« Föregående · 2760888 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Hahaha det är så pinsamt som det kan bli... Det är bara parodi detta lag är så urusla. Och Gradin sitter nöjd som vanligt medans skeppet sjunker.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Gavelo: Så pinsamt dåligt. Där visar vi verkligen varför vi är jumbo
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Gavelo: Det är helt otroligt vilket loosergäng det här är
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Hahahahahahahahahahahahahha parodi. Lägg ner hela verksamheten. Vad fan håller vi på med?
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Sigge: Varför spelar Åshöjdens BK alla våra andraperioder?
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Sigge: Alltså. Herregud MoDo. VÅGA VINN NU FÖR HELVEGE
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Ah. Widebro var det iaf. Misstog nog placeringen eftersom alla stod upp.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Monno: Det ska bli intressant att se hur vi ska hitta en väg att förlora igen. Undrar om vi inte testat varje variant som går.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Nesse: Fast typ ingen center vi haft sen Susse har Näséns spelsinne. Han är på en helt annan nivå.
LHC är väl inget vidare men tycker vi gör en bra period. Vi känns lite mer intensiva.
Woods kedja ser helt ok ut än fast Woods fortsatt har ström i klubban.
LP och Jeppe verkar ha rätt bra kemi faktiskt.
Och Rantas kedja är ju bra så länge dom slipper vara i egen zon...
Tycket vi är lite för ineffektiva dock. Vi skulle kunnat skrapa ihop ett mål till tycker jag.
LHC är väl inget vidare men tycker vi gör en bra period. Vi känns lite mer intensiva.
Woods kedja ser helt ok ut än fast Woods fortsatt har ström i klubban.
LP och Jeppe verkar ha rätt bra kemi faktiskt.
Och Rantas kedja är ju bra så länge dom slipper vara i egen zon...
Tycket vi är lite för ineffektiva dock. Vi skulle kunnat skrapa ihop ett mål till tycker jag.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Nesse: Näsen är en av dom bästa spel fördelarna i ligan så inte konstigt med det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro:
Du måste sett fel, han sitter framför mig på sektion 203.
Du måste sett fel, han sitter framför mig på sektion 203.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
SPOODI: nu ska jag inte ta något från Näséns assist eller Rantas mål, men säger det inte en del om våra centrar när vi måste ha en back som spelfördelare bakom mål i pp.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Widebro på ståplats! Ja just det han är ju bara en vanlig supporter nu. Men jublade med halsduk.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heljanko är ju faktiskt med bra där, skickligt av Ranta att hitta en lucka.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag undrar när Karlin/Holmström tänker adressera problemet att vi inte pressar deras puckförare när vi tappar puckar kring egen blå, varenda gång är det som att vi direkt backar hem och ställer upp framför Lassi
2-0 wow
2-0 wow
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{6870}: Tjänstefel att inte skriva i matchtråden. Vad ska Tarasov säga?!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hade inte Broc little exakt samma poängskörd sist vi möttes?
Dvs en poäng ifrån att tangera rekordet?
Jobbigt att vi ska behöva ha det där rekordet hängandes över oss även i denna match, man vet ju hur det brukar sluta lol
Dvs en poäng ifrån att tangera rekordet?
Jobbigt att vi ska behöva ha det där rekordet hängandes över oss även i denna match, man vet ju hur det brukar sluta lol
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kul att se er trycka till LHC i boxplay. Fortsätt så! Ser mycket hellre LHC där nere i skiten än er ska ni veta. Deras fans är så mycket värre än er.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Vem var det som skrev att han skulle göra två ikväll? Bra känsla 😅
« Föregående · 2760888 · Nästa »