« Föregående · 1029340 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season
Dragan 2k:
Är det helt klart med Dahlen?
Jag har liksom så svårt att förstå att han skulle lämna NHL för Frölunda, speciellt nu när han verkar göra succe som PP-coach.
Är det helt klart med Dahlen?
Jag har liksom så svårt att förstå att han skulle lämna NHL för Frölunda, speciellt nu när han verkar göra succe som PP-coach.
Sv: Silly Season
Gidde: Undrar vad han gjorde här nere. Hur är han som invidivuell coach för så vitt jag vet är det en sådan som är av intresse också.
Karlsson kommer leda Frölunda med Dahlen.
Karlsson kommer leda Frölunda med Dahlen.
Sv: Silly Season
Dragan 2k:
Hehe, nu var det ju inte jag som ville ha gratulationer.
Det var bara ett litet rykte i Silly Season-tråden ju ;-)
Hehe, nu var det ju inte jag som ville ha gratulationer.
Det var bara ett litet rykte i Silly Season-tråden ju ;-)
Sv: Silly Season
Flög från Landvetter igår till Arlanda.
I sätet framför mig satt Lückner.
Är det dags att säga Grattis?
;-)
I sätet framför mig satt Lückner.
Är det dags att säga Grattis?
;-)
Sv: Silly Season
det var mer i skämtsam mening, å andra sidan tycker jag att kellgren är en stor pajas.
Sv: Silly Season
qslig: Ja o Kellgren har ju även sagt det om spelare som motsvarat alla förväntningar o lite till. Förstår fortfarande inte hur folk kan och orkar med att lasta Kellgren för alla spelare som inte presterat vad man förväntat. Ta Andreas Holmqvist.. nu e det bara en jiddra massa grin på denna killen men vem grinade när han blev klar för Frölunda? Ingen! Finns fler sådanna namn sen visst nån måste ju floppa. Sen dom 2 senaste säsongerna har ju egentligen mer eller mindre hela laget underpresterat.
Sv: Silly Season
Dragan 2k:
Härligt... :)
Jag ville att Micke skulle förlänga, tycker han gjort det bra.
Härligt... :)
Jag ville att Micke skulle förlänga, tycker han gjort det bra.
Sv: Silly Season
Klinth: Så har Mikael Johansson förlängt. Vi fortsätter med vår nya hobby - att samla centrar.
Sv: Silly Season
Dragan 2k: så sant så, glömde för en stund av mig när jag dessutom läste kellgrens namn i artikeln, fick svettningar och ångest.
Sv: Silly Season
qslig: Oroa dig inte. Numera är det en viss Nubben som styr och ställer. Ingen spelare kommer om han inte fått ok av the GM.
Sv: Silly Season
"Landslagsspelare. Mer behöver man inte säga om hans kapacitet, säger sportchefen Christer Kellgren."
låter oroväckande, det har man (läs christer kellgren) ju sagt tidigare om spelare som senare floppat duktigt.
låter oroväckande, det har man (läs christer kellgren) ju sagt tidigare om spelare som senare floppat duktigt.
Sv: Silly Season
Finska anfallaren Toni Koivisto verkar i det närmaste vara klar. En ytter och landslagsspelare. Anfallskonton nästan fullt men ändå.
Lite dålig koll på honom. Någon som har lust att upplysa?
Lite dålig koll på honom. Någon som har lust att upplysa?
Sv: Silly Season
Bissett19: En sann hjälte. Det känns lite vemodigt att se honom sluta men likt tusan nödvändigt. Han har gjort mycket fint för Frölunda.
Sv: Silly Season
Bissett19:
Ja dra på trissor...
4 har ju vi centrar på kontrakt i dagsläget, får vi hoppas på en riktigt karamell i form av R.H. :)
Ja dra på trissor...
4 har ju vi centrar på kontrakt i dagsläget, får vi hoppas på en riktigt karamell i form av R.H. :)
Sv: Silly Season
Konceptet:
"Generationsväxlingen måste fortsätta. Esbjörs borta, Ackeström borta och säkert även Johnsson."
Johnson lägger rören på hyllan.
"Generationsväxlingen måste fortsätta. Esbjörs borta, Ackeström borta och säkert även Johnsson."
Johnson lägger rören på hyllan.
Sv: Silly Season
Klinth:
njae, frågan är om det kommer några nyheter innan finalserien är slut? blir nog först efter.
njae, frågan är om det kommer några nyheter innan finalserien är slut? blir nog först efter.
Sv: Silly Season
Bengt: Nejdå, rackham pratade ju om Förmodligen och Innan, de där tre andra har jag ingen aning om. Har bara hört att de är stora talanger.
Sv: Silly Season
rackham: Ojdå, kommer de två redan nästa år? Jag har hört att Förmodligen är en grym powerforward och Innan är assistkung i armeniska förstadivisionen.
Sv: Silly Season
Danne_l:
Ja, Eller gjorde väl 2 trevliga mål egentligen, det ena en raid genom Brynäs hela lag och det andra ett Zorrosnurr-avslut...
Nä, jag är inte bitter... och Frölunda var bättre.
Fokus ligger på KS, Danne, fokus ligger på KS.
Ja, Eller gjorde väl 2 trevliga mål egentligen, det ena en raid genom Brynäs hela lag och det andra ett Zorrosnurr-avslut...
Nä, jag är inte bitter... och Frölunda var bättre.
Fokus ligger på KS, Danne, fokus ligger på KS.
Sv: Silly Season
rackham:
Upp med humöret, ni kom ju i alla fall tvåa...
Sägs att Eller svarade för ett riktigt klassmål i eftermiddag, synd man missade detta.
Upp med humöret, ni kom ju i alla fall tvåa...
Sägs att Eller svarade för ett riktigt klassmål i eftermiddag, synd man missade detta.
Sv: Silly Season
Linnea:
Ja, framför allt Eller är en playmaker och det ser man inte ofta nuförtiden.
Ja, grattis då... suck.
Ja, framför allt Eller är en playmaker och det ser man inte ofta nuförtiden.
Ja, grattis då... suck.
Sv: Silly Season
Danne_l: Ja det ger ju i alla fall lite förtröstan. Men riktigt roligt, vi kommer ha bra nytta av Andersson, Eller, Karlsson och Larsen i A-laget också.
Sv: Silly Season
Linnea:
Kul, riktigt kul! Medan seniorerna två år i rad floppar levererar junisarna två guld.
Kul, riktigt kul! Medan seniorerna två år i rad floppar levererar junisarna två guld.
Sv: Silly Season
Dragan 2k: Och ett grattis till J20 som vann idag med stabila 6-2 mot Brynäs. Alltid nåt att glädja sig åt!
Sv: Silly Season
mok:
sticker ut hakan där och säger (samt hoppas) att johnson inte får förnyat förtroende. vart hahl då placeras? mellan kallio och andersson, den nya superkedjan :). *drömmer
sticker ut hakan där och säger (samt hoppas) att johnson inte får förnyat förtroende. vart hahl då placeras? mellan kallio och andersson, den nya superkedjan :). *drömmer
Sv: Silly Season
Dragan 2k: Gött mos jag lever iaf sex månader på segern i kvarten fôlk är väldigt lugna i götet de pratar bara änna om läder numera
Sv: Silly Season
Svanru: Hehe. Jag förstår vad du menar. Som när ni vann SM-guldet mot oss. Vi är bäst vi slog Frölunda. Dessutom ett SM guld också.
Sv: Silly Season
mok: Centerpositionen är oroande. Så många så många. Kan man vara sur för att man har ett överflöd av centrar?
« Föregående · 1029340 · Nästa »
Det jag menar, se hur det slutade. Det går inte helt enkelt att säga nej!