ja, poffa du har nästan rätt mora kommer att leda med 3 - 0 efter den första perioden. men i vanlig ordning så tappar man nästan ledningen och matchen. så det blir vinst 3 - 2 till mora.
Stigsson: Nej inte idag iaf har för mycke planer i veckan. kanske nästa match när nu den infaller. Förra säsongen inföll dom ju på så kort tid så jag han icke med :)
mangan: Orkar inte ens summera alla inlägg om resultat o se vad som e ledigt så jag dänger till med 3-6 vilket är helt ologiskt o därför kanske det kanske funkar. Frölunda kanske vinner första vorta samtidigt som Mora förlorar första hemma. Trender skall brytas.
Konceptet: Jag menade inte för min mentala glädjes skull, jag menade i bannern. Pucko. ( Och när jag säger pucko, menar jag givetvis ärade, älskade, gudomlige Dragan)
Tror du jag förbannade Hallin när han tog den där utvisningen med 2 min kvar. Och varför inte Strömberg plockade Bjudning när det fanns möjlighet att spela 5-4 i slutet... ett mål där hade gjort STOR skillnad!
200 spänn bara flög sin väg och till råga på allt... Experten tippade rätt... det här blir en trevlig kväll... ;-)