Ali: Vi kommer alltid igen. Frölunda är laget som aldrig ger upp utan en fajt.
Sv: Vinstsvit i Scandinavium..
Underdog: De bryter så sakteliga ihop en efter en. Skämt åtsido en stor honnör för Linköping. Ni har verkligen satt sillstryparna på plats.
Vinstsvit i Scandinavium..
... Ni får jobba ett tag för att slå vår svit... 2 raka i scandinavium...
Segerns sötma är total.
Undrar hur bra Norrena mår just nu...?
Bäst ni tar nya tag nu - snart är vi om er i tabellen...
Segerns sötma är total.
Undrar hur bra Norrena mår just nu...?
Bäst ni tar nya tag nu - snart är vi om er i tabellen...
Sv: Julfesten...
phu också varit på julfesten och kikat lite. hade med mig min lilla kusin
som har den goda smaken att hålla på frölunda... och ville ha några autografer till sin samling men oj vad folk "knöddes" (vad heter det?) det var ju ingen idé att ställa sig i köer som Henkes och kahnbergs phu
som har den goda smaken att hålla på frölunda... och ville ha några autografer till sin samling men oj vad folk "knöddes" (vad heter det?) det var ju ingen idé att ställa sig i köer som Henkes och kahnbergs phu
Sv: Calle Johansson
danoj:
Döttrarna bearbetar han hårt under julhelgen....
Och förresten så har ju du lovat att han dyker upp efter jul......
Döttrarna bearbetar han hårt under julhelgen....
Och förresten så har ju du lovat att han dyker upp efter jul......
Sv: Calle Johansson
Sannes:
Japp det tycker dom, och även resten av Göteborg, så han får allt ge med sig snart :)
Japp det tycker dom, och även resten av Göteborg, så han får allt ge med sig snart :)
Sv: Calle Johansson
danoj:
Det är väl Calles döttrar som tycker att han skall spela för Frölunda, eller?! Smarta tjejer har han iallafall.....
För övrigt så borde man nog ta sig tid och se när Frölundas Oldboys spelar, vilke spelare alltså.....Calle J, Stefan L, Jerry P, Peter B, Jörgen P, Terho K osv......
Lagledarna går inte av för hackor heller....Lars-Eric Lundvall och Surar-Pelle Pettersson.
Och till sist, så attans bra av grabbarna att vinna mot Brynäs. Härligt!
Det är väl Calles döttrar som tycker att han skall spela för Frölunda, eller?! Smarta tjejer har han iallafall.....
För övrigt så borde man nog ta sig tid och se när Frölundas Oldboys spelar, vilke spelare alltså.....Calle J, Stefan L, Jerry P, Peter B, Jörgen P, Terho K osv......
Lagledarna går inte av för hackor heller....Lars-Eric Lundvall och Surar-Pelle Pettersson.
Och till sist, så attans bra av grabbarna att vinna mot Brynäs. Härligt!
« Föregående · 342238 · Nästa »