« Föregående · 2408755 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
{10015}: Oj vilken svår fråga men jag hade en jävla förkärlek till Kalle J så mitt val faller på han faktiskt.
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Rurik: tack!
"NHL-runkare. Kompensera för sina egna tillkortakommanden som spelare. Idiotbeslut ihop med många."
Inga vacka ord hahahaha
"NHL-runkare. Kompensera för sina egna tillkortakommanden som spelare. Idiotbeslut ihop med många."
Inga vacka ord hahahaha
+ 1
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Zource: Nja, kommer därifrån bytte logga när Tranås spelade kvalserien för några år sedan. De var nog hanteringen av traumat att Modo var skrämmande nära att vara i samma kvalserie den säsongen.
Men bra Modo koppling nu, då Holmström första tränaruppdrag var när han tränade min lillebrors lag (kanske snarare hans sons lag men men) typ björnligan.
Men bra Modo koppling nu, då Holmström första tränaruppdrag var när han tränade min lillebrors lag (kanske snarare hans sons lag men men) typ björnligan.
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
hockey_21: Ja, han blir borta. Väntar mig det värsta. Kan se framför mig Hinkens stress.
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
{9108}: Finns dock inte så jättemånga delar i knäväcket att skada sig allvarligt på.
+ 1
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
grimiss: Hade helt glömt bort att Frycklund spelat i MoDo. Räcker med att läsa nyheten för att vilken sjuk jävel det rör sig om.
"Vi har pratat om rätt ingångsvärden inför att Mikael kommit hit och vi har pratat om att ha ett blank papper där vi börjar om."
"Vi har pratat om rätt ingångsvärden inför att Mikael kommit hit och vi har pratat om att ha ett blank papper där vi börjar om."
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Bad_Brett: Lite off-topic fråga, men om vi bortser från klubbhjärta och allt det där, vem skulle ni välja, Jellvert eller Sebbe?
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Keriksson: fast är inte det mest sannolika ett rejält jävla blåmärke pch ytliga bristningar? Såg ingen twist eller så i nån led?
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Majbrasan: Tror det kan ha tagit riktigt illa det där tyvärr, efter ha sett sekvensen väldigt många gånger nu
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
atomragnar: Sant...
Håller du på Tranås förresten? Var och kollade på Skövde IK-Tranås för nån månad sen :)
Håller du på Tranås förresten? Var och kollade på Skövde IK-Tranås för nån månad sen :)
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Ughh.. hoppas det inte är något allvarligt med Woods. Får ändå lov att säga att man är lite nervös.
+ 1
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Confusius: Det är det värt när man vänder 0-2 till 3-2 mot Djurgården och ser till att Modo ligger 6 pinnar före :)
+ 4
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
{9108}: Vi kanske kan låna Komarov i mötena mot Västerås? Något säger mig att Frycklund skulle vara borta "skadad" i dom mötena
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Gavelo: han är stor o stark du vet, han behöver inte säga eller tacka för matchen! även fast dom lät han vara kvar
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Gavelo:
Ja han är ett psykfall. Man kan ju iaf tacka efter matchen och släppa det.
Bra val som assisterande av Västerås, ett riktigt föredöme.
Ja han är ett psykfall. Man kan ju iaf tacka efter matchen och släppa det.
Bra val som assisterande av Västerås, ett riktigt föredöme.
+ 4
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Zource: Äsch det är väl bra han inte är nöjd. Han vill vinna säsongens sista match.
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
JoakimE: Fryklund åker förbi domarna efter slutsignalen och ropar ”pinsamt” och tar inte ihand med någon av dom
Stort
Stort
+ 9
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Keriksson: hade nån en länk till Dif forumet? Folk måste vara helt galna ikväll. Typ alla finnar efter foppa vände den där sjuka Vm matchen från 1-5 till 6-5
+ 1
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Rytter: Den stora skillnaden är att Västerås tappar huvudet IGEN, man kanske ska bygga laget runt någon annan än Frycklund?
+ 3
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Zource: Med tanke på hur deras matchställ ser ut, så lär den vara otroligt fantasilös ;)
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Rytter: Perfekt kväll förutom Woods skada...Tack Almtuna och SSK.
+ 2
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Lolol:
Enligt paananen så är skillnaden att vi utnyttjar våra pp och det gör inte dom.
Tyckte nog att det var betydligt mer än så som var skillnaden.
Enligt paananen så är skillnaden att vi utnyttjar våra pp och det gör inte dom.
Tyckte nog att det var betydligt mer än så som var skillnaden.
+ 9
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Donald: Nja ingen av dom , vi behöver dom
men Modo behöver lite sånt in i laget!
men Modo behöver lite sånt in i laget!
+ 1
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Greenwolper:
Haha bohm klarar sig från utvisning där på marenis.
Alltså nivån idag är det konstigaste jag sett.
Haha bohm klarar sig från utvisning där på marenis.
Alltså nivån idag är det konstigaste jag sett.
+ 3
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Greenwolper: Jo det började tidigt med filmningar, och Lunsjös crosschecking mot revbenen
+ 2
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Grisarnas strategi att skada Woods visade sig inte lyckas. Vi kan inte förlora!
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
mattias - 74: MoDo är överraskning = Nej !
Men vad gör Östersund =Överraskar !
Men vad gör Östersund =Överraskar !
+ 1
« Föregående · 2408755 · Nästa »