Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 234034 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: -HEJA VF-
sims: JA det är ju iofs rätt :))

Sv: -HEJA VF-
willysson: spelar ingen roll villka vi möter iår vi tar dom ALLA

Sv: -HEJA VF-
willysson: A, de e ju sant.

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: Men hellre FBK, tänk vilken final det skulle det kunna bli!!

Sv: -HEJA VF-
willysson: båda är väl rätt så tunga motståndare.

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: Känns som man hellre möter färjestad, än frölunda???

Sv: -HEJA VF-
knaskamilla: ja men det förutser vi :))

Sv: -HEJA VF-
willysson: rätt stor chans oxå 50% ( om vi går vidare )

Sv: -HEJA VF-
liepins: Kommer det att lottas eller+++

Sv: -HEJA VF-
liepins:

Förutsatt att FBK går vidare, väl?

Sv: -HEJA VF-
willysson: Japp det kan dom.

Sv: -HEJA VF-
liepins: Är det nån som har koll på om timrå och frölunda kan mötas i semin???

Sv: -HEJA VF-
Nu kör vi!

Krossa Modo!!

Sv: -HEJA VF-
danoj: Vad har man om det ligger 10 modoiter på sjöbotten??? Jo, en bra början...

Sv: -HEJA VF-
aabb81: Kommer att bli ägd ikväll, alldeles riktigt.

Sv: -HEJA VF-
aabb81: hehe, vad är det med han.

Sv: -HEJA VF-
MAGNUS WERNBLOM!

Sv: -HEJA VF-
mysmi: Tro mig :))

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: kan det lätt va :)

Sv: -HEJA VF-
mysmi: japp. men det är ju bara 1000.- hehe det är det lätt värt.

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: ja, om den personen oxå vill lägga de pengarna så gör jag nog det

Sv: -HEJA VF-
mysmi: nä, Sant. men om du hittar nån att gå med kommer du väl köpa serie biljetter. ?

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: jaja, men jag har inte så himla mycket för mig så jag kan lägga de pengarna på en biljett då coh då, jag går ju inte på varje match

Sv: -HEJA VF-
mysmi: Precis men jag lägger kanske 100:- på biljetten och 150:- på mat och glass.:))

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: japp, men vad gör man inte för indianerna :)

Sv: -HEJA VF-
mysmi: Sant, men va kosta inte det då? 250:-

Sv: -HEJA VF-
men sist vi var så satt vi oxå på långsida och då var det inga slipsgubbar faktiskt

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: japp, men man ser ju så himla bra :)

Sv: -HEJA VF-
mysmi: på långsidan, då är det risk för slipsgubbar. men dom måste ju också rocka i kväll :))

Sv: -HEJA VF-
liepins: Japp det ska jag göra ;), ha det gott!

Sv: -HEJA VF-
mysmi:

Ska ge dig en utförlig rapport, om du ger mig alla detaljer kring krogkvällen?;)

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: jag finns på rad 24 på långsida men kommer inte ihåg vilken sektion det var :-/

Sv: -HEJA VF-
mysmi: aj aj aj, då gäller det at vara social. men ställ dig i klacken så får du defenitivt någon att prata med :))

Sv: -HEJA VF-
Ha det så jäkla kul på matchen ikväll så får ni ge mig alla detaljer imorgon!!! :)))

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: nope, jag ska gå själv

Sv: -HEJA VF-
mysmi: kanske det, man vet aldrig. vem ska du gå med annars , din kompis pojkvänn eller :))

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: ja, kanske vi syns då :), på söndag, vore ju kul att träffa lite hockeysnackfolk! 2 har jag ju redan träffat och de var ju himla trevliga ;)

Sv: -HEJA VF-
mysmi: ja deet är riktigt smarigt. jasså du ska se den på söndag, det ska jag nog med göra.

i kväll lir det tufft. vågar inte tippa

Sv: Frölundas gästbok
liepins: jo, jag är med dig hela vägen :)))

Sv: Frölundas gästbok
mysmi:

Jadå..skoja bara lite;)

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: gud va gott :), jag ska på krogen jag, så jag missar matchen :(, men nu får jag ju se den på söndag iaf :)))

Sv: Frölundas gästbok
liepins: nä, det är ju väldigt sant, men vi är ju i frölundas gästbok iaf...eller... :-/

Sv: -HEJA VF-
NU är det bara 3 och en halv timme till match,

Jag har gjort brännda madlar som till tugg till radio-lyssnadet i dag :))

Sv: Frölundas gästbok
mysmi:

Man kan aldrig veta vem som läser vettu;)

Sv: Frölundas gästbok
liepins:
Ööööh..jag få för mig saker?? nänä...
det har jag redan fått...;0)

Sv: Frölundas gästbok
gud: tackar allra ödmjukaste :)))

men är det någon som ska göra nåt innan eller efter match på söndag så hänger jag gärna på. Hör av er till mig. Mail finns på min sida..

Sv: Frölundas gästbok
mysmi:
va ju bara liiite nyfiken ju...;0)

Lycka till nu i kväll..

Sv: Frölundas gästbok
liepins: jo, jag vet, fast det var ju inte riktat till honom :) bara frölunda fans ju :))

Sv: Frölundas gästbok
mysmi:

Säg inte myspys till gud så där. Han kan få för sig saker;)

Sv: Frölundas gästbok
Jepp då är det snart dags för idag. om en halvtimme så kilar man ner på stan. hinkar lite bärs och börja så sakta att gå mot kålleseum.

« · 234034 · »