Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Säsongen 2012/2013

1537794 · » Till forumet


Sv: Säsongen 2012/2013
John K:De har ju inte specificerat vilket år de ska ta nåt? Kan ju vara en 25-årsplan.
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
zigge: Ja verkligen. Och rubriken här ovanför är det nu dags att ändra på. Någon väg till SM-guld är det inte i nuläget, snarare vägen att undvika kvalserien!
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Svanru: Kan så vara, men onekligen har ni tappat publik?
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
zigge:Än så länge verkar det som lagen som korttidsanställt har det lite jobbigare. Vi har massor av 90-talister att slänga in :)
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Svanru:OK, skickar ni även 20-30 busslaster? Det ekar ju TOMT i hallen, o varför? KAN det vara att Henke sitter på läktaren, nästan ensam? För att  överkuckun Loob o Miike Helber har bestämt att våra allra bästa svenska spelare ska spela i Finland, KHL, Schweiz o andra ställen? Möjligen i Allsvenskan o lägre, men INTE i vår högsta liga. Näe, nu har Loob verkligen skjutit sig själv i foten.
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
zigge: De får 3 gratispoäng på lördag. Vi vill hjälpa våra bröder i söder
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Dragan 2k: Nästan lite mer tomt här än i Scandivalium nu? Väntar alla på Frälsaren? Att kunna få 0-0, o sen vinna på straffar?  Skön revansch ikväll!
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Dragan 2k: Haha.. spadskaftens tid är icke förbi.
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Såg att Willysson skickade några Jeff Stryker rullar. Och enligt Willysson är det bra kvalité. Kanske kollar in någon om en stund.
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Dragan 2k: Jag förstår. Ja, oj vad det känns länge sen. Och jag minns sommaren när HS låg nere och det var osäkert ifall sajten kom upp igen (då man lämnade Hockeyligans fönster och blev "egen"). Och man var noggrann med att knyta de kontakter man hade här på msn och liknande istället. 

Fast sajten är så pass etablerad tycker man så nytt folk borde ju hitta hit. Fast det behöver ju vara "rätt" folk förstås som söker sig hit av rätt anledning. 
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Dream Team: Känns som det är samma människor på HS år in och år ut. På tiden HS var anknutna till Hockeyligan var det en bra ruljans.
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Dragan 2k: HS var bättre förr, på den gamla goda tiden....typ...

Var bara för skoj skull jag skrev ett inlägg här idag, var ju ett antal månader sedan jag gjorde det sist.
Lite trist att HS har ändrat sig, det är egentligen ett strålande bra idé.
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Dragan 2k: Vad menar du med "Vi får inte in några nya skribenter"?
Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013

Är inte så himla aktiv och har väl varit inne sporadiskt den senaste tiden. Känns som tiden inte räcker till. Det är Twitter, FB, WWS, och jobb med trycksaker och webbplatser.

Sedan vet jag inte. Det känns som det är status quo när det gäller HS tyvärr. Det händer inte mycket. Vi får inte in några nya skribenter och de som jag tyckte var tänkvärda har antingen lämnat eller drunknat i vad jag tycker är riktig låga inlägg.

Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Dream Team: Jo de flesta är nog på WWS och kanske på Svenska Fans forumet, jag är sällan på någon av dessa sidors forum. Läser/skummar artiklarna man skriver gör jag i alla fall. Alltid något!


Kommentera

Sv: Säsongen 2012/2013
Sannes: Första inlägget sen april månad. Här var det drag... eller nåt :)
Jag tror tyvärr att flertalet "aktiva" Frölundaiter hänger typ på WWS eller något annat Frölundaforum. Dragan är väl kvar men särskilt aktiv vet jag inte om han är längre. En tråkig utveckling då det fanns en hel drös mycket trevliga VF-fans att surra med här tidigare. 
Kommentera

Säsongen 2012/2013
Hallåååååååå!!!! ;)
Finns det några Frölundasupportrar kvar här på HS tro?

Vad tror vi om säsongen som nyss har dragit igång?
Jag själv har för lite kunskaper om årets upplaga av Frölunda för att ha någon uppfattning om vad man skall kunna kräva om dem. Men med lite tur så är man på rätt väg.

Och som vanligt tycker jag att hockeysäsongen börjar på tok för tidigt, jag får liksom inte den riktiga känslan för det.
En förlust och en vinst, känns dock som en bra start tycker jag.
Kommentera

1537794 · »