« Föregående · 2003186 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Stamkos tyckte det var fint i mitt Själevad när han var på Hedmans bröllop, så vi kanske får en gammal center på köpet då. Just nu tycker jag vi spelar helt otroligt bra hockey. Passningar på bladet och skott i krysset. Backarna förnedrar motståndarna match efter match.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Redan flexat tröjan mot några Björklövare, dom är taggade inför imorgon. Annars mycket Modo och Björklöven på plats. Nästan som att DIF och AIK inte ens existerar här i globen.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Vi hade läge där en drös med spelare kunde komma hem och bli oförglömliga legendarer i Modo. Så blev det inte. Inte ens Sedinarna tycker det var värt besväret nu senast, trots vad de kände förut. Vi får vara glad över om det kommer någon över huvud taget. Men Hedman verkar ju vara kär i Modo, så vem vet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: går inte lägga in smileys här på HS blir alltid frågetecken...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: ruskigt högt tempo, tycker Viktor kan komma hem o spela med brorsan...Hedman-Hedman o Enström-Enström ?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Är det inte 2 mot 1 Modoit? (Eller har jag glömt någon?) Räknar man längd så är ju Hedman längre än de andra två sammanlagt om man räknar höjden gånger klubblängden gånger armomfång. Så då vinner Tampa.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Marcus Näslund gjorde nedsläpp inför matchen, grym stämning i Globen !
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Jaså, den skräp-matchen trodde du menade MoDo- Björklöven
Sv: Modo - Björklöven
{5647}: snart har du köpt mitt resonemang...gick fort...redan en AHL-back....inom en vecka kommer det väl en till?
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
RedNek:
Vilken hysteri det är efter biljetter inför imorgon på sociala medier.
1 st ståbiljett gick iväg för 470kr
Vilken hysteri det är efter biljetter inför imorgon på sociala medier.
1 st ståbiljett gick iväg för 470kr
+ 6
Sv: Modo - Björklöven
Intervju med Linus Ullmark inför NHL-matcherna:
Det är ett hett derby mot Björklöven, vad tror du om det?
Linus Ullmark: Tio raka segrar.
Det är ett hett derby mot Björklöven, vad tror du om det?
Linus Ullmark: Tio raka segrar.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Ja, förutsatt att du har TV o Cmore. Men har du dator och är en ärlig själ, kan du få logga in på mitt konto , just för denna match
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
Nucky: matchen är så upphossad så känns som detta är årets match i hockeysverige😀
+ 6
Sv: Modo - Björklöven
{5647}: Är inte pengarna redan använd då? På ”modotillshl” visas väl endast hur mycket pengar som samlats in, inte hur mycket som finns på kontot.
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
Smurfen: Har Björklöven vunnit på något lotteri, eftersom det köps spelare i parti och minut?
Sv: Modo - Björklöven
{5647}: Dom måste ju ha dom tankarna som du beskriver annars känns ju som att "Vad har folk bidragit till " ??
Sv: Modo - Björklöven
Smurfen: Jag tror att man väntar tills det är ett riktigt bra tillfälle. Man ville inte ifjol värva in en spelare då vi inte hade kapaciteten att gå hela vägen. Nu tror jag att vi har det, men då vill man nog ha en spelare som både passar in och som kan göra skillnad. Jag tror inte att man tar en motsvarande AHL-värvningen då det är en väldig chansning.
Sv: Modo - Björklöven
Smurfen: Deras senaste värvningar är gjorda tack vare ett bidrag från sponsorer och samarbetspartner.
Själv funderar jag fortfarande över vad som händer med våra fond pengar ?
Nu menar jag inte att vi skall ut å tokvärva heller men det känns som att dessa pengar verka bara finnas där.
Själv funderar jag fortfarande över vad som händer med våra fond pengar ?
Nu menar jag inte att vi skall ut å tokvärva heller men det känns som att dessa pengar verka bara finnas där.
Sv: Modo - Björklöven
Smurfen: Verkligen. Flytta till Umeå för att få lite seniorhockey och sedan bli pissad på (ursäkta språket).
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
Smurfen: Jo, men statsmässigt imponerar han inte jättemycket. Att han tagit sig till AHL är naturligtvis en fjäder i hatten, men det är rätt sällan som amerikanska backar som aldrig spelat i Sverige producerar särskilt bra första året. Det är en väldigt stor omställning, framförallt för backar.
Sv: Modo - Björklöven
Verkar jobba mycket för att få med sittplats
twitter.com/MODO_Hockey/status/1192809224281178114?s=19
twitter.com/MODO_Hockey/status/1192809224281178114?s=19
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tampa lägger upp en bild på Instagram med Viktor Hedman inför kvällens match i globen och taggar Modo Hockey 🏒 😊👍🏽
+ 3
Sv: Modo - Björklöven
Larsson#89: ja jag är rädd för det 😬...Vi har ju bara mött VIK på bortaplan än så länge av "topplagen"! 😊
Sv: Modo - Björklöven
puffe:
Uuuu-upp på denna vita äng, spelar Sveriges bästa gäng.
Tre poäng ska vi ha! - Modo är riktigt bra!
Uuuu-upp på denna vita äng, spelar Sveriges bästa gäng.
Tre poäng ska vi ha! - Modo är riktigt bra!
+ 4
Sv: Modo - Björklöven
Nucky: Oj, en optimist-konsult. Är allergisk mot detta normalt, men hoppas verkligen MoDo bryter trenden i morgon. Krossar Löven o flyger mot SHL
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
puffe: Den här säsongen gäller inga mossiga gamla regler från förr.
Det har man redan visat genom att bl.a rada upp 9 raka 3-poängare, varav en handfull av dessa matcher har varit av den karaktären man tidigare torskat.
Dessutom spelar man en FANTASTISKT rolig, kreativ och speedig hockey som vi inte sett maken till sedan Modo’s glansdagar i slutet på 90-talet, så det är bara att njuta!
Sen kan vi såklart ändå torska imorrn, eftersom vi har en motståndare också som är svår att råda över.
Ett tips om ni vill komma i stämming inför morgondagens match vill jag tipsa om denna podd:
www.svenskafans.com/fanradio/program/3698
Gillar den skarpt👍
Det har man redan visat genom att bl.a rada upp 9 raka 3-poängare, varav en handfull av dessa matcher har varit av den karaktären man tidigare torskat.
Dessutom spelar man en FANTASTISKT rolig, kreativ och speedig hockey som vi inte sett maken till sedan Modo’s glansdagar i slutet på 90-talet, så det är bara att njuta!
Sen kan vi såklart ändå torska imorrn, eftersom vi har en motståndare också som är svår att råda över.
Ett tips om ni vill komma i stämming inför morgondagens match vill jag tipsa om denna podd:
www.svenskafans.com/fanradio/program/3698
Gillar den skarpt👍
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
Monno:
Jag med är lite orolig för att de ska skämma ut sig (igen).
Har haft mindre sug att stå i klacken i år tyvärr & det beror på just de omogna reaktioner jag bevittnat på plats när jag stått på stå i år.
I morgon kommer jag & hejar på LAGET från stå & i klacken. Älskar att stå i klacken, om vi sköter oss.
"Vi" för att vi kollektivt får ta skulden för ex. en bengal något rötägg tycker är fränt. Vilket det INTE är.
Andra sidan är ni klara?
Jag med är lite orolig för att de ska skämma ut sig (igen).
Har haft mindre sug att stå i klacken i år tyvärr & det beror på just de omogna reaktioner jag bevittnat på plats när jag stått på stå i år.
I morgon kommer jag & hejar på LAGET från stå & i klacken. Älskar att stå i klacken, om vi sköter oss.
"Vi" för att vi kollektivt får ta skulden för ex. en bengal något rötägg tycker är fränt. Vilket det INTE är.
Andra sidan är ni klara?
+ 4
Sv: Modo - Björklöven
hockey_21: Jo, o tar vi bort alla matcher utom den senaste har vi ett snitt på 9(varför kunde man inte forcera in ett 2siffrigt, snyft)
Men, jag såg frågan mer ur ett episkt perspektiv. MoDo är troligen bäst i Sverige på att inte vinna matcher man bör vinna(tar lång tid att exemplifiera). Återkommer med exempel om så behövs
Men, jag såg frågan mer ur ett episkt perspektiv. MoDo är troligen bäst i Sverige på att inte vinna matcher man bör vinna(tar lång tid att exemplifiera). Återkommer med exempel om så behövs
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7814}: Håller med(inte för ekonomins skull) men detta lag borde spelat nästa år, då hade vi sluppit SHL-tröskeln, men vi fixar det nog ändå
+ 1
Sv: Modo - Björklöven
puffe: Tycker snarare att det är löven som ska vara oroliga. Vi har ett målsnitt hemma på mäktiga 5.43 mål/match och räknar vi inte med första matchen som var lite knackig så ligger snittet på 5.83.
« Föregående · 2003186 · Nästa »