« Föregående · 615829 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Modo
Försvarsspelet lämnar ju en del övrigt att önska efter 1:a perioden, bedrövligt.
I anfallszon snurrar vi på rätt bra stundtals, hade Johnson's stolpskott gått in där så..
Men det kommer i andra.
I anfallszon snurrar vi på rätt bra stundtals, hade Johnson's stolpskott gått in där så..
Men det kommer i andra.
Sv: Frölunda - Modo
Poffa: Aaah. Lahti som dömer säger du ja. Hade för mig det var Pehr Claesson så fick jag dubbelkolla med swehockey. Det var då sällsynt trista nyheter.
Sv: Frölunda - Modo
Eller vänta, det är ju försenad start pga TV-sändningen, så jag skjuter på det hela till 19.12.
Sv: Frölunda - Modo
Dragan 2k:
Några veckor? Mitt tips är att Lahti är tillbaka i gamla banor någon gång runt 19.05 idag.
Sv: Frölunda - Modo
Sannes: Väntar faktiskt med spänning hur utvisningarna kommer fortlöpa idag. Ska bli väldigt intressant att se vilken nivå som numera kommer gälla framöver. Eller framöver och framöver - det var ju samma regler som skulle tillämpas i början av säsongen och säsongen ifjol. Återstår att se om det blir en modefluga som körs några veckor.
Sv: Frölunda - Modo
Klinth:
Bra att du har gjort en sammanställning, så jag enkelt och snabbt kan se de olika resultaten.
5-3, där är mitt seger resultat, hm, tror jag alltså....
Bra att du har gjort en sammanställning, så jag enkelt och snabbt kan se de olika resultaten.
5-3, där är mitt seger resultat, hm, tror jag alltså....
Sv: Frölunda - Modo
Frölunda - Modo
Expertpanelen:
Dragan 3-1
mok 4-2
Klinth 5-0
Danne_l 3-2
Linnea 5-1
Utmanare:
Bonuz 7-1
Paddan 1-11
Knaskamilla 2-7
Poffa 14-4 ;-)
Hawerchuk 2-3
gud 5-2
Littleblau 0-2
Alisandali 6-2
Dawidovski 4-1
Mangan 3-0
Remes 4-3
Expertpanelen:
Dragan 3-1
mok 4-2
Klinth 5-0
Danne_l 3-2
Linnea 5-1
Utmanare:
Bonuz 7-1
Paddan 1-11
Knaskamilla 2-7
Poffa 14-4 ;-)
Hawerchuk 2-3
gud 5-2
Littleblau 0-2
Alisandali 6-2
Dawidovski 4-1
Mangan 3-0
Remes 4-3
Sv: Skador, skador, skador...
Linnea:
Njut nu, snart vankas det kvalserie för er. Om sisådär 50 år...
Njut nu, snart vankas det kvalserie för er. Om sisådär 50 år...
Sv: Frölunda - Modo
Sist jag missade en match i Scandinavium var mot just MoDo. Och eftersom jag kommer att missa även dagens drabbning så blir väl resultatet detsamma som då kan jag tänka mig. 6-2 eller nåt var det den gången.
Men mitt tips blir 3-0. Salo får äntligen äntligen hålla nollan. Samtidigt som en annan målnolla spräcks, nämligen Starkovs. Niklas Andersson gör ett på friläge och Kallio fixar trean i öppen kasse...
Men mitt tips blir 3-0. Salo får äntligen äntligen hålla nollan. Samtidigt som en annan målnolla spräcks, nämligen Starkovs. Niklas Andersson gör ett på friläge och Kallio fixar trean i öppen kasse...
Sv: Skador, skador, skador...
Klinth:
Kom på en sak till. Vi hade ju spelare med i juniorlandslagsturnering. Satan va många det var borta helt plötsligt. "Bara tre", ja tjena:)
Kom på en sak till. Vi hade ju spelare med i juniorlandslagsturnering. Satan va många det var borta helt plötsligt. "Bara tre", ja tjena:)
Sv: Skador, skador, skador...
Linnea: Det var innan Ruttu kom till Götet och visade upp lite finska rutiner och jävlar anamma. Sisu kallas det om jag inte minns helt fel.
Sv: Skador, skador, skador...
Klinth: Fyra fulla kedjor? Brukar de inte säga att idrott och alkohol inte hör ihop?
Sv: Skador, skador, skador...
_majja_: På grund av skadorna vet tränaren Stephan Lundh inte riktigt vilket lag han ställer på benen. Elva friska forwards kan betyda sex backar, tre centrar och fyra ytterforwardspar, men det kan också bli så att en junior kallas upp för att möjliggöra spel med sju backar och fyra fulla kedjor.
Sv: Skador, skador, skador...
Klinth: Frågan är bara vem dem kallar upp... Blir det Stålbergs tur nu tro?!
Skador, skador, skador...
Vilken följetång det har blivit... Det är nästan så att man undrar vilken ny skada det är och vem ska drabbas denna gången, inför varje match.
Plüss är tillbaka med skydd och smärtstillande. Alltså skadad - men spelar.
Sebastian skadad - Inte med mot Modo.
Tolsa är skadad - skadad - skadad. Trippelskadad och borta ett tag.
Tur att ingen pajade i Karjala Cup då... Varken de svenska eller finländska då Danne ;-)
Och tur att ungdomsverksamheten är så grym att man kan plocka upp reserver därifrån.
Plüss är tillbaka med skydd och smärtstillande. Alltså skadad - men spelar.
Sebastian skadad - Inte med mot Modo.
Tolsa är skadad - skadad - skadad. Trippelskadad och borta ett tag.
Tur att ingen pajade i Karjala Cup då... Varken de svenska eller finländska då Danne ;-)
Och tur att ungdomsverksamheten är så grym att man kan plocka upp reserver därifrån.
Sv: Frölunda - Modo
Frölunda - Modo
Expertpanelen:
Dragan 3-1
mok 4-2
Klinth 5-0
Danne_l 3-2
Linnea 5-1
Utmanare:
Bonuz 7-1
Paddan 1-11
Knaskamilla 2-7
Poffa 14-4 ;-)
Hawerchuk 2-3
gud 5-2
Littleblau 0-2
Alisandali 6-2
Expertpanelen:
Dragan 3-1
mok 4-2
Klinth 5-0
Danne_l 3-2
Linnea 5-1
Utmanare:
Bonuz 7-1
Paddan 1-11
Knaskamilla 2-7
Poffa 14-4 ;-)
Hawerchuk 2-3
gud 5-2
Littleblau 0-2
Alisandali 6-2
Sv: Frölunda - Modo
Klinth
Jag har precis snackat med Dragan och han vilar
bara ögonen för stunden..;)
gud lämnar sin "röst"
Frölunda Vs Moodooo 5 - 2
Jag har precis snackat med Dragan och han vilar
bara ögonen för stunden..;)
gud lämnar sin "röst"
Frölunda Vs Moodooo 5 - 2
Sv: Frölunda - Modo
Frölunda - Modo
Expertpanelen:
Dragan ???
mok 4-2
Klinth 5-0
Danne_l 3-2
Linnea 5-1
Utmanare:
Bonuz 7-1
Paddan 1-11
Knaskamilla 2-7
Poffa 14-4 ;-)
Hawerchuk 2-3
Expertpanelen:
Dragan ???
mok 4-2
Klinth 5-0
Danne_l 3-2
Linnea 5-1
Utmanare:
Bonuz 7-1
Paddan 1-11
Knaskamilla 2-7
Poffa 14-4 ;-)
Hawerchuk 2-3
Sv: Ny Frölundalåt på G?
Bonuz:
Tanken har väl slagit oss, men nä. Lättast är om folk köper den på CD. Antingen via webshop eller om man möter upp mig kring match.
Tanken har väl slagit oss, men nä. Lättast är om folk köper den på CD. Antingen via webshop eller om man möter upp mig kring match.
Sv: Frölunda - Modo
När jag nu äntligen får se livehockey efter en mager höst så blir det Disney On Ice - Hockeylag 2-3.
Sv: Ny Frölundalåt på G?
Danne_l: Kan ni inte ordna så man kan köpa den i komprimerat format på nätet?
Sv: Ny Frölundalåt på G?
mok: Min granne var på dop igår och Casper sa att dom höll på att spela in en sådan låt.
Sv: Ny Frölundalåt på G?
Bonuz: Hoppas verkligen inte det stämmer.... vart har du hört detta?
Finns en fin regel för HS annars som vi kanske kan tillämpa :)
Du skall inte Skriva osannolika rykten utan viss bakomliggande fakta.
Finns en fin regel för HS annars som vi kanske kan tillämpa :)
Du skall inte Skriva osannolika rykten utan viss bakomliggande fakta.
Sv: Frölunda - Modo
knaskamilla:
Eftersom du är på plats och eftersom du dubbelpostad 2-7 till MODO så gissar jag på att Frölunda vinner med 14-4. Enkel matematik.
Sv: Ny Frölundalåt på G?
Bonuz:
Vem vet, tills dess kan du inhandla maxisingeln som finns att köpa på länken nedan.
Vem vet, tills dess kan du inhandla maxisingeln som finns att köpa på länken nedan.
Sv: Poäng av Henke
Dragan 2k: Pavel Bure draftad i sjätte rundan som 113e totalt gjorde också en hyfsad karriär där borta.
Sv: Frölunda - Modo
Klinth: Hm... lite klurigt det här. Hur har de hanterat uppehållet. Tränat? Vilat? Men jag tror kanske på.. ska vi säga 5-1?
Sv: Frölunda - Modo
Eftersom jag kommer att se matchen på plats blir det naturligtvis 2-7. Eller hur det nu var.
Sv: Frölunda - Modo
Eftersom jag kommer att se matchen på plats blir det naturligtvis 2-7. Eller hur det nu var.
Sv: Frölunda - Modo
Klinth: Äh, Salo får givetvis stora frossan när han tänker på mardrömmen där uppe i Övik. Med andra ord blir slutresultatet Frölunda-MoDo 1-11
Frölunda - Modo
Karjala Cup är över och elitserielunken fortsätter... Äntligen...
Frölunda - Modo 5-0
Frölunda - Modo 5-0
Sv: Poäng av Henke
Henke hetaste trenden i New York
ISHOCKEY: När den klassiska hockeybutiken Cosby's i New York plockar upp en trend så vet man att det är på allvar.
Hetast just nu: Henrik Lundqvist!
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=242994
ISHOCKEY: När den klassiska hockeybutiken Cosby's i New York plockar upp en trend så vet man att det är på allvar.
Hetast just nu: Henrik Lundqvist!
www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=242994
Sv: Poäng av Henke
Linnea: Med tanke på hans spel och att Rangers nu vinner massa matcher så kan jag tänka mej att dom tar ha till sej snabbt. Rangers e inte vana att vinna :)
Sv: Poäng av Henke
Dragan 2k: Trodde att det var King Klinth of Sweden jag.... Måste ha missat något... Helt övertygad faktiskt.... Eller var det Kung Klinth of Sweden tro???
« Föregående · 615829 · Nästa »
Nu jäklar, nu går det undan må jag säga.