Jag säger bara P.Andersson,vad säger ni? alltså finns nåt klubb i sverige som villiga och köpa honom från MIF? killen har gjort sitt i Elit serien tycker jag. i dagens hockey är det SPEED som räknas .så det var bra att Bäckis bänkade honom i tredje period och var med bara i 2-3 byte.och i stället var Å.Liimatainen är bästa back verkligen trots att han var delaktig i Brynäs straff. men kille har speed och gör såna uppåkningar som Tornberg gjorde förr. och sen Hasselblad spelade bra igår trots att det var hans första match i år.sen Sjögren han påminner mig om Stalle spel still vad tycker ni?)))hoppas han ska vara med till nästa match.så vi kan klätra upp i tabellen. kaz.
alltså finns nåt klubb i sverige som villiga och köpa honom från MIF? killen har gjort sitt i Elit serien tycker jag. i dagens hockey är det SPEED som räknas .så det var bra att Bäckis bänkade honom i tredje period och var med bara i 2-3 byte.och i stället var Å.Liimatainen är bästa back verkligen trots att han var delaktig i Brynäs straff. men kille har speed och gör såna uppåkningar som Tornberg gjorde förr. och sen Hasselblad spelade bra igår trots att det var hans första match i år.sen Sjögren han påminner mig om Stalle spel still vad tycker ni?)))hoppas han ska vara med till nästa match.så vi kan klätra upp i tabellen.
kaz.