« Föregående · 2004258 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
{5647}: Ja, det gick nog lite för lätt. Men det här tror jag att man strukturerar till nu. Ett par svidande handflator på rätt spelare så skärper man till sig.
+ 2
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Nu vill jag se Tamby dunka in en jevel. Tror dock det blir svårt att få upp PP i nivå om Öhman ska fortsätta harva på som sjundeback.
Han är ju värvad för att vara ”tungan på vågen” i den spelformen.
Han är ju värvad för att vara ”tungan på vågen” i den spelformen.
+ 1
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
{5647}: Jo samtidigt är Zetterberg en riktigt duktig skytt. Jaja vi målar väl snart igen ;)
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Amitiel: Lite för billigt. Lite för mycket öppet på första stolpen där.
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Skulle vi ta oss till kval och spelar så här ska SHL lagen verkligen vara oroliga.
Men hålla sån här nivå kommer nog vara svårt.
Men hålla sån här nivå kommer nog vara svårt.
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Steken84: grymt flow i målskyttet nu, men de har återkommande så svårt med sina entries. Blir så omständigt. Fler som tänkt på det? Å precis gör Forsberg mål! 😃
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
modomille: absolut, men tycker dom såg väldigt disciplinerade ut i första. Kan tycka att VIKaren var lite väl självkritisk.
Pite-Foppa.
Pite-Foppa.
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Verkar svårt att vara en man mer på isen. Bättre att ge tillbaka och spela 4 mot 4
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
jonsson: Jag köpte Heinz idag, för omväxlings skull. Inbillar mig att det är en mer vuxen smak på den. Annars är jag en Felixsnubbe.
+ 1
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Trilske:
Björka trivs med Olofsson.
Fan vad vi släppte på handbromsen i andra.
Nu önskar jag lite magi från LP när han får chansen.
Björka trivs med Olofsson.
Fan vad vi släppte på handbromsen i andra.
Nu önskar jag lite magi från LP när han får chansen.
+ 3
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Trilske: Njaa Västerås spelaren tyckte dom kunde bättre, han sa att dom hade svårt med våran offensiv. Tycker att vi styrde första perioden med.
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Detta gick undan. Tyckte VIK gjorde en riktigt bra förstaperiod, så rätt oväntad utveckling av matchen.
+ 1
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
modomille:
Underbart att se detta lag, har inte njutit så här sedan guldåret. Vi är en jävla maskin just nu.
Segertåget ska rulla vidare!
Underbart att se detta lag, har inte njutit så här sedan guldåret. Vi är en jävla maskin just nu.
Segertåget ska rulla vidare!
+ 5
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
Tarasov: Vi kör helt enkelt att vi raderar inlägg som inte ligger i rätt tråd i en timme. MÅÅÅÅL!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: ja de har skjutit en del utifrån i fem mot fem men i pp skjuter vi inte alls, stor skillnad då Vik fick pp
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Förstår inte heller uttalandet. Det är nästan fler chanser idag än hela matchen mot Löven, men skärpan i passningar och generellt med puck saknas än så länge.
« Föregående · 2004258 · Nästa »