« Föregående · 643184 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Danne_l: Jaså, han har gjort det? Jag minns ju inte alls hur det såg ut när Henke kom fram. Lovande om något, eller kanske inte alls.. ;-)
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Dream Team:
Iår tror jag iaf att Lillis och Janne har Salo som etta om inte skador hindrar honom. Sampans uppgift är ju att vara andremålvakt. Men nästa år blir riktigt intressant att följa Gistedt..
Iår tror jag iaf att Lillis och Janne har Salo som etta om inte skador hindrar honom. Sampans uppgift är ju att vara andremålvakt. Men nästa år blir riktigt intressant att följa Gistedt..
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Dream Team:
Ska man jämföra, men ändå inte, så kan man ju redan nu konstatera att Joel lyckats bättre i sin inledning av sin karriär än vad Henke gjorde inledningsvis
Ska man jämföra, men ändå inte, så kan man ju redan nu konstatera att Joel lyckats bättre i sin inledning av sin karriär än vad Henke gjorde inledningsvis
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
piff: Precis. Det gäller att förvalta talang på rätt sätt. Nu lär det krävas en betydande del av detta för att på Henkevis kunna kliva in nästan från start och lyckas så bra. Fast å andra sidan så kom han ju fram i ett för hans del väldigt bra läge. Frölunda hade väl inte haft det lika väl beställt som de senare åren på målvaktssidan när han fick chansen. Man hade väl inte så mycket alternativ än att bara kasta in honom i hetluften direkt. Kanske blir det så att den så här långt rätt så skadefyllda hösten för herrar Salo/Sandberg faktiskt medverkar till att unge herr Gistedt växer med uppgiften, precis som Henke gjorde. Lägg nu märke till att jag inte jämför dessa målvakter på något vis. Hur rättvist vore det? Jag drar enbart en parrallell där istället förutsättningarna till speltid är i fokus.
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Dream Team:
Han kommer nog bli stor i framtiden!! Bara han får fler chanser som de han fått och får. Får hoppas at Frölunda håller hårt i honom så han inte försvinner!!
Han kommer nog bli stor i framtiden!! Bara han får fler chanser som de han fått och får. Får hoppas at Frölunda håller hårt i honom så han inte försvinner!!
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
mok: Det är inte första gången som du snor "mitt" tips , fast du har ju inte tjänat på det än .
Och det gör du inte nu heller eftersom jag bara tippade dom två första perioderna i förra tippset .
Slutresultatet blir (2-1) (2-1) (2-1) = 6-3 till Frölunda
Och det gör du inte nu heller eftersom jag bara tippade dom två första perioderna i förra tippset .
Slutresultatet blir (2-1) (2-1) (2-1) = 6-3 till Frölunda
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Alisandali: Tror väl det är 24 timmar innan jag måste hugga resultatet så därför snor jag 4-2 av dej :)
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
gud:
Frölunda vinner detta trotts att Joel och Kahnberg får klara sej utan Tolsa och att Gistedt står i buren (om han nu får göra det)
Mitt tips: 4-1
Frölunda vinner detta trotts att Joel och Kahnberg får klara sej utan Tolsa och att Gistedt står i buren (om han nu får göra det)
Mitt tips: 4-1
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Linnea:
Det enda säkra är att Frölunda får stryk..
Förortslaget Vs TIMRÅ IK 2 - 3
Det enda säkra är att Frölunda får stryk..
Förortslaget Vs TIMRÅ IK 2 - 3
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Dream Team:
Jag har ingen kategori jag kallar för tänkbara slutspelslag. Topplag, mittenal och bottenlag är vad vi har att välja på här. I min lilla värld:)
Vetesjutton vem som står faktiskt. Både Salo och Sandberg körde på träningen igår så det är ju garanterat någon av dessa två. Även om Sandberg endast körde för fullt i slutet. Men allt pekar just nu på att det är Salo som vaktar kassen, definitivt besked lär dröja till imorrn dock.
Kan ju bli skoj att se Timrås nye målis i action, han sägs ju vara rätt bra. Frågan är hur lätt det är att ställa sig direkt utan träning med sina nya lagkamrater?
Jag har ingen kategori jag kallar för tänkbara slutspelslag. Topplag, mittenal och bottenlag är vad vi har att välja på här. I min lilla värld:)
Vetesjutton vem som står faktiskt. Både Salo och Sandberg körde på träningen igår så det är ju garanterat någon av dessa två. Även om Sandberg endast körde för fullt i slutet. Men allt pekar just nu på att det är Salo som vaktar kassen, definitivt besked lär dröja till imorrn dock.
Kan ju bli skoj att se Timrås nye målis i action, han sägs ju vara rätt bra. Frågan är hur lätt det är att ställa sig direkt utan träning med sina nya lagkamrater?
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Danne_l: Bottenlagen kallar jag de lag som ligger i botten. D.v.s kvalserielagen, i nuläget SSK och Leksand. Eftersom att det just nu skiljer blott fyra poäng mellan Mora på sjunde plats och DIF på tionde får vi väl kalla de lag som ligger däremellan för tänkbara slutspelslag, eller?
Vem står i Frölunda, är Salo tillbaka, eller får vi se Sampan igen?
(Öh, döh, Fredrik Warg, om du läser detta, lova att prova den där ärtbössan från blå igen som du gjorde senast i Scandinavium. Den sitter säkert igen!) ;-)
Vem står i Frölunda, är Salo tillbaka, eller får vi se Sampan igen?
(Öh, döh, Fredrik Warg, om du läser detta, lova att prova den där ärtbössan från blå igen som du gjorde senast i Scandinavium. Den sitter säkert igen!) ;-)
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Dream Team:
Tja, så länge man ligger på missad slutspelsplats eller samma poäng som dessa lag så är det bottenlag i mina ögon. Mittenlag är det ju inte, vad finns då kvar?:)
Tja, så länge man ligger på missad slutspelsplats eller samma poäng som dessa lag så är det bottenlag i mina ögon. Mittenlag är det ju inte, vad finns då kvar?:)
Sv: Rond två, Timrå ska manglas
Danne_l: Timrå bottengäng? Timrå har nio pinnar tillgodo på SSK som ligger under kvalseriestrecket, och blott tre måls sämre målskillnad än Brynäs på platsen före över slutspelsstrecket. Fast det är klart. Med topplagens värdemätare blir väl på den nedre halvan av tabellen med automatik bottenlag, eller nåt sånt. Vem står i mål för Frölunda i morrn, förresten?
Tipset, då. Ja, Timrås nye målis, Adam Svoboda, lär väl ska dyka upp i Timrå idag, så lät det i vilket fall i nån intervju med Nubben, när värvningen gick i lås. Hinner han göra en träning med laget innan match så är det väl bra. Det återstår väl alltså att se hur pass snabbt han lyckas lära sig det försvarsspel som Timrå tillämpar, men min magkänsla är att han på inga villkor släpper sex puckar bakom sig. Vad beträffar bortalagets målskytte så är väl Pelle Hallin åter i truppen efter en tids frånvaro. Min förhoppning i övrigt är att laget inte kört alltför hårt med träningen under uppehållet. Eller i vilket fall att man släppt på den hårda träningen lite tidigare än vanligt, för att om möjligt kunna nå resultat med en gång, istället för att kanske nå en höjning som kanske matchar ett eventuellt slutspel. Laget är ju som sagt i behov av vinster nu, inte i februari och mars.
Mitt tips: 3-3!
Tipset, då. Ja, Timrås nye målis, Adam Svoboda, lär väl ska dyka upp i Timrå idag, så lät det i vilket fall i nån intervju med Nubben, när värvningen gick i lås. Hinner han göra en träning med laget innan match så är det väl bra. Det återstår väl alltså att se hur pass snabbt han lyckas lära sig det försvarsspel som Timrå tillämpar, men min magkänsla är att han på inga villkor släpper sex puckar bakom sig. Vad beträffar bortalagets målskytte så är väl Pelle Hallin åter i truppen efter en tids frånvaro. Min förhoppning i övrigt är att laget inte kört alltför hårt med träningen under uppehållet. Eller i vilket fall att man släppt på den hårda träningen lite tidigare än vanligt, för att om möjligt kunna nå resultat med en gång, istället för att kanske nå en höjning som kanske matchar ett eventuellt slutspel. Laget är ju som sagt i behov av vinster nu, inte i februari och mars.
Mitt tips: 3-3!
Rond två, Timrå ska manglas
Om jag förstått upplägget rätt så inleds rond två imorgon.
Frölunda, som fortfarande dras med skador, tar emot bottengänget Timrå i Scandinavium som redan innan Jul var så gott som utsålt.
Imorgon skall dessutom Frölunda spela med sina vita jubileumströjor, bara en sån sak.
Hur som helst. Timrå blir en enkel munsbit, vinst med 6-1.
Frölunda, som fortfarande dras med skador, tar emot bottengänget Timrå i Scandinavium som redan innan Jul var så gott som utsålt.
Imorgon skall dessutom Frölunda spela med sina vita jubileumströjor, bara en sån sak.
Hur som helst. Timrå blir en enkel munsbit, vinst med 6-1.
Sv: God Jul!
gud:
Det kan jag allt försöka iaf; Jag älskar själv Sagan om ringen-triologin! Wallander filmerna är bra ET också. Monty Python går ALLTID hem!! Du kan kanske ta dej två helkvällar och se Star Wars filmerna, har själv bara sett de tre första får snart ta tag i det.
Om man har lust att ligga hemma i värmen men ändå känna kalla kårar längs ryggen kan man alltid sätta på Omen, Exorcisten eller Liftaren.
Upp till dej att välja!
Det kan jag allt försöka iaf; Jag älskar själv Sagan om ringen-triologin! Wallander filmerna är bra ET också. Monty Python går ALLTID hem!! Du kan kanske ta dej två helkvällar och se Star Wars filmerna, har själv bara sett de tre första får snart ta tag i det.
Om man har lust att ligga hemma i värmen men ändå känna kalla kårar längs ryggen kan man alltid sätta på Omen, Exorcisten eller Liftaren.
Upp till dej att välja!
Sv: God Jul!
gud:
Men den mesta snön försvinner ju av alla saltbilar eller blir slask. Så är det iaf här ute i lilla staden Lysekil och då borde det vara så i Götet också eller? eftersom det är mer trafik där..
Hoppas, hoppas, hoppas på massa snö till nyår hörde att det skulle bli snöstorm på torsdag men vädersnubbar ska man aldrig lita på..
Men den mesta snön försvinner ju av alla saltbilar eller blir slask. Så är det iaf här ute i lilla staden Lysekil och då borde det vara så i Götet också eller? eftersom det är mer trafik där..
Hoppas, hoppas, hoppas på massa snö till nyår hörde att det skulle bli snöstorm på torsdag men vädersnubbar ska man aldrig lita på..
« Föregående · 643184 · Nästa »