« Föregående · 1107086 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skellefteå - Frölunda
frilägen frilägen i powerplay gjorde dom mål för att han som passade till mäntylä klantade sig
och 3-1 målet vill jag inte ens prata om
och 3-1 målet vill jag inte ens prata om
Sv: Skellefteå - Frölunda
lu93rowa:
Suck, vad tröttsam du är. Varför dyker du alltid upp när det är match...
Förresten, varför tycker du att Frölunda klantar sig hela tiden....
Suck, vad tröttsam du är. Varför dyker du alltid upp när det är match...
Förresten, varför tycker du att Frölunda klantar sig hela tiden....
Sv: Skellefteå - Frölunda
HAHAHAHAHAHAHA aja
hoppas på 7-1 nu eftersom dom förtjänar ingen vinst
klantar sig hela tiden
hoppas på 7-1 nu eftersom dom förtjänar ingen vinst
klantar sig hela tiden
Sv: Skellefteå - Frölunda
som vanligt när vi väl släpper in mål så är de klant båda målen idag.
men bra att klingberg fick göra andra målet
men bra att klingberg fick göra andra målet
Sv: Skellefteå - Frölunda
JBlom: Jaså du, sno mitt resultat bara sådär... då får jag nöja mig med 2-3.
Sv: Skellefteå - Frölunda
Jag skulle ha gjort om det inte var för att jag satt på en sketen proxy som gör att jag inte kan. (&%¤%/&(#&¤%#¤%&/#"
3-3
3-3
Sv: Frölunda - Linköping
JBlom: Ja, det är sant, fast kanske med ett lite mer snett leende, lite åt det tragiska hållet ;).
Sv: Frölunda - Linköping
qslig: Jo men man skrattar ju åt dom då... Det gör man ju nu oxå på sätt å vis. :)
Sv: Frölunda - Linköping
Poffa: haha, dom griniga gubbarna är ju störtsköna i mupparna, ett sådant trevligt betyg kan du ju inte ge :).
Sv: Frölunda - Linköping
qslig: Ja nu jäklar hoppas jag på småkronorna. Nån vinst vill jag se idag. =)
Sv: Frölunda - Linköping
Får hoppas att man får bli lite gladare nu när man slår på 2:an om en ca tjugo minuter :).
Sv: Frölunda - Linköping
JBlom: Nej, tycker Frölunda gjort det bra i alla matcher de har lirat med en del borta. Klingberg har ju kommit in som en friskt fläkt. Linköping är också jäkligt starka särskilt när dom får ligga och spela på ledning. Spelar tight och agerar effektivt på Frölundas misstag, honken såg väl inte så där het ut som han brukar heller, missen på första och det tredje såg väl inte helt otagbart ut det heller?
Ny tuff match mot Skellefteå borta på måndag som verkar ha kommit igång igen efter två förluster. Förnedrade ju Luleå.
Ny tuff match mot Skellefteå borta på måndag som verkar ha kommit igång igen efter två förluster. Förnedrade ju Luleå.
Sv: Frölunda - Linköping
Riktigt bra match idag. Synd på lite slarv vid Linköpings mål. Men tycker man kan tänka på att Frölunda saknar några bra spelare. Så 2-3 mot Linköping är inte allt för dåligt endå.
Sv: Frölunda - Linköping
lu93rowa: Onyanserat gnäll på dig. Aldrig något positivt, bara gnäll så fort någon gör något dåligt. Du är som en av de där griniga, gamla gubbarna i Mupparna.
Sv: Frölunda - Linköping
lu93rowa: Jag kan hålla med dig om att det är en liten miss av honken men du kan ju förklara på ett rationellt sätt varför han ska bytas ut efter ett misstag? Och med rationellt menar jag ett sakligt inlägg utan ord som suger, värdelösa, allsvenskan nästa osv osv.
Sv: Silly Season
Danne_l: det är ingen sanning i din länk kolla i sundsvalls tidning. Inget är klart
Sv: Frölunda - Linköping
Linnea: Känner på mig att mitt resultat går in idag. :)
Funkade ifjol för mig men sen var det nån som snodde det av mig. ;)
Funkade ifjol för mig men sen var det nån som snodde det av mig. ;)
« Föregående · 1107086 · Nästa »