« Föregående · 2045308 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
Tarasov: Jag sa ju ni skulle vinna o Barto storspela!! Eller?
+ 3
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
modomille: Jäklar vad Hägga var värd det där målet. Man blir fan tårögd!!
+ 12
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
modomille: Extremt. Vi var som iglar, gav aldrig upp och slet in målen. Riktigt ful seger, precis det som avgör.
+ 10
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
Nieminen: Hahaha, tanten hade somnat, men nu är hon vaken igen :D :D :D
+ 5
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
henkeiskogen: Kändes inte helt oväntat att Hägga skulle avgöra. Kändes som han verkligen ville. Men man var väl osäker på om han kunde göra mål än. :-P
Och Bartosak, den gubben kan nog nästan ta oss till SHL på egen hand.
Och Bartosak, den gubben kan nog nästan ta oss till SHL på egen hand.
+ 13
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
bisterfinnen: Fyfan vad skönt! En riktig krigarvinst. Eloge till Hägga som var URSTARK idag.
Forza MoDooo
Forza MoDooo
+ 7
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
henkeiskogen: Jag kände att vi hade bättre ork i femte perioden, kändes mycket bättre än i fjärde. Bartosak, efter en tuff start, slutar på 95%. GALET!
+ 10
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
Monno: HÄGGAHÄGGAHÄGGAHÄGGA HÄGGAHÄGGAHÄGGAHÄGGA HÄGGAHÄGGAHÄGGAHÄGGA HÄGGAHÄGGAHÄGGAHÄGGA
+ 5
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
Rytter: ååååh fyfaaaan. Jag sagt och tänkte att jag tror det är JFopp Hägga eller Björklund som avgör. Jääääääävlar vad viktigt
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
{8879}:
Och där måste man bryta sändningen för trav.
VEM BRYR SIG
Och där måste man bryta sändningen för trav.
VEM BRYR SIG
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
JonteD:
Bor i Sundsvall, pm så bjuder jag! Kommer supporta stenhårt i er bok imorrn❤️❤️❤️❤️
Bor i Sundsvall, pm så bjuder jag! Kommer supporta stenhårt i er bok imorrn❤️❤️❤️❤️
+ 5
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
hockey_21: hägga!!❤❤ Javilken känsla!! Gör sig förtjänt av kontrakt😉 rätr läge å börjagöra mål😀😀😀😀
+ 1
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
{8879}:
Sådär firar man ett nytt kontrakt! Grymt skönt för den kedjan har krigat stenhårt idag.
Sådär firar man ett nytt kontrakt! Grymt skönt för den kedjan har krigat stenhårt idag.
+ 3
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
GE HÄGGA 5ÅRS KONTRAKT!!
Han har inte träffat mål på hela jävla säsongen så det inte varit viktigt nog, men nu jävlar!
MODOHJÄRTA!
Han har inte träffat mål på hela jävla säsongen så det inte varit viktigt nog, men nu jävlar!
MODOHJÄRTA!
+ 10
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
Nieminen: Försöker att vara logisk i att ju längre det går, desto mer spelar spets roll. Där är vi aningen före.
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
Nieminen: Svårast att utse ikväll är väl best actor i hemmalaget, men min favorit är nog ändå Selin.
+ 2
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
{5647}: O ju längre detta pågår ju säkrare e jag på modovinst!!
+ 1
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
JonteD: Han vann inte VM-biljett för Tjeckien i ett flingpaket. inte heller ett NHL-kontrakt.
Att han är bättre än Canata är ju utan tvekan när han är som bäst. Frågan är ju hur nära den formen han är.
Att han är bättre än Canata är ju utan tvekan när han är som bäst. Frågan är ju hur nära den formen han är.
+ 2
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
KAN NÅGON JÄVEL BARA GÖRA ETT FUCKING MÅL NÅN GÅNG. JAG BRYR MIG INTE ENS VEM SOM VINNER LÄNGRE. VILL SOVA SNART!!!
+ 1
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
NuMo: Det är ju ingen tvekan att vi har bättre målvakt i den här matchen iallafall. Bartosak håller oss kvar i matchen om och om igen.
+ 3
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
NuMo: Satan vad vi spelar fast oss som vanligt.
Men, ska man alltid alltid spela svårt. Då blir det svårt att ändra strategi.
Men, ska man alltid alltid spela svårt. Då blir det svårt att ändra strategi.
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
JonteD: Förhoppningsvis, han har bra avslut, men från ganska usla lägen. Jag tror det blir någon annan. Om vi vinner.
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
JoseGonzales: Era spelare har ju knappt kunnat stå på skridskorna på hela matchen så ser inte riktigt problemet? ;-)
+ 2
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
{5647}: Jag tror du har rätt om isen. Tycke att det syntes redan i första perioden.
Sv: Ha final Björklöven-Modo 2020-03-10
{8879}: Tror att isen är rätt dålig, vilket inte gynnar oss som försöker spela oss ur alla situationer. värmen i hallen gör att den gamla kylanläggningen förmodligen inte orkar.
« Föregående · 2045308 · Nästa »