Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Jaaaa du. Lek och hobby. Spela enkelt och rejält och skjut för fan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Många som är bleka idag men domarna är då överlägset sämst på isen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Håller med. Skönt att Malmö torskar iaf. Det får dom gärna fortsätta med.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Dom har en fungerande taktik. Ruggiga kontringar.
Rosdahl är en spelare jag gärna skulle se i Brynäs nästa säsong. Bra driv, bra på rören och kan sätta dit puckarna. Säkerligen inte allt för dyr i drift heller.
Rosdahl är en spelare jag gärna skulle se i Brynäs nästa säsong. Bra driv, bra på rören och kan sätta dit puckarna. Säkerligen inte allt för dyr i drift heller.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Kan bli många utvisningar i en match om man ska plocka utvisning så fort nån ramlar i en närkamp !🤷♂️
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: För dåligt självförtroende i PP just nu. Spelarna får ju kramp i varje PP.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
På PAPPRET har vi ju en grymt bra sammansatt tredjekedja. En stark tvåvägscenter med plus för sin defensiv, en playmaker med bra spelsinne och en spelare som endast ska hänga dit dom. Tyvärr har den väl varit den svagaste hittills denna säsong.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kommer nog ge bort den här matchen tyvärr. Alla tecken finns där.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fick plötsligt en dålig känsla. Fan då. Hoppas magkänslan är snett ute.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: För tre säsonger sen var han kanske ligans bästa spelare men nu för tiden tycker jag han känns som en i mängden i Luleås backuppsättning.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En riktigt dödskamp mot Timrå på Lördag. Nu får det vara slut på plattmatcher mot dom. Dags att visa vart skåpet skall stå!
+ 27
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vore ju trevligt om domarna kunde hitta en utvisning på motståndarna oxå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LHC kan vara det sämsta lag jag sett denna säsong. Ändå lyckas vi skänka bort en stensäker vinst. Så jäkla onödigt!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt ändå att fbk skickade sitt brottarlag till kvällens match…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Ja just, nollade ju Frölunda borta innan uppehållet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Är det tre raka nollor!? Hade för mig att det var en 2-1 vinst inbakad där.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Minns inte ens senast vi tog tre raka segrar!! Måste vara många säsonger senast. Underbart ju.
+ 12
Brynäs IF > Sv: Kellman förlorad
Tigerhjärta: Precis vad jag tänkte skriva! En riktig hårding som kan stänga till framför mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte många som är villig att betala priset för att vinna ikväll. Tyvärr. Med bättre inställning kniper vi minst en poäng.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Haha knappast va!😅 Kanske kan värva honom till nästa säsong. Om han nu har utgående kontrakt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan vi inte trejda Danielsson mot Rattie i Timrå! En riktigt sniper ihop med Palve och Tima!🙏🙏
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fy fan vilket tråkigt lag Frölunda är att titta på! kötta kötta kötta! Kämpa kämpa kämpa! Utan Lasch hade dom legat runt 10e plats. Helt övertygad.
Hade vi dock haft deras presspel så hade vi varit ett topplag.
Hade vi dock haft deras presspel så hade vi varit ett topplag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luleå kommer lite vinna nå sm-guld denna säsong heller. Alltid något att trösta sig med.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ny taktik framöver - se till att få 4-4 spel och kör med Palve och Tima så mycket det bara går!😜
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur orkar man komma ut så nonchalanta till match!? Bjuder mer eller mindre på alla tre målen.
Avd Hybris när man vunnit två raka. Klassiskt jävla Brynäs. Vart finns vinnarmentaliteten?? Vart finns fokus? Vart finns viljan?
Vill påstå att detta varit Brynäs största problem de senaste åren. Man är världsmästare så fort man vinner nån match och sen när man torskar nån match faller man ner avgrundsdjupt i misären. Hur svårt ska det vara att nollställa?
Nåväl, hoppas dom tar sig i kragen och höjer sig. Bara att gasa nu, inget mer att förlora.
Avd Hybris när man vunnit två raka. Klassiskt jävla Brynäs. Vart finns vinnarmentaliteten?? Vart finns fokus? Vart finns viljan?
Vill påstå att detta varit Brynäs största problem de senaste åren. Man är världsmästare så fort man vinner nån match och sen när man torskar nån match faller man ner avgrundsdjupt i misären. Hur svårt ska det vara att nollställa?
Nåväl, hoppas dom tar sig i kragen och höjer sig. Bara att gasa nu, inget mer att förlora.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bästa matchen på bra länge även fast Leksand var ruggigt bleka ikväll. Många som var bra ikväll, extra plus till Veini som kommer upp stort i första perioden, Timashov som visade upp speed och kyla med pucken samt Palve som i mitt tycke var matchens gigant.
Det enda minuset var att vi inte lyckades i PP, men det kan vi gärna spara till Malmö.
Det enda minuset var att vi inte lyckades i PP, men det kan vi gärna spara till Malmö.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns ju jäkligt spännande att möta ett lag vi inte kan vinna mot i ett stundande kval. Heja heja!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad skrev jag innan match?? Jo att TIK skulle bryta sin förlustsvit och att nån i TIK skulle spräcka målnollan. Helt sjukt hur det kan vara så uppenbart! Varje jäkla gång!!!!
OM vi klarar kontraktet. Vilka förlänger vi med då? Utan att superkoll på kontraktsituationen så skulle jag sträcka mig så långt att släppa alla med utgående kontrakt.
OM vi klarar kontraktet. Vilka förlänger vi med då? Utan att superkoll på kontraktsituationen så skulle jag sträcka mig så långt att släppa alla med utgående kontrakt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får man verkligen direkt slå av ett mål för att sen kolla på video? Ska man inte döma mål isf och sen kontrollera? Nån som har koll?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Haha det oxå. Jag är dock för bakis just nu, så skyller på det!😉
Men konstigt att vi inte kan spela som mot Växjö. Känns som vi på något sätt alltid underskattar de ”sämre” lagen.
Men konstigt att vi inte kan spela som mot Växjö. Känns som vi på något sätt alltid underskattar de ”sämre” lagen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mer eller mindre utspelade mot ett lag med 12 raka förluster. En bedrift i sig. Det tragiska är ju att man inte är direkt förvånad längre.
Kom igen nu då för fan! Kuka upp er lite!!!
Kom igen nu då för fan! Kuka upp er lite!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Största besvikelserna som verkligen måste steppa upp:
Genoway( …slarv slarv slarv )
Danielsson (…gör ju inte ens mål längre)
Sallinen ( …kämpar men uträttar inget alls, ser trög ut)
Scott (..blandar och ger för mycket, ser segare ut än förr)
Pettersson (..150K/mån för en kämpe som oftast ligger och simmar på isen)
Tre spelare har överraskat rejält.
Eklind (..svagare på slutet men ändå en grym värvning)
Kvist (….ser ut att gå mot ett genombrott)
Limdstein (…Får lite Söderström vibbar)
Genoway( …slarv slarv slarv )
Danielsson (…gör ju inte ens mål längre)
Sallinen ( …kämpar men uträttar inget alls, ser trög ut)
Scott (..blandar och ger för mycket, ser segare ut än förr)
Pettersson (..150K/mån för en kämpe som oftast ligger och simmar på isen)
Tre spelare har överraskat rejält.
Eklind (..svagare på slutet men ändå en grym värvning)
Kvist (….ser ut att gå mot ett genombrott)
Limdstein (…Får lite Söderström vibbar)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Timrå med 12 raka torsk imorn då - vad är oddset att dom bryter sviten mot oss? Skulle tippa 1,10-,125!
Om du vill tjäna en slant så släng gärna in ett bet på att nån Timråspelare spräcker sin nålnolla oxå.
Om du vill tjäna en slant så släng gärna in ett bet på att nån Timråspelare spräcker sin nålnolla oxå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Avsluta högt: Som Rönnqvist var inne på i studion, du får ju inte störa målisen med klubban.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, han är ju det tyvärr. Man kan räkna med minst ett billigt mål i varje match han står.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser så enkelt ut på deras mål. Varför får inte Veini fortsätta!?
+ 10
Föregående · 21 · Nästa