Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Måste bara flika in med ett kul inlägg som Lee Harvey Osvald drog in i difhockey.se:s forum:
"Kan inte minnas att jag längtat så lite till nån match som till denna
Vet inte om jag orkar inte se Montén stå & flina vid ännu ett 0-3 mål.
Eller se Micke Johanssons ”ut-&-hämta-morgontidnings-minen” när Ölvestad dra på sig ännu en huvudlös utvisning.
Frölunda måste bara älska att bli inbjudna till den Kungliga Huvudstaden & dess Hov för att ännu en gång ”ta DIF där bak”.....stenhårt.
Det som är riktigt konstigt & snudd på sjukligt är att DIF verkar inte ha nåt emot det alls, tvärtom, They Like It!
Intellektet säger en ny 0-4 kölhalning.
Hjärtat säger givetvis nåt annat..."
Och om vi åker ur så köper vi helt enkelt tillbaks oss i elitserien igen. Varför det? För att vi kan.
TT: sådana negativiteter befattar vi oss inte med här, behåll den andan i eran gb ;).
"Förutsättningarna för att matchen blir av är förstås att både Frölunda och Färjestad fortfarande tillhör elitserien nästa säsong."
Låt oss hoppas att det slutar 2-4
1-5
Men okej, Frölunda-Södertälje 17/11, 3-2.
Nordqvist?
Brynäs nästa.
Widing-Nordqvist-Hermansson
Sundqvist-Jonsson
Alltid retar det nån Läxing.
Och sannolikt kan de göra ett bra jobb ihop också...
Matchen ikväll?
2-2... för helvete!