Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

RL's tråd

Sv: RL's tråd
Danoj: Får lite Deja Vu jag med. Kan det vara antagonisten som var "Modoit" som härjade här för ett tag sedan?

RL: Sluta slösa vår tid med meningslösa inlägg. Kom med något konkret så diskuterar vi det. Om inte föreslår jag att du lägger ner.

gud: Sätter 50:- på att personen i fråga är någon som säkerligen "huserat" på forumet tidigare :)

danoj: du verkar ju ta åt dig en hel del

RL:
om kritiken är saklig så är det ingen som
hetsar upp sig..så försök gärna igen
och ta gärna med lite fakta varför du tycker...

RL: hehe jaså det säger du, och nej, jag varken tål eller tar åt mig speciellt mycket av kritik som framförs av barnungar.

danoj: skulle just säga detsamma.........igen vidare kvalitet på dig heller. tål du inte lite kritik

RL: Tror nog att lunarstorm skulle passa dig bättre, kan du inte skriva lite FBK's gbok instället, dina inlägg håller ingen högre standard.

danoj: varför så grinig?

RL: Nä men det är väl hela laget som räknas. kanske inte i din lilla värld. men i den stor världen utanför den lilla som du bor i så gör det de. Oj vad klocka är mycket har inte du gått och lagt dej än. kanske är på tiden att du gör det.

RL:

jaha... dt säger du.

fan, hoppas faktiskt att Lundqvist skall börja darra ännu mer så Norrena får chansen, och oxå visa för Aravirta att han fortfarande är bra. Som det ser ut nu så blir dt ingen VM-plats.

RL:
hehe...en snäll fråga till dig..hur gammal är du??

RL: Hörru ditt lilla irritationsmoment, hoppas du fattar att när du kommer till en viss gräns så kanske du får posta dina inlägg nån annanstans, bara ett råd.

RL's tråd
det var ju inte tack vare puck spridarn som ni vann i dag....

« · 243135