Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Silfver: Kuka upp nu för fan! Måste börja matcha FBKs energi annars blir det inga poäng idag!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Lunkz: Många klagar på Ludde men när Trivigno gör en sån ”kompakt” täckning med benen är det extremt viktigt att ta bort skottet annars ser inte målvakten alls.
Bra med PP direkt i andra. Kommer bli avgörande👍🏻
Tycker Sverck (stavning) gör det riktigt bra men syns att vi saknar en ordinarie Ölund och skulle behöva en till etablerad forward inför slutspelet. Hoppas man köper något smart så man hinner spela in spelaren i systemet.
Bra med PP direkt i andra. Kommer bli avgörande👍🏻
Tycker Sverck (stavning) gör det riktigt bra men syns att vi saknar en ordinarie Ölund och skulle behöva en till etablerad forward inför slutspelet. Hoppas man köper något smart så man hinner spela in spelaren i systemet.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Gavve: Brynäsvänner! Det vi ser är historia!
Vissa skriver att vi tar guld osv. Det är ett jävla nålsöga att ta sig igenom. Vi var i final 2017 p.g.a. ett jämnt lag med en otrolig förstakedja. NU spelar vi ut storlag match efter match. Frölunda, Färjestad, Växjö, Skellefteå, Luleå etc. det spelar ingen roll, vi är helt enkelt bättre.
Jag skiter faktiskt i om vi åker i 4 raka i en kvart. Brynäs har givit mig glädjen och intresset tillbaka till hockey och påmint mig om varför man följt det här laget i vått och torrt.
Hoppas alla kommer ihåg det som sker.
Vissa skriver att vi tar guld osv. Det är ett jävla nålsöga att ta sig igenom. Vi var i final 2017 p.g.a. ett jämnt lag med en otrolig förstakedja. NU spelar vi ut storlag match efter match. Frölunda, Färjestad, Växjö, Skellefteå, Luleå etc. det spelar ingen roll, vi är helt enkelt bättre.
Jag skiter faktiskt i om vi åker i 4 raka i en kvart. Brynäs har givit mig glädjen och intresset tillbaka till hockey och påmint mig om varför man följt det här laget i vått och torrt.
Hoppas alla kommer ihåg det som sker.
+ 27
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Brynäsgubbe: Vi kan inte vinna den här matchen om inte domarna hittar en rättvis nivå. Så tråkigt för sporten! Verkligen hatar när det inte är RÄTTVIST!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
{9684}: Domarna är fan inte schysta emot oss.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
saile39: Älskade Bobby din ”lilla skit” älskar spelare som honom!
Vilken jävla tönt Omark är. Tappar andan? Har fan tappar man andan av att bli föst i axeln? Tycker på riktigt att Luleå skämmer ut sig idag. Gustafsson åker runt och gnäller hela matchen (vi får inte en jävla utvisning med oss), Shinimin filmar som vanligt och Omark spelar död. Vilket skämt!!
Källgren kändes väldigt ödmjuk i intervjun. Verkar vara en fo kille👍🏻
Vilken jävla tönt Omark är. Tappar andan? Har fan tappar man andan av att bli föst i axeln? Tycker på riktigt att Luleå skämmer ut sig idag. Gustafsson åker runt och gnäller hela matchen (vi får inte en jävla utvisning med oss), Shinimin filmar som vanligt och Omark spelar död. Vilket skämt!!
Källgren kändes väldigt ödmjuk i intervjun. Verkar vara en fo kille👍🏻
+ 29
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
bradberry: Tycker ändå vi gör en bra andraperiod. Ändå Luleå borta. Tycker vi för matchen och har koll förutom när vi slarvar.
Sen dessa domare! Luleåspelaren håller fast klubban länge och tydligt på CEDA och han trycker ifrån med en lättare cross. Domaren som står 4 meter ifrån i hörnet tar inte utvisning. DÄREMOT tar domaren vid rödlinjen den. Helt otroligt!
Sen dessa domare! Luleåspelaren håller fast klubban länge och tydligt på CEDA och han trycker ifrån med en lättare cross. Domaren som står 4 meter ifrån i hörnet tar inte utvisning. DÄREMOT tar domaren vid rödlinjen den. Helt otroligt!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Brynäsgubbe: Kopackas sämsta period? Satan vad han tappade puckar!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2025-01-11
Forsberg 1978: Vi har tyvärr hamnat i en situation där mixtrandet med tredjelänk i fjärdekedjan kostar oss just nu. Fjärdekedjan har det jättetufft. Måste hitta något bättre än en ofärdig junis även om jag också tycker att de ska få chansen.
Riktigt bra byte av Rödin & Co där! Kul för Lindblom!
Riktigt bra byte av Rödin & Co där! Kul för Lindblom!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Leksands IF -Brynäs IF 2025-01-09
Bisset: Kul med Källgren! Känns som han behöver det efter några matcher med tavlor.
Dock en ganska seg match. Känns som ett oerhört lågt tempo och ganska hafsigt.
Många som behöver steppa upp inför sista!
Dock en ganska seg match. Känns som ett oerhört lågt tempo och ganska hafsigt.
Många som behöver steppa upp inför sista!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2024-12-07
Forsberg 1978: Ser riktigt sega ut idag tyvärr. Orkar inte forechecka så vi får inget flyt. Slarviga passningar och förlorar många närkamper. Jag skulle ta en TO och skrika lite faktiskt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tycka vad man vill om Wessner & co men domarna har gjort en bra match!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tycka vad man vill om Wessner & co men domarna har gjort en bra match!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Jävligt svår match att analysera. Två bra lag. Bästa motståndarna i år? Jävligt högt tempo, vet inte om vi klarar det dåligt eller Örebro som gör det bra? Toppmatch oavsett!
Kul för Djoos iaf!
Kul för Djoos iaf!
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ska nog inte spela 4:e-Kedjan mot Karlkvist & co. Fan, Örebro bjuder bästa motståndet i en period så här långt under säsongen.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Örebro riktigt bra än så länge. Blir en tuff fight ikväll!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Fan gör något med servern, jävla laggande på sidan nu för tiden!
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Rögle BK - Brynäs IF 2024-11-26
Chanzone:
- ”Skröder or Skroder, what do you prefer?”
- ”Schroeder actually”
- ”Ok, Skröder then”
Hahaha Åke Unger, vilken jävla praktsopa! Basal engelska kan ju vara bra att ha på resumén när man ska kommentera hockey?! Skönt med ett stort skratt efter en grym match, återigen!
Örebro torskar också.
Heja Brynäs!!!
- ”Skröder or Skroder, what do you prefer?”
- ”Schroeder actually”
- ”Ok, Skröder then”
Hahaha Åke Unger, vilken jävla praktsopa! Basal engelska kan ju vara bra att ha på resumén när man ska kommentera hockey?! Skönt med ett stort skratt efter en grym match, återigen!
Örebro torskar också.
Heja Brynäs!!!
+ 12
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Rögle BK - Brynäs IF 2024-11-26
BIF Kungen: Jaaaaaaaa! Så snyggt! Sååå rättvist! Fan vad bra vi är, älskar det här laget💪🏻
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Rögle BK - Brynäs IF 2024-11-26
Blå grottan: Ölund är nog den sämsta domaren som finns i SHL! Äcklig jävla nivå. Finns ingen anledning att titta på en sån här match, är ju inte rättvist!
+ 1
Föregående · 2 · Nästa