Dream Team:Vad har jag kommit med för påhopp på timrå som klubb??
Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Myten Leksand
mike66: Hormonstinna???? Ska du säga som läser gamla fibban nummer från 80-talet. Vi lever i nuet eller hur var det?? Snacka om insnöad
Timrå IK > Sv: Nu ska det hoppas!!!
ernie eagle:Bygg en läktare som håller istället. Annars blir det vi som stämmer er för dåligt underhåll
Timrå IK > Sv: Nu ska det hoppas!!!
Dream Team: Nej det var han som var rädd att få spika hela natten
Timrå IK > Sv: Myten Leksand
Smokey: Men du är minst lika avundsjuk som alla andra som har sett Leksands klacken
Timrå IK > Nu ska det hoppas!!!
Förra säsongen var vi nära och eran spiker bad oss sluta. Men imorgon ska vi hoppa sönder läktaren.
Frölunda HC > Sv: Grishockey...
remes: Har aldrig sett ett lag spela så grinigt och fult som Frölunda gjorde ikväll. Men det skiter väl jag i!!!! Vilket lag håller du på i Fotboll?
Brynäs IF > Sv: Äntligen på papper
gordo: Nej det orkar jag inte. En gammal farbror bara yrar en massa saker om att "det var bättre förr"
Leksands IF > Sv: Allvarligt talat
anders: Om du är så jävla trött på Leksand vad fan gör du då här i våran gästbok???
Västerås IK > Återtåget
Ni kan ju få köpa våran Återtågsflagga om ni vill. Vi behöver den inte längre:)
Brynäs IF > Sv: En succé och en flopp!
P J Davydjoos: Jag blir riktigt imponerad av era starka nyförvärv:)
Brynäs IF > Sv: Ni har ingen klack!
westerlind: Kallar du det som Brynäs visade upp igår för hockey??? Sen måste jag bara tala om att det du tror är havregryn kallas för konfetti och det brukar bestå av tidningspapper.
Brynäs IF > Ni har ingen klack!
Hur ska nu organisera att tifo när ni inte har någon klack??? Det måste typ vara lika svårt som att göra en film utan skådespelare.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Lilljanne: Nej Leksand saknade Foppa, Hedberg, Näslund, Sundin och Lidström
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Lilljanne: Lägg där till att vi blåbär som du kallar oss saknade 5 st ordinarie.
Föregående · 2 · Nästa