MIF - Linköping
« Föregående · 139868 Till forumet
Sv: MIF - Linköping
Det är väl ett välkänt faktum att 08-lag får föedelar på alla de märkliga kanter. Tror du MFF hade fått nöja sig med böter om någon kastat något på domaren? Knappast!
Sv: MIF - Linköping
Stefan:
3-3 Rydmark..
här satt man och skrattade åt polaren som har Rydmark som favoritspelare när han sa att Rydmark skulle hänga två :)
Har nu bara lyssnat 2perioder på radion..missade första och jag har "bara" hört från SSK och DIFs matcher..som nu konstant DIF-LIF och lite från ALLA andra matcherna utom den i Malmö..
fast som Carina säger: Ni har Stockholms komplex
3-3 Rydmark..
här satt man och skrattade åt polaren som har Rydmark som favoritspelare när han sa att Rydmark skulle hänga två :)
Har nu bara lyssnat 2perioder på radion..missade första och jag har "bara" hört från SSK och DIFs matcher..som nu konstant DIF-LIF och lite från ALLA andra matcherna utom den i Malmö..
fast som Carina säger: Ni har Stockholms komplex
Sv: MIF - Linköping
Stefan: Det var inte farligt tydligen. Men Rydmark, varför skjuter han inte oftare...det var tydligen regelrätta rökare båda två.
Sv: MIF - Linköping
Åter igen stor DIF fördel på hemmaplan i domarinsats hör man här på radion..
och Vinnerborg lika dålig idag igen, håller inte Elitserieklass enligt kommentatorn :)
Fast det är ju bara Miffare som klagar på honom och media och Timrå och ....
och Vinnerborg lika dålig idag igen, håller inte Elitserieklass enligt kommentatorn :)
Fast det är ju bara Miffare som klagar på honom och media och Timrå och ....
Sv: MIF - Linköping
Ebbe: Det är nog inget ni ska hoppas på, det kommer inte bli speciellt kul...för er.
Sv: MIF - Linköping
Jaha, nu hördes det som om Petrasek är skadad... Men om det fortsätter är det ju snart dags för Mif att byta sport. Någon där man inte behöver bvara så många...typ...eeeh, tennis kanske?
Sv: MIF - Linköping
Magnus:
notera att Fjuss har problem med sina ljumskar också utöver Andersson och Öhmans skador.
Vet iofs inte hur allvarligt det är med Andersson...
notera att Fjuss har problem med sina ljumskar också utöver Andersson och Öhmans skador.
Vet iofs inte hur allvarligt det är med Andersson...
Sv: MIF - Linköping
Jag är INTE pessimist men detta vänder vi nog inte tyvärr. En vecka till nästa poängchans. För mot Frölunda blir det dunderpisk dessvärre. :(
Sv: MIF - Linköping
Ja men några skador till kan vi väl ta, med den bredd vi har på truppen är det väl inga problem!
Det kanske blir en HV säsong, de hade väl en i fjol(?) när de aldrig fick mönsta fullt lag.
Det kanske blir en HV säsong, de hade väl en i fjol(?) när de aldrig fick mönsta fullt lag.
Sv: MIF - Linköping
Ahhh igen! Vi är så bra på att göra mål! Eller också inte. Det är skönt att vara Miffare alla dagar!
1-2, hmmm...låter som från fotbolls VM 1990! :)
Det är ju skönt att vissa lag åtminstone kan fiddla in pucken, även om det nu tydligen inte direkt var något snyggt mål. Men, det är poängen som räknas och inte skönheten!
1-2, hmmm...låter som från fotbolls VM 1990! :)
Det är ju skönt att vissa lag åtminstone kan fiddla in pucken, även om det nu tydligen inte direkt var något snyggt mål. Men, det är poängen som räknas och inte skönheten!
Sv: MIF - Linköping
Magnus:
motgångarna fortsätter..
Peter Andersson skadad.
Ett tveksamt mål godkänt i baken..
När ska det ta slut? Är inte förvånad om Jussi, Hadelöv och/eller Liimatainen blir skadad för resten av säsongen inom kort..
motgångarna fortsätter..
Peter Andersson skadad.
Ett tveksamt mål godkänt i baken..
När ska det ta slut? Är inte förvånad om Jussi, Hadelöv och/eller Liimatainen blir skadad för resten av säsongen inom kort..
Sv: MIF - Linköping
I och för sig hade LHC den goda smaken att vänta med målet till 1 sekund efter att Thuresson kommit ifrån rasten så att Mif inte slipper ifrån minus i statistiken! :)
Sv: MIF - Linköping
Ahhh! Känns bra! Mif har spelat pp mest hela tiden i andra sen gör LHC mål så fort Mif får en utvisad. Använder Mif pp som rast och vilo period eller?
Sv: MIF - Linköping
Är det detta som kallas "lura-motståndaren-att-somna-och krossa-honom-sedan"?
25.28 3 - 2 EQ FBK 37. BÄCKER, Pär
(7. LUNDELL, Per)
24.28 2 - 2 EQ FBK 20. ERIKSSON, Claes
(10. JANTUNEN, Marko
71. HAMMARSTRÖM, Peter)
23.22 1 - 2 EQ FBK 11. SÖDERSTRÖM, Ulf
(29. ARTURSSON, Greger
36. FAUST, André)
25.28 3 - 2 EQ FBK 37. BÄCKER, Pär
(7. LUNDELL, Per)
24.28 2 - 2 EQ FBK 20. ERIKSSON, Claes
(10. JANTUNEN, Marko
71. HAMMARSTRÖM, Peter)
23.22 1 - 2 EQ FBK 11. SÖDERSTRÖM, Ulf
(29. ARTURSSON, Greger
36. FAUST, André)
Sv: MIF - Linköping
Stefan: I och för sig har han skärpt sig och tagit tre i andra varav en på Magnus "vad-är-ishockey-för-något" Nilsson, han kanske skärpt sig trots allt! :)
Sv: MIF - Linköping
Kan inte motstå! Virrborg dömer visst SSK-Luleå, bara en utvisning! Glömde han pipan hemma eller? :)
Sv: MIF - Linköping
Stefan:
Fortfarande 1-0 till MIF efter första perioden
10-7 skott.
3utvisningar för MIF 2 för LHC.
Fortfarande 1-0 till MIF efter första perioden
10-7 skott.
3utvisningar för MIF 2 för LHC.
« Föregående · 139868
slut 3-3.. iaf minst 1poäng