« Föregående · 2006251 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
henkeiskogen: det blir lite lustigt när man ser vad domarna gör reklam för. Ja just det Synsam.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
jonsson: rörigt som fan stundtals. Nja inge bra period detta. Känns inte bra denna match tyvärr. Mer energi kanske än senast men känns inte dr till 100% ändå
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
jonsson: riktigt dålig period av modo. Inget flyt alls idag. Inget stämmer och pucken studsar fel i alla lägen.
Räknar med att se ett annat modo efter periodpausen.
Räknar med att se ett annat modo efter periodpausen.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
henkeiskogen: Jo, de har haft rätt flyt med domarna minst sagt, men supportrarna är de mest enögda jag hört sedan vi flyttade från kempis. Verkar bara vara rednecks här nere.
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
{8384}: vår spelar som krockade med målburen efter en smäll i ryggen...
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Nucky: Jo men är ju stort vettu för hästen fansen att leda med 2-0 mot bästa laget i serien som dessutom är anrika Modo.
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Heyerdal: Nån fler som noterat att oavsett vilket lag vi möter så jublar dom som dom tagit ett SM-guld när dom gör mål på oss.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Nu när Öhman har speltid så får han inte chans i PP? Makes sense...
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Steken84: sugit pp... synd där jade vi kunnat kommit in mer i matchen
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Heyerdal: Har varit några riktigt solklara som domarna släppt hittills.
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
modomille: såg ut som båda målen gick mellan benen på Lundin, nåt fler i baken så blir det Hanses gissar jag
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
modomille: snyggt av tambe att hålla sig lugn där. En vh spelare borde åkt där
+ 2
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Rytter: Bra BP av oss i början, sedan blir vi för trötta. Vi hade behövt en rensning iallafall.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Rytter: Spelmässigt är vi med. de har nästan haft maximal utdelning såhär långt. Måste upp ett snäpp, minst.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Fan vad förbannad jag blir!
Precis som man visste skulle hända innan match
Precis som man visste skulle hända innan match
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Rytter: Bättre box ikväll, aggressiva utan att gå bort sig helt.
Synd på rensingarna bara.
Synd på rensingarna bara.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
{5647}: vilket jävla flyt hästen har. Studsar deras väg 5 gånger MINST det ppt
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Heyerdal:
VH är bra. Tyckte dom imponerade mot löven tidigare och hade nog tagit den matchen om dom inte åkt på en 5a och släppte in 3 i den boxen.
Vi får hoppas vi kan växa in i matchen.
VH är bra. Tyckte dom imponerade mot löven tidigare och hade nog tagit den matchen om dom inte åkt på en 5a och släppte in 3 i den boxen.
Vi får hoppas vi kan växa in i matchen.
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
{8384}: vafan han håller i karlas klubba och lägger sig.. bahh... iof kanske armen före. Jäklar vilken fart de har i pp
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
{8384}: oj vad klantigt de går bort sig totalt. Var ett enkelt mål de fick
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Heyerdal: Vi brukar resa med "smal" trupp, Wallinder hade garanterat varit med om vi spelade hemma, känns onödigt att åka buss till norrköping för att sitta på bänken.
Sämre start
Sämre start
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Hoppas verkligen Öhman tar chansen idag när han är garanterad speltid. Vi behöver ha igång honom också då Norlinder försvinner till jvm.
Ska fokusera på Öhman och Eriksson idag för att se hur de bidrar.
Ska fokusera på Öhman och Eriksson idag för att se hur de bidrar.
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Heyerdal: Nu är det verkligen läge att lufta truppen. Märkligt, tror tränar-teamet att vi undviker skador hela säsongen? Förstår inte detta faktiskt
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
puffe: ingen backreserv med undrar varför, Wallinder är ju lovande, osäker på namnet...-;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Man ska ju inte sparka på den som, ligger ner(även om det är Stockholm) men inte så sexigt att AIK tar in Bobo 'mest sparkade tränaren' Simensen. Stackars råttor
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Steken84: Icke sa Nicke. Idag gör vi en bra förstaperiod(för ovanlighetens skull) så vi tar nog klubbrekordet.
+ 3
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Ingen Tobias Enström med i modo pga magsjuka.
Ikväll kommer vinstsviten att brytas.
Vita hästen kommer vinna med 5-3 efter 3 mål i pp
Ikväll kommer vinstsviten att brytas.
Vita hästen kommer vinna med 5-3 efter 3 mål i pp
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Nucky: Precis, och jag litar ju fullt ut på Harald. Man ska skapa goda vanor. Vi är så bra att viss bekvämlighet infinner sej. Men hoppas tränarna också insett detta så vi är med från start idag o alla andra dagar. Det kanske inte behövs just nu, men definitivt framåt våren när isarna smälter och agnarna skiljs från vetet
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Nucky: ser att Lukas Zetterberg , Vik , som klev av mot Modo för hjärtproblem är uppsatt som extraspelare ikväll, verkar ha gått bra då det pratades om sjukskrivning en månad, skönt !
+ 3
Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
puffe: Ja, om det är något man kan ha åsikter om de senaste matcherna så är det förstaperioderna.
« Föregående · 2006251 · Nästa »