« Föregående · 2822152 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Han är jävla bra Mikkel uppe på 28 poäng nu blir över 30 i år igen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: parodi att Leksand har fler utvisningar med sig som de tillåts haka,hålla fast osv. Men fyyyyyfan vilken skön period. Bara fortsätta kriga på i tredje. Nu jävlar tar vi detta. Vinn kamperna. Nu jäklar skall vi ha det!💪💪
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Min jinx funkade till viss del. Dåså .... fortsätter i samma anda😉
Benson kan inte göra mål, helt omöjligt.
Då får vi se i tredje 😁😁😁
Benson kan inte göra mål, helt omöjligt.
Då får vi se i tredje 😁😁😁
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rurik: vi är huvudmatch går att se på tv4 :)
Edit kan ej läsa
Edit kan ej läsa
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: skitkul att se! Man undrar ju ändå om det kanske finns en Benson - effekt som inte bara är en slump?
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Synd att det inte händer något framåt där. Bara varit inne på 11 baklängesmål på 23 matcher
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Ja, sen får vi erkänna att Lassi räddade oss första 12 min. Men efter det har vi kämpat oss hit!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jävlar vilka känslor Benson visar på bänken. Man kan tro att han är född och uppvuxen i Ö-Vik!
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Han har jinxat färdigt. Rikta ett tack till honom istället.. Vi älskar frontschwein här.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: min fulstream har börjat lagga innan varje jäkla modomål i matchen. missar allt! men kul med en vändning
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Såja nu har vi lite med studs med oss. Men det får man om man jobbar och sliter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Karlin har viftat med pizza-fingrarna och vips så leder vi.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trodde vi redan hade förlorat hur är det här möjligt? Är en hockey match längre än tio minuter?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Extra viktigt med 3 pinnar idag då LHC och Malmö leder sina matcher och HV har poäng just nu.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Nej och mot ett Leksand som spelar på det här sättet är det inte särskilt förvånande
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: sluta, var inkluderande istället. Mattias-74 verkar förståndig.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Skaffa glasögon och prata med dina egna supportrar istället
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Det där var ju uppenbart, haha. Måste bli avstängning?
« Föregående · 2822152 · Nästa »
Sådär ja, bockarna lyssnade..