Historik
Föregående · 4 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
alfredshem1921: det är väl Victor Öhman eller nån annan albispelare om vi inte hunnit byta sportchef.
2+4 i slovenska fjärdeligan , men bodde på varvet nära gradins och en kille med riktigt bra attityd.
2+4 i slovenska fjärdeligan , men bodde på varvet nära gradins och en kille med riktigt bra attityd.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
henkeiskogen: vi värvade fel Olofsson. Han fick säkert kontrakt för att lura hem brorsan. Han har varit en besvikelse sen dag ett.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Hägglundsmaffian: signa alla tre. Med en ny tränare kan dom nog bli en giftig kedja. Prio ett är bort med budgetsänkena berglund, rundblad och Olofsson.
Skicka HA på han med kontraktet och tvinga fram en flytt om det inte går att bryta kontraktet. Emil Wahlberg är en bättre back
Skicka HA på han med kontraktet och tvinga fram en flytt om det inte går att bryta kontraktet. Emil Wahlberg är en bättre back
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Dexter : levererar man inte resultat finns det bättre kandidater. Så är det i alla högavlönade jobb . Och säkert alla andra elitklubbar. Blir det ingen konsekvens tror jag ledningen kommer tappa väldigt mycket sponsorer, supportrar och trovärdighet.
Hur länge kan man hålla hinken , foppas usla agentur och grannens lata grabbar om ryggen.
Jag tror att dett kan bli en riktig isbrytare. Antingen agerar man och visar missnöje uppifrån , eller så blir klubben flera tusen fans fattigare och vissa får nog höra glåpord på affären och krogen från sura hantverkare och allmänt bekanta.
Nolaskogsare är till skillnad från gradin inte bra förlorare och även tjuriga segskallar.
Detta kan ha varit det bästa som hänt på länge. Egentligen bara synd att löven går upp och kommer sno ännu mer och synd att vi inte redan rök innan kvarten.
Agerar inte klubben kommer jag bara se på modo med förakt och en klubb för inbördes beundran. Händer nåt drastiskt kan jag tänka om. Tror många tänker i liknande banor. Det måste bara rulla huvuden.
Händer inget följer jag nog en annan liga.
Sa redan I oktober att spelare som jeppe är stor anledning till den usla attityden men det fick man inte antyda för en viss användare här. Vem hade rätt? Sa även att kentää är en tio ggr bättre sportchef än foppas korkade kompis. Ingen kan väl för fan ta hinken på allvar nu? Glöm att han får ett jobb som sportchef i nån annan klubb.
Han är körd förutom modo. Skulle aldrig fått jobbet från början.
Ren svågerpolitik.
Tyvärr tror jag inte mycket kommer hända förutom att vi har ett om möjligt ännu sämre lag till hösten och mindre chans till revansch. Karlin är för övrigt en bra coach, men hur fan ska han kunna coacha med mätta alibispelare som bella, jeppe och rundblad som vägrar följa direktiv om dom måste anstränga sig.
Stommen är orsaken .
Modo måste bestå av en ryggrad och ledning som inte ens bryr sig om att vinna.
Jag är säker på att Alexander bard och gunde svan skulle bygga ett bättre lag och ställa högre krav utan någon som helst kunskap inom ishockey åå den tid hinken, freddan och ledningen haft. Så inkompetent är dom . Skicka hinken till Colorado och scouta tjejer om vi måste betala för fanskapet och ta in en riktig sportchef.
Hur länge kan man hålla hinken , foppas usla agentur och grannens lata grabbar om ryggen.
Jag tror att dett kan bli en riktig isbrytare. Antingen agerar man och visar missnöje uppifrån , eller så blir klubben flera tusen fans fattigare och vissa får nog höra glåpord på affären och krogen från sura hantverkare och allmänt bekanta.
Nolaskogsare är till skillnad från gradin inte bra förlorare och även tjuriga segskallar.
Detta kan ha varit det bästa som hänt på länge. Egentligen bara synd att löven går upp och kommer sno ännu mer och synd att vi inte redan rök innan kvarten.
Agerar inte klubben kommer jag bara se på modo med förakt och en klubb för inbördes beundran. Händer nåt drastiskt kan jag tänka om. Tror många tänker i liknande banor. Det måste bara rulla huvuden.
Händer inget följer jag nog en annan liga.
Sa redan I oktober att spelare som jeppe är stor anledning till den usla attityden men det fick man inte antyda för en viss användare här. Vem hade rätt? Sa även att kentää är en tio ggr bättre sportchef än foppas korkade kompis. Ingen kan väl för fan ta hinken på allvar nu? Glöm att han får ett jobb som sportchef i nån annan klubb.
Han är körd förutom modo. Skulle aldrig fått jobbet från början.
Ren svågerpolitik.
Tyvärr tror jag inte mycket kommer hända förutom att vi har ett om möjligt ännu sämre lag till hösten och mindre chans till revansch. Karlin är för övrigt en bra coach, men hur fan ska han kunna coacha med mätta alibispelare som bella, jeppe och rundblad som vägrar följa direktiv om dom måste anstränga sig.
Stommen är orsaken .
Modo måste bestå av en ryggrad och ledning som inte ens bryr sig om att vinna.
Jag är säker på att Alexander bard och gunde svan skulle bygga ett bättre lag och ställa högre krav utan någon som helst kunskap inom ishockey åå den tid hinken, freddan och ledningen haft. Så inkompetent är dom . Skicka hinken till Colorado och scouta tjejer om vi måste betala för fanskapet och ta in en riktig sportchef.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: han tröstsuper väl med hinken. Tämligen uppenbart att om dom inte umgås så är dom iaf nära vänner. Skulle tom misstänka att Willow har släktband inom ledningen. Svårt att kasta sten I glashus.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Framnäs: ta med dig sopan berglund till Finland med jeppe om han inte är portad från hockey där. Kan vi inte dra igång en swishkampanj, men denna gång för att bli av med grannens grabbar. 10 ggr hellre matt Andersson än övriga trotjänare till backar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
SpecterV2: vi har bara värvat ren och skär breddskit. Det blir aldrig mer SHL med den här ledningen och budgeten ännu sämre. Hur fan ska vi kunna rubba topplagen? Det är en bedrift att kunna vaska en klubb så hårt på några år. Som jag sa för nån månad sedan. Inom 4 år är Örnsköldsvik hockey närmare lagranking än modo och typ björklöven eller Örebro.
Den här klubben är körd.
Lika bra att börja följa nåt annat för div 1 är närmare än shl med hinken kvar vid rodret.
Den här klubben är körd.
Lika bra att börja följa nåt annat för div 1 är närmare än shl med hinken kvar vid rodret.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Bad_Brett: jag kommer börja följa Timrå om hinken och berglund är kvar nästa år. Jag tror faktiskt och trott ett tag att hinken ville aldrig ens gå upp. Då skulle vissa latkukar behöva lämna och han jobba.
Nej, jag skiljer mig från modo och hinken. Hoppas fler känner likadant. Hata sekten
Nej, jag skiljer mig från modo och hinken. Hoppas fler känner likadant. Hata sekten
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Spelar berglund nästa år har han fan ingen skam i kroppen. Den spelartyp är en stor anledning till klubbens förfall.
Visa avstånd från supporterhåll och tvinga fram avskedningar.
Skulle aldrig stödja detta så länge sekten är kvar. Det är dom eller fansen. En klubb utan fans kan lika gärna självdö.
Fast det har ju oduglingarna redan gjort.
Noll jävla respekt mot supportrarna. Hoppas Det ekonomiska stödet rasar och att läktarna gapar tomma om gradin, bella och co är kvar i maj.
Visa avstånd från supporterhåll och tvinga fram avskedningar.
Skulle aldrig stödja detta så länge sekten är kvar. Det är dom eller fansen. En klubb utan fans kan lika gärna självdö.
Fast det har ju oduglingarna redan gjort.
Noll jävla respekt mot supportrarna. Hoppas Det ekonomiska stödet rasar och att läktarna gapar tomma om gradin, bella och co är kvar i maj.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Dundee: men rundblad, jeppe, berglund ska INTE ingå i den stommen
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Vargen: inte en enda jävel som slöat bort säsongen med orimlig matchtid och noll kravställan ska ha kontraktet kvar nästa vecka. Skiter fullständigt I hur långa dom är. Exakt ALLA sk toppnamn och hemvändare ska bryta kontrakten för har man spets som ligger och vilar ska den ha visat sig på en hel säsong. INGEN har levererat ens hälften av förväntan.
Sportchefen ska givetvis sparkas imorgon som inte kan bygga ett lag sen han tillträdde. Tränarna ska ersättas och det gäller även fystränaren med livstidskontrakt.
Skit samma i att dessa kontrakt kostar multum men dessa profiler ska raderas ut från klubben permanent och sedan kan vi bygga nytt på sikt inom en tioårsperiod.
Den här klubben är sjuk , och sjukdomen är sekten .
Förväntar mig både kritiska intervjuer där journalister ställer KRITISKA frågor om laguppställning och kravställan.
Hoppas även på extremt arga inlägg och frågeställningar från supporterklubben att detta accepterar vi inte.
Hej då. Hoppas ledningen och laget skäms.
Sportchefen ska givetvis sparkas imorgon som inte kan bygga ett lag sen han tillträdde. Tränarna ska ersättas och det gäller även fystränaren med livstidskontrakt.
Skit samma i att dessa kontrakt kostar multum men dessa profiler ska raderas ut från klubben permanent och sedan kan vi bygga nytt på sikt inom en tioårsperiod.
Den här klubben är sjuk , och sjukdomen är sekten .
Förväntar mig både kritiska intervjuer där journalister ställer KRITISKA frågor om laguppställning och kravställan.
Hoppas även på extremt arga inlägg och frågeställningar från supporterklubben att detta accepterar vi inte.
Hej då. Hoppas ledningen och laget skäms.
+ 18
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Smurfen: hoppas på torsk, men vi blir väl inte av med berglund, jeppe freddan och hinken för det. .
Ska inte se mer hockey så länge dessa tre träskallar är kvar på kontrakt.
Nästa glädjeämne gällande modo är när sekten sparkas ut. Om det någonsin sker. Tror faktiskt jag skulle bli gladare över det än en seger ikväll .
Första gången det känns som att det inte gör något om spetsen dammsugs för vi har ingen spets.
Detta lag spelar aldrig i SHL igen
Ska inte se mer hockey så länge dessa tre träskallar är kvar på kontrakt.
Nästa glädjeämne gällande modo är när sekten sparkas ut. Om det någonsin sker. Tror faktiskt jag skulle bli gladare över det än en seger ikväll .
Första gången det känns som att det inte gör något om spetsen dammsugs för vi har ingen spets.
Detta lag spelar aldrig i SHL igen
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Nucky: Berglund, Rundblad och Jeppe måste bara bort. Med den nonschalansen har man exakt INGENTING i ett lag som bör satsa järnet för att gå upp. Hört redan i höst att attityden hos vissa spelare varit ett problem i gruppdynamiken, och jag tror att ganska många skygglappar har ryckts bort även hos många inbitna supportrar i det här skedet.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Zource: lugn i båten. Snart drar hinken till Colorado och letar nya värdelösa karaktärer som inte kritar på.
+ 14
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Vargen: när sekten blir upplöst har vi en chans för avancemang. Vi får väl njuta av att se kentää.flina så läppglansen lyser i lokalpressen.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
SpecterV2: obefintliga. Där kommer han putsa till statistiken också. Oddsen för att vibblir av med bella och jeppe då? Skulle hellre lägga dom pengarna på tejp
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
ForzaMoDo1921: Berglund är precis som Jasek. En spelare man bara åker ut med. Lavin neråt sen han anslöt.
Det enda som INTE förvånar mig är att vi bryter trenden för Kelleher. Första laget han inte tar upp i SHL.
Han skulle för sitt eget CVs skull signat för Bofors eller Nybro. Hade varit större chans att avancera där.
Det enda som INTE förvånar mig är att vi bryter trenden för Kelleher. Första laget han inte tar upp i SHL.
Han skulle för sitt eget CVs skull signat för Bofors eller Nybro. Hade varit större chans att avancera där.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Vargen: "vi ska gå över lik för att ge Victor Berglund speltid oavsett vad han gör. Jag behöver nytt klinkers i stugan." Är nog närmare sanningen i citatet
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Blake: nåt MÅSTE stå i Berglunds kontrakt vi inte vet. En fåtölj gör ett bättre jobb på isen.
Förlorar vi ikväll vinner vi nog inte borta sjunde avgörande. Gå bara all in.
Chansen finns än..
Förlorar vi ikväll vinner vi nog inte borta sjunde avgörande. Gå bara all in.
Chansen finns än..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
Modo-Målet: ungefär som superbacken som alltid spelar pp
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
Willow: han har inte berglunds kontrakt..efter modo blir berglund kontraktlös eller golvläggare
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Karlskoga 2026-04-07
Modo-Målet: står i kontraktet. Garanterat. Skit I om fansen blir ledsen. Huvudsaken att klubben följer planen. Planen var nog aldrig att gå upp heller
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: vad talar för att dom vill stanna då? För rätt ironiskt men inte förvånande att modo blir första klubb kelleher inte tar upp
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: helt övertygad om att kentää kommer att presentera en jävla massa namn som modo bara kunnat dregla över de senaste 8 åren
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: just därför borde flera kontrakt ligga på en knivsegg att det inte är en självklarhet med allsvenskan heller om man inte iaf gör ett försök att leverera match efter match. Att det går illa ibland är ofrånkomligt, men ren nonchalans och slöhet borde resultera i varning och avsked. Har pga svågerpolitiken inte ens varnats.
Jag skulle må piss och skämmas på byn om man är delaktig i att slarva bort ett lag både med degradering och senare missad allsvensk final. Både som spelare och tjänsteman.
Många här jobbar hårt för att bli rent avskydda i stan, men verkar inte ens bry sig.
Att inte fler banderoller kommit upp från den tidigare så aggressiva modoklacken är en gåta. Tror rätt många känner uppgivenhet och är allmänt less på "sekten"
Jag skulle må piss och skämmas på byn om man är delaktig i att slarva bort ett lag både med degradering och senare missad allsvensk final. Både som spelare och tjänsteman.
Många här jobbar hårt för att bli rent avskydda i stan, men verkar inte ens bry sig.
Att inte fler banderoller kommit upp från den tidigare så aggressiva modoklacken är en gåta. Tror rätt många känner uppgivenhet och är allmänt less på "sekten"
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: han har nog dessvärre rätt på exakt alla punkter. Ikväll skulle vi dessutom behöva vinna ganska så övertygande för att ha med oss självförtroende.
Extremt stor risk dessutom är att dom svartvita kan vara ett rent lotteri och får vi en massa onödiga lätta utvisningar emot oss är det risk att det blir frustration och det spelar Karlskoga som en näthandske på prideparaden i handen.
Förlorar vi ikväll är det dyngkört. Då är det bara att börja signa nytt och riva redan imorgon
Extremt stor risk dessutom är att dom svartvita kan vara ett rent lotteri och får vi en massa onödiga lätta utvisningar emot oss är det risk att det blir frustration och det spelar Karlskoga som en näthandske på prideparaden i handen.
Förlorar vi ikväll är det dyngkört. Då är det bara att börja signa nytt och riva redan imorgon
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: det är nog inte svårt att värva tex Engsund. Det svåra är att övertala Rotaryklubben på kansliet att värva en spelare som inte har anknytning till en viss agentur. Karln behöver ju bara välja spelare från ett papper. Låter inte som ett svårt jobb.
Okej, jag var sjukt ironisk där.
Okej, jag var sjukt ironisk där.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: samma faktorer spelar garanterat roll när det kommer till hur usla matchinsatser belönas med fullt förtroende match efter match. Skulle vissa fd produkter leverera på samma sätt men med ett amerikanskt klingande efternamn eller ett namn utan vokaler hade det blivit kicken efter några veckor eller frysboxen. Skulle vara kul att se nån mediakanal från annat än bygden granska fiaskot. Framförallt kring kontrakten och den rent horribla insatsen från vissa spelare.
Tror faktiskt ärligt talat vissa av våra halvstjärnor absolut inte ens skulle erbjudas svenska kontrakt annat än bottenklubbar som Visby eller som bredd i ett mellanlag med ambition att ta sista slutspelsplatsen.
Hinken bygger in dessa i SHL.
Tror faktiskt ärligt talat vissa av våra halvstjärnor absolut inte ens skulle erbjudas svenska kontrakt annat än bottenklubbar som Visby eller som bredd i ett mellanlag med ambition att ta sista slutspelsplatsen.
Hinken bygger in dessa i SHL.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: är han lika pigg som bella och jeppe så kan vi lika gärna värva nån okänd slovak som iaf kämpar för det egna varumärket, men en trött fd grannens grabb är precis vad vi byggt på de senaste åren och det har ju funkat kanon så den värvningen tror jag absolut kan bli av.
Äh, jag orkar inte med svågerpolitiken. Vinnarskallarna sitter numera vid tvapparaterna. Inte i båset och i ledningen. Jag tror klubben är lika aktuell som Brage och Pantern om ca 8 år.
Hoppas bara att Löven inte går upp men lite salt ska vi väl stryka i såren bara för att.
Äh, jag orkar inte med svågerpolitiken. Vinnarskallarna sitter numera vid tvapparaterna. Inte i båset och i ledningen. Jag tror klubben är lika aktuell som Brage och Pantern om ca 8 år.
Hoppas bara att Löven inte går upp men lite salt ska vi väl stryka i såren bara för att.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: förväntar mig ett på papperet mycket sämre lag än i år. Vi hade rätt bra spets framåt på papperet detta år, men en katastrofal backsida , ingen spelidé eller en sportchef som ville agera.
Jag tippar att vi hamnar i mitten nästa säsong.
Med vår styrelse är ett lagbygge av eftertanke och pondus lika väl investerade pengar som dragon gate.
Hoppas nästan att allt tar slut på torsdag så att all annan media än allehanda kan kasta den välförtjänta skitstormen i ansiktet på dom korrumperade oduglingarna som totalförstört varumärket.
Exakt INGET kommer hända som konsekvens utan vi kommer stå med liknande fixstjärnor nästa säsong. Bara ett år tröttare och sämre.
Jag tippar att vi hamnar i mitten nästa säsong.
Med vår styrelse är ett lagbygge av eftertanke och pondus lika väl investerade pengar som dragon gate.
Hoppas nästan att allt tar slut på torsdag så att all annan media än allehanda kan kasta den välförtjänta skitstormen i ansiktet på dom korrumperade oduglingarna som totalförstört varumärket.
Exakt INGET kommer hända som konsekvens utan vi kommer stå med liknande fixstjärnor nästa säsong. Bara ett år tröttare och sämre.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: leta gärna rätt på spelarna som ingår i Foppas värdelösa agentur så kan vi ju bygga nästa års silly utifrån den? Sen kan vi slå tärning mellan fd modospelare som misslyckats och tröga jänkare och köra en gissningstävling om hur nästa års allsvenska lag kommer att se ut.
Slänger in mitt tips för allsvenskan 2026 ,2027
Bästa målskytt : Jesper Olofsson 11 mål
Mest assist: nån ny 19 st
Lagkapten: OP
Mest skott i täck: #51 (312 st.)
Placering i tabellen 7a
Bäst +- nån ny(samma som vinner assist) +4
Sämst +- #51 -22
Mest speltid Bengtsson och Berglund
Årets raket. 5 årskontrakt till Södergran som inleder med pajat nyckelben innan sca cupen. Ersätts naturligtvis inte
Slänger in mitt tips för allsvenskan 2026 ,2027
Bästa målskytt : Jesper Olofsson 11 mål
Mest assist: nån ny 19 st
Lagkapten: OP
Mest skott i täck: #51 (312 st.)
Placering i tabellen 7a
Bäst +- nån ny(samma som vinner assist) +4
Sämst +- #51 -22
Mest speltid Bengtsson och Berglund
Årets raket. 5 årskontrakt till Södergran som inleder med pajat nyckelben innan sca cupen. Ersätts naturligtvis inte
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Gradin är ett skämt. Hockeysverige skrattar åt hans klumpighet och oförmåga att bygga lag och agera under säsong. Men det är klart , har man massa sidoaffärer i att sälja vattenskotrar och annan skit så är det väl svårt att fokusera på ett uppdrag.
Lite som Ahmeds kött och video. Eller "nätspecialisten" fiske & data.
HG - skor och nycklar.
Lite som Ahmeds kött och video. Eller "nätspecialisten" fiske & data.
HG - skor och nycklar.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: det där uttalandet kan enbart bero på att försvara en felrekrytering från en helig agentur. Lika mycket inavel och vinkling hos media som ska vara kritisk.
Hela det här bolagengagemanget med denna soppa till folk ger fan en kräksvarning i munnen
. Exakt ingenting kommer leda till en förändring mot en modern framgångsrik klubb så länge svulsten sitter kvar.
Inom sjukvården behandlar man en cancersjuk ofta genom att skära bort tumörerna och behålla det friska.
Här jobbar vi tvärtom genom att låta det sjuka sitta kvar och operera bort den friska kroppen bit för bit.
Den här klubben stinker i stommen . Kanske folk inser det när vi missar shl och sedan bygger ett nytt skitlag igen i sommar med folk från samma agentur.
Man spyr och det känns fan som att ertappa frugan med att vara otrogen en längre tid , och sedan ska man behålla samma kärlek villkorslöst.
Hela det här bolagengagemanget med denna soppa till folk ger fan en kräksvarning i munnen
. Exakt ingenting kommer leda till en förändring mot en modern framgångsrik klubb så länge svulsten sitter kvar.
Inom sjukvården behandlar man en cancersjuk ofta genom att skära bort tumörerna och behålla det friska.
Här jobbar vi tvärtom genom att låta det sjuka sitta kvar och operera bort den friska kroppen bit för bit.
Den här klubben stinker i stommen . Kanske folk inser det när vi missar shl och sedan bygger ett nytt skitlag igen i sommar med folk från samma agentur.
Man spyr och det känns fan som att ertappa frugan med att vara otrogen en längre tid , och sedan ska man behålla samma kärlek villkorslöst.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: kanske det, men jag är tillräckligt begåvad för att fatta att garanterat är tjenis med hinken på ett personligt plan och därför försvarar honom via hjärtat istället för att se saker och ting med hjärnan.
Du har klagat på exakt alla som inte tycker som dig med en typiskt vänsterorienterad/demokrat retorik och det är du duktig på. Nu krackelerar fasaden duktigt när det enda som kommer ut som försvarstal och angrepp är att kalla oliktänkande efterblivna och korkade.
När vi torskat detta slutspel önskar jag dig ett stort lycka till med att tex ersätta Maggan Andersson. Din retorik hade varit klockren för att ersätta sossarnas "eeh" "det det det"
Du har klagat på exakt alla som inte tycker som dig med en typiskt vänsterorienterad/demokrat retorik och det är du duktig på. Nu krackelerar fasaden duktigt när det enda som kommer ut som försvarstal och angrepp är att kalla oliktänkande efterblivna och korkade.
När vi torskat detta slutspel önskar jag dig ett stort lycka till med att tex ersätta Maggan Andersson. Din retorik hade varit klockren för att ersätta sossarnas "eeh" "det det det"
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: tämligen säker på att hans kontaktnät och sponsorkontakter ingår i hinkens vara eller icke vara.
Sen vilket släktskap du har med sekten är tämligen ointressant då du försvarar sekten in i absurdum.
Lagbygget säger jag inte helt suger , men laguttagningen och kravställan är ju fan pinsammare nivå än stefan och Krister.
Hinken är en dålig sportchef, det säger resultaten.
Lägg där till spelarna han väljer ur en viss agentur också är undermåliga men får speltid oavsett prestation så är det nog svårt att inte bli konspiratorisk.
Tror du snart är ganska ensam om att försvara Hinken bland sponsorer och supportrar.
Sen vilket släktskap du har med sekten är tämligen ointressant då du försvarar sekten in i absurdum.
Lagbygget säger jag inte helt suger , men laguttagningen och kravställan är ju fan pinsammare nivå än stefan och Krister.
Hinken är en dålig sportchef, det säger resultaten.
Lägg där till spelarna han väljer ur en viss agentur också är undermåliga men får speltid oavsett prestation så är det nog svårt att inte bli konspiratorisk.
Tror du snart är ganska ensam om att försvara Hinken bland sponsorer och supportrar.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: dom som vet dom vet. Tycker du ledningen och spelarna skött sig denna säsong? Tycker du inte att inaveln och sekten sänkt klubben? Då tror jag att du snart är ganska ensam om det. Men du är väl säkert också personligt vän med Hinken så du försvarar oduglingens jobb och lagbygge in i absurdum
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: nej. Det skulle aldrig foppa tillåta så det blir inget avancemang nästa säsong heller.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: till helgen slipper vi tänka på skiten och bara hoppas på att kontrakt börjar rivas i förtid. Börja med Hinken..
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: precis som att bella och jeppe är den sämsta spets vi haft med fri speltid.
Så länge inte nåt görs åt dessa pinsamma kontraktsförlängningar så tror jag faktiskt att både sponsorpengar och publikantal kommer att sjunka stadigt.
INTE MÅNGA tycker att detta är en väl utförd säsong
Så länge inte nåt görs åt dessa pinsamma kontraktsförlängningar så tror jag faktiskt att både sponsorpengar och publikantal kommer att sjunka stadigt.
INTE MÅNGA tycker att detta är en väl utförd säsong
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
sundsasen: tack och hej. Bara hoppas att löven missar SHL också. Efter nästa helg kan ledningen börja riva kontrakt för usla och oengagerande. Börja med Jeppe och Berglund. Jag förutsätter att inga utgående kontrakt förlängs.
Hinken måste naturligtvis också ersättas för denna vedervärdiga säsong.
Hinken måste naturligtvis också ersättas för denna vedervärdiga säsong.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: berglund måste ha i kontraktet att spela i pp. Annars är tränarstaben hjärndöda och det tror jag faktiskt inte. Hela hans kontrakt känns lite höljt i dunkel. Bara hoppas dom river det när säsongen är slut. Kanske inte omöjligt när det bytts ut lite folk.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Robin Ztorken L: disciplin så kan vi slå alla lag, men om vi viker ner oss och latar och hakas istället för att gå på kropp rejält riskerar vi att ryka redan mot Karlskoga och klarar absolut inte en finalserien heller. Upp till grabbarna nu!
Tror första kvarten idag kommer sätta ribban. Tyvärr håller domarna korpnivå så lite tur krävs också.
Tror första kvarten idag kommer sätta ribban. Tyvärr håller domarna korpnivå så lite tur krävs också.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Gavelo: spelar ingen större roll vilka som går segrande ur detta. Med tanke på domarnivån och modos usla disciplin så tror jag att Björklöven enkelt spelar hem finalen i fyra raka.
Känns så sjukt illa men faktum kvarstår.
Känns så sjukt illa men faktum kvarstår.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Bad_Brett: jeppe har inte varit nån stjärna ikväll heller
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Willow: snacka om att skämma ut oss
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Robin Ztorken L: synd att vi knappast får behålla dom som faktiskt har spetskompetens..
Inte ett svenskklingande jag vill behålla oavsett serie iaf. Sen bryter jag gärna med jeppe och bella också om dom inte lägger in en extra växel som kan ändra min uppfattning under slutspelet.
Inte ett svenskklingande jag vill behålla oavsett serie iaf. Sen bryter jag gärna med jeppe och bella också om dom inte lägger in en extra växel som kan ändra min uppfattning under slutspelet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Zource: blir han smartare av det?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Gavelo: ett av dom sämre pp jag sett den här säsongen.
Jeppe är fortsatt iskall
Jeppe är fortsatt iskall
+ 1
Föregående · 4 · Nästa
Klipp alla band med foppa om han inte pyntar in typ 40 mille för riktiga spelare. Annars är han lika aktuell i moderna modo hockey som rolle stoltz och Ulf sterner.