Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Vad har hänt med våra kontringar och flygande anfall? Sista 10 matcherna känns det som att vi inte haft någonting allas framåt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
xxx BIF xxx: vi kanske skulle haft ett helt bra lag? Alla är klappkassa idag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Supportern: Faller ihop som ett korthus. Jag hoppas verkligen jag har fel men det finns ingen knapp att trycka på.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Forsberg 1978: Det kommer dom inte kunna göra. Jag blev kallad troll när jag sa att vi ryker efter 4 raka i kvarten. Finns inte en chans att dom kan trycka på en knapp och vips spela sin gudalika hockey igen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Sportnisse: Trodde aldrig jag skulle säga detta, men Gud vad jag saknar indrasis just nu
+ 12
Brynäs IF > Sv: Rögle - Brynäs 2025-03-06
Har vi haft tur denna säsong eller har dom bara tappat glöden? Fyfan vad dom spelat dåligt på senaste. Ser det ut på detta vis så är det ut efter 4 raka i en kvart. Och ja vi vinner serien men därav ökar kraven
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy:
” Brynäs är solklar guldfavorit inför slutspelet.
Men det finns fallgropar även för seriesegrare och de kommer oftast direkt i kvartsfinalen.
Där kan Leksand bli en mardröm för gästrikarna.
Laget som jag ger störst chans att skrälla i ett slutspel.” Aftonbladet.
” Brynäs är solklar guldfavorit inför slutspelet.
Men det finns fallgropar även för seriesegrare och de kommer oftast direkt i kvartsfinalen.
Där kan Leksand bli en mardröm för gästrikarna.
Laget som jag ger störst chans att skrälla i ett slutspel.” Aftonbladet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Nu har vi Erik och Ludde säsongen ut. Nästa säsong har vi Erik och en ny målvakt, punkt slut.
Jag tror både Erik och Ludde kommer steppa upp och stänga igen i slutspelet, oavsett vem som står. Ha lite tro på båda våra målvakter förbövelen.
Jag tror både Erik och Ludde kommer steppa upp och stänga igen i slutspelet, oavsett vem som står. Ha lite tro på båda våra målvakter förbövelen.
+ 19
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2025-02-22
xxx BIF xxx: kom ihåg när vi låg där nere, vi vann nästan alltid mot Frölunda osv, trots att dom låg 70p före
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
SuneMangs:Det är ingen som förnekar denna säsong. Det är den bästa på lååååååång tid. Men ni måste ju även se hur dom två förlusterna går till? En grej att torska 2-3 i en jämn match kontra bli överkörda med 1-6? Vi har även blivit ägda av Timrå 3 gånger på rad.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
Woody Jokinen: Tabellen visar tydligt att vi spelat bättre än er i 43 omgångar. Men jag gillar ert lag, otroligt hög nivå! Grattis till segern, hoppas vi ses i en final!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
Brynäs spelar uselt åter igen, men jag är glad att jag inte håller på Färjestad. Någon som såg lindbäcks tavla?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Klart man njuter, och man har njutit hela säsongen. Men helvete vad fort säsongen har gått! Känns som man nyss satt bänkad i soffan den 21a september och äntligen skulle få sen Brynäs i shl igen. Men ska man vara helt ärlig så har det ju blivit en vana att Brynäs vinner? Hela förra säsongen plus denna. Tro mig, jag försöker njuta men det är ganska svårt när det blivit så vanligt att vinna😂
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Jag vill att brynäs flyttar den där ungen som skriker, varje jäcls hemmamatch
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2025-02-11
En liten funderare. Vad tycker vi EGENTLIGEN om Kopackas säsong hittills? Har han presterat utifrån förväntningar eller har han varit en besvikelse? Jag tycker han såg väldigt pigg och glad ut i början av säsongen, producerade en del. Men efter matchen mot SAIK där han gjorde 4 ass så känns det som att han har varit osynlig. Må ha fel, jag missar säkert det fina han gör som inte syns. Men är lite orolig inför ett kommande slutspel där en kopacka inte syns på isen.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2025-02-11
xxx BIF xxx: Så jävla dominanta(oftast) i 5v5 men så fort vi får PP så är det som att Brynäs 2022 spelar.
Nu gick det vägen den a gången, kul!!
Nu gick det vägen den a gången, kul!!
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2025-02-11
BIF Kungen: Jag med. Är less på hur alla klankar ner på honom så fort han gör något dåligt. Folk glömmer fort hur bra han är också. Klart han släppt några billiga mål tidigare, men det tycker jag Ludde också har gjort. Har inte sett någon skrivit en enda negativ sak om Ludde när det hänt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2025-02-11
xxx BIF xxx: Du tycker inte Källgren gör det bra?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2025-02-11
Nu är det inte långt kvar, som man har längtat!
Jag tippar 5-2. Silfver x2, indrasis, Söderström och kopacka.
Jag tippar 5-2. Silfver x2, indrasis, Söderström och kopacka.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Intervju med Trivingo är ute nu på hockeynews, dock bara för betalande
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Det här kan ju inte stämma? Guldtippade Färjestad väljer alltså Anders Lindbäck? Som inte ens höll tätt i HA? Vi tackar för det iaf.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Örebro HK 2025-02-01
Brynäs vinner och DIF vinner över BIK, underbart. Har ett hat emot BIK ända sen semifinalerna. Hoppas vi aldrig mer behöver spela i den pisshallen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Frölunda HC 2025-01-30
Sportnisse: men ta det lugnt förfan, en jävla match där dom inte spelar så bra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Örebro HK - Brynäs IF 2025-01-28
Vilket leende på Scott!! Synd att skottet i BP inte gick in för honom.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Brynäsgubbe: Min känsla är att vi kommer studsa tillbaka idag och spela nästan en helt felfri hockey. 5-2 Brynäs.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
ÄLSKAR TRIVINGO. Hade han spelat i ett annat lag hade jag verkligen hatat honom, vilke jävla kille att ha i sitt lag. Kortast i shl typ men störst på isen
+ 28
Föregående · 3 · Nästa