« Föregående · 1094003 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Linköping
qslig: Haha jaa... Men Mattias hade ju en smiley efter så han var nog inte seriös om det där med Jämtin. :P
Sv: Frölunda - Linköping
mattias - 74: Jämtin i en fight, det vill jag gärna se. Han brukar ju bara öppna truten men när det hettar till så åker han därifrån :).
Sv: Äntligen lite silly season
JBlom: Japp, läste precis om det. Skellefteå kändes som det mer naturliga valet och det var nog bra att det blev så. Vi får väl se, jag blir inte förvånad om det dyker upp fler skador för Renberg.
Sv: Äntligen lite silly season
qslig: Renberg klar för Skellefteå!
Så nu slipper vi det angenäma problemet att fundera i vilken kedja han ska lira i hos Frölunda.
Så nu slipper vi det angenäma problemet att fundera i vilken kedja han ska lira i hos Frölunda.
Sv: Frölunda - Linköping
Gidde: Gidde, du behöver inte vara orolig, du kommer alltid vara min hackkyckling ; )
Frölunda - Linköping
Mycket intressant match nu på söndag. Vinst där och vimsalabim ligger Fröunda 1:a i tabellen. Sug på den ni som lipade och skulle sparka spelare och tränare och ha er för 15 omgångar sedan.....
Inte världens enklaste sak att ta de där 3 poängen, men det tror jag nog att man orkar med. Frölundaseger med 4-1.
Inte världens enklaste sak att ta de där 3 poängen, men det tror jag nog att man orkar med. Frölundaseger med 4-1.
Sv: HV 71 - Frölunda
rackham:
Å, blev du så glad när jag frågade, tänk att så lite kan glädja en människa så mycket.... :)
Jag var bara tvungen att fråga eftersom du bor ju nästan i vår gästbok... :)
Å, blev du så glad när jag frågade, tänk att så lite kan glädja en människa så mycket.... :)
Jag var bara tvungen att fråga eftersom du bor ju nästan i vår gästbok... :)
Sv: HV 71 - Frölunda
Det var ju ingen dålig smällkaramell Hahl fick på, sicken rökare. Kul att just han fick göra två mål även om det första var ren bonnrôta. Synd ändå att HV tilläts komma tillbaka, kändes ju faktiskt som att det var en tredje nolla på gång, fast med Sjöberg på isen kan man ju inte ha för höga förväntningar. Nu mosar vi LHC på Söndag.
Sv: HV 71 - Frölunda
mangan:
Intressant att följa denna "debatt", först skrivs det kilometervis om hur dåliga vi är och nu skrivs det lika mycket om att vi är bra.
Men som du skrev, det vänder snabbt i sportens värld, Så vi kan med andra ord snart hamna där nere i botten av serien igen. :)
Fast jag tycker ändå att det är lite märkligt att man kunde börja serien så risigt, man har ju haft bra mycket tid att få ihop det hela.
Intressant att följa denna "debatt", först skrivs det kilometervis om hur dåliga vi är och nu skrivs det lika mycket om att vi är bra.
Men som du skrev, det vänder snabbt i sportens värld, Så vi kan med andra ord snart hamna där nere i botten av serien igen. :)
Fast jag tycker ändå att det är lite märkligt att man kunde börja serien så risigt, man har ju haft bra mycket tid att få ihop det hela.
Sv: HV 71 - Frölunda
Sannes: Från 9 till 2 plats på fem matcher. Och vinner man mot Linköping hemma på söndag betyder det serieledning. Man undrar ju vad som rör sig inne i huvudet på de som sa att man skulle sälja hela laget, sparka ledningen och gå över till innebandy osv i dagens läge. Eller det kanske är de andra 11 lagen som plkötsligt blivit så dåliga att deras supportrar skäms för att hålla på laget.
Det vänder snabbt i sportens värld. Själv visste jag hela tiden att det skulle vända... ;-)
Det vänder snabbt i sportens värld. Själv visste jag hela tiden att det skulle vända... ;-)
Sv: HV 71 - Frölunda
2 - 2
![]()
| Alisandali | Igår kl. 13:07 |
Skönt att änteligen få sätta ett resultat och öka ut utmanarnas ledning .
Sv: HV 71 - Frölunda
JBlom: Ändå liiite surt att det kommer ynka 24 sekunder för sent. Men gött i vilket fall.
Sv: HV 71 - Frölunda
Sannes: Surt sa räven... Nu får vi se till att nypa extra poängen och ta 2a platsen i tabellen.
« Föregående · 1094003 · Nästa »