« Föregående · 2594358 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Rytter: haha ja minst sagt kompesation. inget av det är ju straff! :D
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Rytter: Oregan gäspar så jävla mycket fritid. Är han skadad?
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Confusius: hahahahhh straff igen vad fan sysslar domren med 😂😂😂😂
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Greenwolper: Disciplinnämnden får nog kolla upp domarens hjärna!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{7639}: Får dom allvarligt straff för att Rundblad åker på en klubba som ligger på isen????
Har vi någon domare på forumet som kan förklara den regeln?? Killen var varken fri eller hade öppet mål?!?!
Är det straff igen????
Har vi någon domare på forumet som kan förklara den regeln?? Killen var varken fri eller hade öppet mål?!?!
Är det straff igen????
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{10015}: Domaren tog det för att han - helt ensam i hela universum- tyckte att Rundblad sparka klubban mot puckföraren.
Har han druckit glykol?
Har han druckit glykol?
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Gavelo:
Alltså, vi måste få ett bättre flyt i anfallsspelet så att vi slipper få dessa snabba omställningar emot oss.
Nu fick vi en straffjävel emot oss, måste vara för någon regel att man är ansvarig för sin egen klubba i evigheter. Den grävde de jäkligt djupt för att i regelboken för att hitta. Har domarna spelat på matchen?
Alltså, vi måste få ett bättre flyt i anfallsspelet så att vi slipper få dessa snabba omställningar emot oss.
Nu fick vi en straffjävel emot oss, måste vara för någon regel att man är ansvarig för sin egen klubba i evigheter. Den grävde de jäkligt djupt för att i regelboken för att hitta. Har domarna spelat på matchen?
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{10015}: flytt av klubban. Medveten enligt domaren. Sinnes
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{10015}: haha hittar de på straffar nu? 😂😂😂😂 skrattretande😂😂 vad har hv betalat honom?😂😂
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
jonsson: Var i helvete kom straffen ifrån? Vilket läge???
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
jonsson: Bättre att dom fick straff vårat BP är så extremt dåligt.-
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
19MoDo21: Vi måste ju sätta in EJK istället för Oregano. Han tappar ju puck hela hela tiden.
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
19MoDo21: Livsfarligt varenda gång han tappar pucken, spelar igen roll var.
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{9315}: karlin borde ta en titt på hur hv försvarar. hv kommer 2-1 eller 1-0 hur många gånger? modo möter samlat försvar hela tiden
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Gavelo: andra perioden hemma mot frölunda var inte så pjåkig heller
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Confusius: Minns jag fel eller var det inte i andra perioden mot Lhc vi var så jävla bra, kanske var mot Hv, rejäla överkörningar i båda matcherna så minnet sviker 😇
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Confusius: Undrar om det kommer kolla på den där tacklingen på Walli, såg ut att ha en rätt hög armbåge.
Kycklingvingen.
Kycklingvingen.
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{7639}: Många gnäller på Oregan men Ranta är ju sämst i den kedjan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{5647}: Tycker det är uppfriskande med någon som är lite annorlunda. Men eftersom ni brinner mer för Westberg än för MoDo så tycker jag ni kan ta det vidare mer seriöst att ni inte är nöjda.
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Gavelo: Haha! Vad gör vi då ifall han faller bort några matcher och vi blir irriterade över det?
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Confusius: Hur ser kdntraktsstuationen ut med Aagaard, kanske dags för ett typ 5 års kontrakt
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
Confusius:
50 sekunder in i andra så har HV haft två flyende anfall, som tur var hade Rubins en lång klubba på ena, men sekunderna senare så får de ett till, nästan som friläge.
50 sekunder in i andra så har HV haft två flyende anfall, som tur var hade Rubins en lång klubba på ena, men sekunderna senare så får de ett till, nästan som friläge.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 2023-11-04 Borta
{7639}: Tror inte han är skadad tror tyvärr bara det är hans nivå. Det är bättre att ta in en junior som har lite brinn, bryr mig inte om vad ni andra säger.
« Föregående · 2594358 · Nästa »
Dyngstraff