« Föregående · 662840 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Stigsson:
Det var väl Huselius-affären. Eller minns jag helt galet måntro?
Det var väl Huselius-affären. Eller minns jag helt galet måntro?
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Dragan 2k: Varför bytte han mitt under säsongen 98/99? Var det nån bytesaffär eller hur gick det till?
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Stigsson: Haha. Just det ja. The Hamr man.
Han var bra.
Sedan gick han till Färjestad. Då var han inte längre bra:-)
Han var bra.
Sedan gick han till Färjestad. Då var han inte längre bra:-)
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Sannes: Nope, Hascak är Slovak. Jag tänker givetvis på Radek Hamr 97/98-98/99.
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Stigsson:
Kan det vara Otokor Hascak du menar? Sen hur man stavar namnet är en helt annan femma.
Kan det vara Otokor Hascak du menar? Sen hur man stavar namnet är en helt annan femma.
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Dragan 2k:
Eller också ser man till att Plüss får spela på den position som han var tänkt på från början. Ytterforward.
Eller också ser man till att Plüss får spela på den position som han var tänkt på från början. Ytterforward.
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Dream Team: Haha. Vadå leta? Den här informationen var jag bergssäker på att du hade i skallen...:-)
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Stigsson: Visst var det Marian Kacir.
Kanonkul med en värvning av denna kaliber - nu snackar jag Hlinka och inte Kacir. Nästa steg och kanske det roligaste är att spekulera i var han placeras någonstans - vilken kedjeformation.
Jag tror och hoppas på att han flyttas in i Dragkedjan som center. Lundqvist och Kahnberg som ytterforwardspar. Lundqvist har spelat bra som ytterforward i landslaget.
Kanonkul med en värvning av denna kaliber - nu snackar jag Hlinka och inte Kacir. Nästa steg och kanske det roligaste är att spekulera i var han placeras någonstans - vilken kedjeformation.
Jag tror och hoppas på att han flyttas in i Dragkedjan som center. Lundqvist och Kahnberg som ytterforwardspar. Lundqvist har spelat bra som ytterforward i landslaget.
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Dragan 2k:
Hehe, denne tjeck som ju gjorde entré under pompa och ståt. Det första han gjorde när han klev in på isen på sin första träning var dock att ramla.
Hehe, denne tjeck som ju gjorde entré under pompa och ståt. Det första han gjorde när han klev in på isen på sin första träning var dock att ramla.
Sv: Hlinka klar för Frölunda
Dragan 2k: Tack för förtroendet. Tipset sprack dock, vad det verkar, för jag har inte tid i nuläget och leta.
Sv: Hlinka klar för Frölunda
En mycket bra värvning. Lär överglänsa den senaste tjecken som spelade i Frölunda.
Ni märker vad som sker? Ja - en liten quiz. Ska vi se vem som kommer ihåg vem som var den senaste tjecken som lirade i Frölunda.
Jag tror Dream Team svarar snabbast.
Ni märker vad som sker? Ja - en liten quiz. Ska vi se vem som kommer ihåg vem som var den senaste tjecken som lirade i Frölunda.
Jag tror Dream Team svarar snabbast.
« Föregående · 662840 · Nästa »