Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Dragan 2k: Jag är dagvill, så du har säkert rätt.
Det står på länken att Lindbäck står.
Dragan 2k: Med tanke på att Markström vilar den här matchen så tror jag det sistnämnda är tveksamt. :-)
5-1
Markström släpper 2. Sista i tom bur.
Därmed toppar han assistligan, målligan och självklart poängligan. Stort.
Linnea: Hehe. Jag märker att optimismen frodar fritt igen. Gör vi mer mål än 4 så är det hallelujadags - framförallt mot ett defensivt gäng som SSK. Vi har tror jag 82 skott på mål mot dem i år och gjort 4. Men självförtroendet är bra trots Linköping och Luleåmatcherna.
Givetvis släpper vi in mål - ett och gör fyra framåt. Vi dubblar helt enkelt målskörden.
1-4 således.
Tuuka borta dessutom och Erik Karlsson in. Det känns lite oroande med den skadesituation vi har - långt ifrån Timrå och MoDoklass men ändå. Andreas Karlsson borta, Tuuka M och Söderholm.
Kämpa på....
Tabellen är hur tajt som helst, och alla poäng är viktiga. Seger ett måste.
2-4
Matchen slutar 0 - 1 Paddan kommer in som Joker för Öviks laget under sista 5 minutrarna.