« Föregående · 2758697 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Is it True? Var lite kul när som la upp det åå sociala medier. Men allvarligt. Is it True?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Samsung: Det är som att se små 11 åriga pojkar försöka spela mot sina pappor, pojkarna är låångt efter i skridskoåkning, helt chanslösa i fysiken, och är helt beroende av att papporna ger bort pucken ibland så pojkarna inte skall ledsna och börja grina!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
DrCox: Tycker Olle är anledningen till att det inte är tvåsiffrigt redan. Han gör sin bästa match såhär långt i MoDo-Dressen.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Nu har jag inte sett en sekund av er match men jag vet att ni blir bortdömda. Det är en naturlag. I Karlstad spelar man aldrig mot endast hockeyspelare
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Costanza: ja nu vill jag se en rejäl propp på en i trikågänget fbk från Modo!💪 köp in vela!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Sigge: Fina ersättaren till Dickinson. Jävla syltrygg.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: Vill bara säga. Annars vore han en idiot.
Skulle han säga att han inte tror på laget? Verkar idiotiskt att tycka det.
Skulle han säga att han inte tror på laget? Verkar idiotiskt att tycka det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
DrCox: Fan att FBK har så många spelare som är för bra för SHL men för dåliga för NHL...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
DrCox: Winberg spelar som en junior, från det sämre leden.
True missar pucken när han är fri i slottet. Det är sån jävla parodi att hinken säger att han är nöjd med laget.
Känslan när en gamm-tv kommer in och häver ur sig saker bara för att provocera.
True missar pucken när han är fri i slottet. Det är sån jävla parodi att hinken säger att han är nöjd med laget.
Känslan när en gamm-tv kommer in och häver ur sig saker bara för att provocera.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
J F K har ju fått en att hata Modo med sitt vidriga beteende 😅
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
DrCox: True helt fri framför mål och lägger en fösare utanför. Riktig spetscenter Hinken har hittat!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Bad_Brett: är det inte bättre att låta Lassi slippa denna katastrof det här kan bli tvåsiffrigt bättre att spara honom till kommande matcher.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: Sen ska man ”eventuellt” överväga och göra ändringar först efter omgång 20 🤡
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Bad_Brett: Han orkar däremot skrika på domaren. Blir att än en gång sitta och hoppas på att motståndarna förlorar.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Karlin byter aldrig målvakt och tar aldrig time-out.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Sigge:
Ja vafan. Vi hamnar på efterkälke hela tiden i brist på förutseende öga.
Såklart gör de mål igen och då är frågan om det inte närmar sig målvaktsbyte pga dåligt flyt.
Ja vafan. Vi hamnar på efterkälke hela tiden i brist på förutseende öga.
Såklart gör de mål igen och då är frågan om det inte närmar sig målvaktsbyte pga dåligt flyt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Aja vi gjorde ett försök med Västervik-hockeyn. Det gick åt skogen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
jonsson: Helt jävla otroligt. Hittar vägar att förlora återigen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Greenwolper: Om jag fick spela ändå. Toktackla med mina 100 kg Färjestad borta. Rena drömmen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{7426}:
Så jäkla dumt.
Man slår ju inte gamla damer i ansiktet bara för att de är långsamma heller.
Så jäkla dumt.
Man slår ju inte gamla damer i ansiktet bara för att de är långsamma heller.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Eller så kan töntarna i fängelsekostym sluta ta fjantutvisningar när pucken inte är i närheten
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Greenwolper: jävla fbkkornflakesdomare. Snuva oss på guldläge, fbkare bryter av våran klubba och norlinder här iväg den å vi åker🤬🤬🤬
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}: Liten barnunge som tror han kan göra allt för att supportrarna betalt?
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Nucky: Att ständigt ta utvisningar i offensiv zoon retar mig mycket
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
erjo: MEN SLUTA TA DUMMA UTVISNINGAR NU FÖR HELVETE
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
erjo: Fy fan vad onödigt av Norris. Tack som fan för den.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: man kan alltid lita på att fjärdekedjan tar idiotiska utvisningar i offensiv zon. Är det inte OP så är det Sebbe
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Greenwolper: lite för passivt synd. Nu borde inte förstärkar fbk få nå mer. Fortsätt kriga smart nu och rejälare💪
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
NuMo: Vems pappa spelar i förstakedjan och special teams med MoDo Hockey? Nummer 11 på ryggen?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Varför är vi så jäkla slöa när vi har läge att få ut pucken. True har ju den där
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{10015}:
Fan!
Nu är det upp till bevis.
Det gick bra förra gången. Vi har varit bra i BP hittills, skulle vara skönt om vi klarade det här.
Fan!
Nu är det upp till bevis.
Det gick bra förra gången. Vi har varit bra i BP hittills, skulle vara skönt om vi klarade det här.
« Föregående · 2758697 · Nästa »